Egy kicsit leegyszerűsítettem az adatlapom!
Rodnan = Nandor visszafelé.
Ezen a nicknéven vagy esetleg RodnanR1 alatt írok más fórumokon is!
Persze maradok továbbra is Nándi
Gondolom ezt is fel lehet újítani, de te egy használható gátlóra egyeztél meg!
Na most ha egy szart kapsz holnap, akkor téged átk...tak!(amit egyébként kizártnak tartok mert nem szokás motorosoknak egymást...)
Ha mégis, akkor viszont férfi ember felkerekedik és úgy szájonbassza a polgárt, hogy háromszor megduplázva adja vissza a pénzt!
Egyébként mi lesz a következő beruházás? Lassan minden fel van fullosítva a gépen!
Én újabban behúzom a féket (bár még tavaly megígértem a Gerinek, hogy idén is veszek ezt-azt, ami nem is kizárt) de most szeretnék végre rendesen megtanulni pályázni és ez bizony viszi majd a lét rendesen...
Ja tegnap voltam Boldinál....megvan a has mega zoldalidomok.,,hegesztgetni meg üvegszálazni kell kicsit ugye akko a kolegától lenne a fejecske, meg még egy faridomot kell beszereznem bár van két fellelhetőség jövő héten azt is felkutatom........... Ja és igen pályára lesz Mert úgy néz ki a bolygón nincs az enyémre komplett ruha de mosmá nem is igen köll me lesz
Amint azt láttátok,egy srác tett fel egy HyperPro gátlót a héten a topicba.
Én ezt meg is vettem,...elméletileg,hétfőn v. kedden ér el hozzám.
Namost Én leszögeztem már egy párszor,hogy nem adok 100-150.000HUF-et egy gátlóért.
De viszont a használtban ott a rizikó(és ettől félek),hogy engedi az olajat.
Bár bízom benne,hogy nem,....a gazdájja azt mondta,hogy teljesen jó,....bár ez a dolga,ha el akarja adni.
Kérdés:
Ha kiderül,hogy sz@r,....fellehet újíttatni?
Az Öhlinst tudom,hogy igen,...és ezt?
Nem csak a reakcióidőre gondolok.
Nem tudom, hogy a 60 lábas időben benne van-e a reakcióidő.
Ha nincs, akkor egyértelműen azzal nyertél.
Ma is mentem egy kört a vassal. Ismerkedünk.
Mindig meglepődöm, hogy mennyire stabil ez a motor nagy sebességnél. Adrenalinszintem nem a sebességtől emelkedik meg hanem attól, hogy a bukó préselődik az arcomba. Még szoknom kell ezt a jelenséget...
Egyetlen hibája ennek a motornak, hogy a fék illetve kuplungkart én lejjebb tekerném. De már nem tudom, mert így is ütközésig le van tekerve (illetve annyira, hogy a kar kormányt ütközésig elfordítva ne érjen bele az idomba).
Így a fékkar eléréséhez egy picit meg kell tekerni a csuklómat. Feljebb van az ideálisnál.
ja, ott van a reakcióidő és a nettó (reakció idő nélküli 402m/s) idő is, hogy egyéb választ kapjál
az első esetben nettó időben megvolt, a másodikban meg a rajtnál nyertem meg
Igen, sok a változó a képletben! Néhány dolog viszont biztos.
1. még egy pehelykönnyű pilótának is rendesen kell kínálnia a gépét, hogy 220-ra gyorsuljon 402 méteren, tehát leforgatta rendesen. (amúgy kb. 15 kilóval nehezebb nálam)
2. A régi R6 még karburátoros, minden fokozatban leadja a max.teljesítményét ellenben az R1 már "okos" és vigyáz a gazdájára (vagy a Yamaha a vevőre) és nem ad oda minden tüzet.
Többek között ezért is voltak olyan brutálisak a régi R1-ek!
Egyébként -1 elöl az RN-12-nek és rögtön javul kerek 1 másodpercet.
300 méterig nem nagyon tudott elmenni, utána viszont mintha egy vadészgép húzott volna el mellettem. 420 méternél már a színét se láttam volna...
Jól hangzik.
Csak nem tudunk olyan paramétereket, hogy hány kg-os volt a pilóta, meg nem forgatták-e tiltásba az R1-et, meg nem váltott-e félre stb.
A sebességekből ítélve az M3 kategóriás az R1.
Túl sok gyorsulási versenyen ne voltam de azt tudom, hogy kb. a rajtnál minden eldől. A 60 lábas idők alapján az R6 sokkal jobban rajtolt.
Egyforma pilótákkal (rajttal) az R6 esélytelen. A célvonalon így is 20km/h a különbség az R1 javára. 420 méteren már lehet, hogy így is fordult volna a kocka...
Szerintem.
A gyári fix, ezek az utólag felrakósak pedig állítható csillapításúak, így nem kell kompromisszumot kötnöd. Mondjuk a kormánycsapkodás legjobb ellenszere a gázkar. :)
Sziasztok van egy Michelin Pilot Power 2CT-s gumim 190/55R17es méretben! Csont új ,megvettem de mégsem akarom felrakni érdekel valakit? Vagy tudtok valakit akit esetleg érdekel? Ha igen photonic@freemail.hu-ra dobjatok egy mailt! Van egy elsőm is az nem új elmentem vele Brnoba meg vissza aztán egy pályanap a pancsin és ennyi! A pályán nem nyomom dúrván úgyhogy tök jó még a gumi! Azt odaadom mellé grátiszba!
Ne engedje az olajat, de ha gondod lenne vele:
A Hyperpro hivatalos importőre és szervíze a Corsaro.
www.corsaro.hu