Valamit összehozni kéne mert a 350 egy m-se ment ki kéne probálni meg a 250 fejlesztéseket is. jó hogy azok a szériátol kis eltéréssekkel készültek de a nándi elárulja mennyivel több pacit tudnak. igazábol egy nagyon jó 24h hengerek.
üdvözletem Gyuribá !
Emlékszik , én már rég mondogatom , hogy az ellenfeleknek a gépét a "nagybenzin" nagyon megtolja , és ez természetes is . A 100-as benzinnél leginkább nem is az oktánszám dob rá a teljesítményre hanem mert az sokkal jobb minőségű cucc mint pl a 98-as . A 105-össel papírforma szerint +5% teljesítmény növekedésnek kellene lennie a 100-ashoz képest , persze ha tuti hozzá a beállítás , mondjuk ezek nyílván kérik a nagyobb sűrítést is .
Remélem nem voltam "túl okos" :-)
Bírja még a Shenck pad ezt a nagy hajtást ? :-)
Pont ezt mondom, az volna, az igazi, ha ott lehetne nekünk is a mindent eldöntő idényzáró futam, csak azért kérdezősködöm,mert annak VALAHOL lennie kell, ha nem a Finta Bélán, akkor kecsón .
Na azért kezd feléledni a forum, ma végigmotoroztam 2x a várost 15km dugoba. a rosseb nem erre való a kawa.
A racing dob meghülyitette. ha lassan megyek csak gurgulázik ha van hely ugy ordit meg hasit hogy mindenki azt nézi kiez az állat nincs köztes állapot. Nándi ma oktánszám fékezést tartott 100 benzin a minimum+1,6le/ henger. Most 105 jön.Nagytudásu barátom bizakodó. majd összemérjük petró a két szériát mit tud,kis modositással. Igaz a p20ra vagyunk kiváncsiak mert mos sok a gond vele,már nem nyerő mindég. Leváltom a kawa600rr yamahára.
Pertó Szaki!
Mit lehet tudni a Finta Béla emlékversenyről, ahová voltál kedves meghyívni minket?
Azért volna fontos tudnom, hogy mi a kotta, mert nekünk az gyakorlatilag egybeesik a szezon utsó futamával, és ha kiderül, hogy mégsem mehetünk, akkor engem lelőnek a libakergetős kollégák, mivel még teljesen eldöntetlen a bajnoki cím, és még több helyezés sorsa is(például az enyém:)
Szóval, mit lehet tudni?
Ha nem férünk bele, akkor megyünk kecsóra, de azoknak meg időben szólni kell.
Szóval, mit lehet tudni?
Üdv Maestro!Október 17-18.-ai AA.+OB.-lessz még és slussz? Valamikor, Okt.6.-a körül tervezzük a Finta emlékversenyt,de többről nemtudok.Lessz még v.mi?
Ma motoroztam egy jót, csak az a bajom hogy a kawa 600rr szarik 7 alatt rendesen menni mint egy hoffer.
Aztán mint a raketta 15 ig a Mikron meg ugy üvölt hogy az nem semmi az autosok már messziröl adtak helyet ez jó.
elkészült a hoasszutávra méretezett dob/24h/ nándival megmérjük ha 20le/henger 9000ig akkor kereskedelmi forgalom képes lessz Az RD-hez. Idűáig mondjuk aqnnyit adott. MZOLI igérted hogy hivod a Nándit nem tetted.
Tényleg nem lessz motor ha nincs gyujtás!
Hát, a piacról ne is beszéljünk!Ha ezt túléljük,akkor mindent,szerintem!Siralmas!Ha nem tudnék foglalkozni a régi RD.-kell,meghülyülnék annyira nincs napközben mit csinállni.Csak érdeklődők,nézegetők vannak,komoly vásárlók csak a holdon.Kínomban lottózom!De ha egyszer nyerek,olyan RD-TZ Club-ot csinállunk...+vörsönyöket!
Hello.
Láttam ma budagyöngyénél egy levegős rd-t kék volt, alufelnis... tökre meglepődtem, nem látok mindennap, bár titeket gondolom ez annyira nem hat meg garázsban az rdvel
Mi ujság helyreállt a pc. Szar kedvem van má napok ota , pang a piac a szabik miatt. A motorozás látja kárát,majd. Remélem helyrejövünk. Holnap elhozom a 350 -st haza és teljesen összeteszem, hogy csak inditani kelljen. Ha lessz gyujtása. Nándi nem ér rá vele foglalkozni ugy hogy nem halad a dolog. Fujtam hozzá csövet, egyet megmértünk nincs számottevő különbség a másik csöhöz képest. Má megint elszabdaltam egy tábla lemezt igy 3pár csövet lehet csinálni. nem takarékos technologia. Talán ezért csinálják a tuningcégek darabbol.
Mikor,hol lesz vereseny? Ugrál az RD a garázsban!
(én itt mint tiszteletbeli mellékszereplő:)
Emlékszik , én már rég mondogatom , hogy az ellenfeleknek a gépét a "nagybenzin" nagyon megtolja , és ez természetes is . A 100-as benzinnél leginkább nem is az oktánszám dob rá a teljesítményre hanem mert az sokkal jobb minőségű cucc mint pl a 98-as . A 105-össel papírforma szerint +5% teljesítmény növekedésnek kellene lennie a 100-ashoz képest , persze ha tuti hozzá a beállítás , mondjuk ezek nyílván kérik a nagyobb sűrítést is .
Remélem nem voltam "túl okos" :-)
Bírja még a Shenck pad ezt a nagy hajtást ? :-)
A racing dob meghülyitette. ha lassan megyek csak gurgulázik ha van hely ugy ordit meg hasit hogy mindenki azt nézi kiez az állat nincs köztes állapot. Nándi ma oktánszám fékezést tartott 100 benzin a minimum+1,6le/ henger. Most 105 jön.Nagytudásu barátom bizakodó. majd összemérjük petró a két szériát mit tud,kis modositással. Igaz a p20ra vagyunk kiváncsiak mert mos sok a gond vele,már nem nyerő mindég. Leváltom a kawa600rr yamahára.
Mit lehet tudni a Finta Béla emlékversenyről, ahová voltál kedves meghyívni minket?
Azért volna fontos tudnom, hogy mi a kotta, mert nekünk az gyakorlatilag egybeesik a szezon utsó futamával, és ha kiderül, hogy mégsem mehetünk, akkor engem lelőnek a libakergetős kollégák, mivel még teljesen eldöntetlen a bajnoki cím, és még több helyezés sorsa is(például az enyém:)
Szóval, mit lehet tudni?
Ha nem férünk bele, akkor megyünk kecsóra, de azoknak meg időben szólni kell.
Szóval, mit lehet tudni?
http://mforce.hu/mforce/cikkek...
Aztán mint a raketta 15 ig a Mikron meg ugy üvölt hogy az nem semmi az autosok már messziröl adtak helyet ez jó.
elkészült a hoasszutávra méretezett dob/24h/ nándival megmérjük ha 20le/henger 9000ig akkor kereskedelmi forgalom képes lessz Az RD-hez. Idűáig mondjuk aqnnyit adott. MZOLI igérted hogy hivod a Nándit nem tetted.
Tényleg nem lessz motor ha nincs gyujtás!
Láttam ma budagyöngyénél egy levegős rd-t kék volt, alufelnis... tökre meglepődtem, nem látok mindennap, bár titeket gondolom ez annyira nem hat meg garázsban az rdvel