bandir6-nak....
Ha esetleg meg szeretnél válni a csőtől,engem érdekelne....szeretem,ha üvölt...
Az enyémen még gyári cső van,de ha nem találok márciusig árban,hangban,méretekben megfelelőt,akkor legyártatom Egrussal a mgp dobot.na az üvölteni fog,az tuti...de kinek mi a heppje.
Párszor már húzták rám az autót,mert nem hallották,hogy jövök...
Arról,ami a kezedre folyik...nem hinném,h benzin...inkább csak víz lehetne...ha benzin,akkor ha meleg a rendszer lángolni kellene a dobnak...ha mégis az,akkor is van megoldás....porlasztó-befecskendező csere kissebbre.Igaz,egy Dino kitt nem occsó,de szerintem megéri...
eladó yamaha r6r, 2008-hoz, komplett gyári karcmentes idomszett, lámpákkal, tükrökkel , indexekkel, csavarokkal, patentekkel, üléssel, hátsólábtartókkal, kék színben . csak egyben eladó ár 250 eft. alku nélkül. 0620/992-4528
Én is Q8 Racing 10w50-et használok, nem azért mert csak pályázok, hanem mert kb. 300 ft/literrel volt drágább. De abszolút semmit sem fogyasztott a gép, pedig már 10 éves és kapott is rendesen...nagoyn meg vagyok vele elégedve. Minőségre 1. osztályú, és az ára is az! Tedd bele nyugodtan.
Nem ismerem ezeket, Castrolt nagyon régen használtam, Repsolt még soha. A Q8 előtt Motul volt a motorban.
A Q8-at legutóbb Törökbálinton vettem (ha jól emlékszem Fodor bt) 2.5000 Ft./l körüli áron (Kicsit nézz vissza az R széria topikban, ott lesz erről bejegyzés
Szia!
Próbáltad esetleg már a Castrol Power 1 10W50-et vagy Repsol Moto Racing 4T 10W50?Melyiket ajánlanád te?Q8-at hol vetted és mennyiért?2005-ös R6-ba akarok valamit.Idáig Castrol Actevo Xtra volt benne.De az 10W40-es.
Sziasztok!
Most tervezem egy r6 vételét és azt szeretném megkérdezni, hogy ti tudtok e arról, hogy lenne vmi gyári hibája az r6r-nek a 2006osnak? Mert vkitől azt hallottam, hogy a váltojával van vmi vki azt mondta h a szelepeknél a rugoval volt baja vkinek, de az ilyeneknek nem nagyon (szeretnék) hinni ezért kérdezlek titeket, mert amire pénzem lenne és amilyet szeretnék az az új fajta de a 2006ban gyártott modell. Előre is köszi a választ
Necces lesz, de elviszem magammal a betéteket. Csörögj rám, amint látod, hogy mikor érsz rá és remélem össze tudunk futni (Egész nap vidéken leszek, este pedig egy borkóstolóra megyek, a kettő közé kell valahogy belőni)
Üdv!
Valaki megtudná mondani mennyire nézik műszakin a kipuffot...mert kiheggesztettem a dbkillert belőle...?
Viszont van egy gyárim is a motorhoz, amit megakarnak venni és addig nem adnám el ugye, ha baszakodnak műszakin...
Amúgy egy Remus GP van rajta, tehát szabványos (volt) meg minden...
Üdv!
Nem azért választottam, mert szerintem csak a 10w-50 jó. Úgy gondolom általában elég a 10w-40, vagy 15w-40 is, de erre volt jó ajánlat és sokan pozitívan nyilatkoztak az olajról, amikor kerestem. Nekem is bejött.
Én mostanában Q8 SBK Racing olajat használtam (10W-50)
Jó áron meg lehet találni és nekem semmi gondom nem volt vele (kizárólag pálya)
Idén is ezt töltöm a gépbe.
Sziasztok!
5let, vélemény javaslat, milyen olajat használtok és mit ajánlotok, mit tegyek bele?
Szezononként 8-9-10 alkalom pálya, a többi közút....bár egyre több pálya és egyre kevesebb közút....
Köszi előre is a tippeket!
Ha esetleg meg szeretnél válni a csőtől,engem érdekelne....szeretem,ha üvölt...
Az enyémen még gyári cső van,de ha nem találok márciusig árban,hangban,méretekben megfelelőt,akkor legyártatom Egrussal a mgp dobot.na az üvölteni fog,az tuti...de kinek mi a heppje.
Párszor már húzták rám az autót,mert nem hallották,hogy jövök...
Arról,ami a kezedre folyik...nem hinném,h benzin...inkább csak víz lehetne...ha benzin,akkor ha meleg a rendszer lángolni kellene a dobnak...ha mégis az,akkor is van megoldás....porlasztó-befecskendező csere kissebbre.Igaz,egy Dino kitt nem occsó,de szerintem megéri...