Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Féktáv, kigyorsítás...
Ez kell utcára...
Ha ismered a terepet (mátra, lepence, hring, bármi), akkor kanyarodni előbb utóbb megtanulsz ott. És az ilyen helyeken, mint a mátra nincs annyi egyenes, hogy ha jól gyorsítasz ki, akkor elmenjenek. Hidd el, én is utcai racer vagyok bizonyos értelemben, aki Lepencézni jár, az vágja, h ott azért nehéz megfogni, sőt... De ez a titka mindennek. A legtöbb delikvens mellé bemegyek az egyenes végén féktávon, és a kigyorsítással ott is hagyom. Télen sport + fogyi = -7 kiló...
Nem igazán vagyok ismerős arra,(Rétság),tehát gugli és útvonaltervező.Mátraháza legyen a cél.
Lapesz !
A csajodnak nem válaszolsz?
Most már emlékszem. Szerintem akkor is nagyon jól megy, és sokat fejlődött az elmúlt években. Elismerésem számára.
a Mátrába
Egy pályán voltunk csak Spanyolban (Cartagena), az is vagy 3 éve volt
Hozzám,vagy a Mátrába?
Milyen gumival?
Igazad lehet, de mégis, rosszul esik hogy én a Mátrának meg az utcai versenyeknek élek,és kikerülnek mint a pocsolyát az egyenesben.
még valami:tegnap mesélte pont Attila.
ring,Talma,r6,full széria,(tükrökkel,stb) 1:58.
Lapesz,Rétságtól melyik úton jutok el arrafelé?
Zemának 100% igaza van.
Tegnap pont erről beszélgettünk.
Amig nem mész 1:57 körül,addig nem kell tuning.(Semmi)
Gumi,benzin,gyakorlás,kibaszott sok.
Utcára felesleges ilyen tuning.
Amíg a ringen 2:00 alá mennek széria motorokkal, addig szerintem nincs miről beszélni. Meg kell tanulni motorozni, meg kell ismerni a saját motorját az embernek, és ezt a pénzt 100X inkább új gumira, meg benyára kell költeni. pár ezer forintból veszel egy rövidebb áttételt, lefogysz öt kilót, és ott vagy az agyontuningolt motor mögött. Új gumi, és jó futómű beállítás, ez a titok. Látjátok, az idei R széria kiírása is már tiltja a tuningot, mert rájöttek arra, hogy iszonyat pénzeket költenek az emberek motorra, lassan már sst, sbk homológ motorok lesznek a ringen, aztán mégis egy széria motorra nem vernek sokat, ha olyan ember ül rajta. Ott van a Tóth Levi, aki tavalyelőtt nyert, tök alap R1-e volt.
egy szó mint száz, nagyon jó az a castrol láncspré,
500 km egy fújással + vizet nem kapott a lánc, így ment el ennyit, csak aztán leáttételezve már kicsit hosszú volt -> csere
Az jó! Legalább a gumi nem kopott el!
alapjáraton ment a garázsban 30000-t
A valvoline fehér teflonos szerintem szuper, legalább is nekem annó bevált és akkoriban elég olcsó is volt 1600 pénz. Én mindíg olajcserekor rendeltem a www.formula3000.hu -ról...
Sziasztok!

A Yamaha Hungária most küldte nekem, hogy az osztrák Yamaha szervez egy motoros fesztivált a pannonia ringre Május 19-20 ra Yamaha tulajdonosoknak. 180 perc szabad motorozás, május 20.-án verseny, 1db Yamaha Festival T-Shirt, kapsz ingyen kolbász kenyérrel !

Előre jelentkezés esetén:
1 nap 100Eu
2 nap 180Eu

Ha ott veszed meg a jegyet akkor 130/210Eu

Ha valakit érdekel dobjon egy emailt és megadom a pdf fájlt amit küldtek nekem a Yamahatól.
Elhiszem...csak irígylem hogy télen is tud csapatni Spanyolban....Attilát nem láttam...későn értem már fel..családi protokoll volt....
Attila Gsx-R 600 széria, fehér pályaidommal.
Valamelyik télen Spanyolban két pályán is. De amúgy nagyon jó arc az egyik legjobb.
Hát Attila is jól nyomta régebben...most megint jár ki?Nem találkoztam vele...Hol nyomja Gábor télen?Szegény sajnálom őt!Biztos sz.. lehetett...
Nem birok Gabival! A tudásom is kevés hozzá. Sokat pályázik,télen is.
Hiába nyomom a Mátrát tizen éve egyszerűen annyit fejlődött az elmúlt két évben,hogy Polyákkal sokkal könnyebb menni. Mondjuk őneki gyengébb a motorja,csak azért tudok vele menni.
Úgy..úgy....
Azért ment el 30000-et mert nem húztál gázt rendesen.