Sztem ezzel nincs semmi gáz.
Van olyan motor ami erősebb lett gyárilag, van ami "gyengébb".
A k5-k6-nak is megvannak a sajátos jó tulajdonságai, meg az R1-nek is. Én nem vagyok ez a motor fikázós, meg lehúzom az erősebb motorokat csávó. Sőt, akik itt vannak régóta, azok tudják, hogy ha 2008 januárban találok kereskedésben új k6-ot, akkor azt veszek.
Kukkel Laci is nagyon érti.Birom nagyon.Ö is ott volt,most MZ-zik.500000be van neki a vas kb 1 évbe
.Akik régebb ota mociznak a hegyen,tudják miröl vakerek itt.Csak ö csorobb volt mint Jana. De nagy arc.Nagy tudás nálla is megvan.
Lehet. De a tapasztalat nem mindig igazolja a számokat...
Agyontuningolt motorhoz kell vki azt tudja használni. És elsőkörben a tuningolt motor szükségességéről beszélünk, meg arról, h 300ezernyi tuning kiváltható, egy 20ezerbe kerülő áttétellel, és még a blokk is üzembiztosabb. Szerpentinekről beszélünk, ahol az olyat tol 4-ben, mint a széria 2-ben mondás nem játszik annyira. Persze van kivétel, van akinek erős a motorja, és kurva jól is megy vele, de nem ez az átlag, hanem inkább a kivétel.
Most vasárnap majdnem mentem,lehet, h láttatok is két fehér r1-et, meg pár gsxr-t, nah ők a haverjaim voltak, csak korábban indultak, mint ahogy nekem jó lett volna. De legközelebb megyek velük, úh előtte majd szólok.
de a bal szélső rendszám az biztos ez volt.