Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom én..... Elindult a fertőzés... Azt látom hogy addíg nem fogsz nyugodni,míg oda nem ba..ol a Gabi motorjának mi?
Nekem is kell valamit csinálni vele, legalább egy hengerfej munka ráférne. Ja meg négy dugó.
Azt mondta hogy tárgyalnak már a faragásról!Pipit ismerve,előbb-utóbb sor fog kerülni rá...gondolom az lesz a jövő téli project...
Nem tudom,de nekem nem állt meg rajta,még ugy sem hogy hagytam száradni...a felniről csak hígitós rongyal lehet letakarítani ,a gumiról nem is beszélve...
Kispataki sem bírt vele! Sorolom úgy egyszerűbb !
Végh Jani műve: hengerfej munka szelepvezető, kamrák szelepülő vezérműtengely, négy dugó, nagy hűtő, commander ,Bódis rendszer,magnézium kerekek,Brembo monoblock,szintén Brembo öntvénytárcsa,sbk munkahenger, WP futómű gyorsváltó, data recording.A többi nem jut eszembe. Ja és a lényeg CBR 1000, 2006.192le keréken. kb:3-4M
De Végh Jana örül neki.
Csak nem tudom hogy van-e értelme?Mennyit lehet ugyan kihúzni az sv-ből maximálisan?
Ez jó indok.
Csak annyit erről a foschról, hogy 30e-t ment el a lánc, és csak ezzel fújkáltam.
Bár biztos nem olyan barbis, ha szanaszét fröcsög
Értem.
Széria motorról beszéltem.
Vagy széria közeliről.
Az enyémben titanium / carbon Akra slip on, titanium Y collector, PC padon belőve, Pipercross szűrő, gyorsváltó, fém fékcső, Öhlins kormányteló, némi súlycsökkentés, és -1 áttétel van. Ezt a kombót, eddig csak egy k6 gsxr fogta meg.
Pipi folyamatosan fejleszt.
Most kb 3millánál jár fejben.
Cbr1000 halálra faragva...
Na jó,de érdemes volt neki ennyit rákölteni?Ki bírja használni a 200 lovat?Bár a ringen gondolom nem egy utolsó ha van kraft...Szerintem a tiéd is brutál..nem kell a cbr-re irígykedni...A Mátrában így is rettenet...Látod!Fertőződnek az emberek!Már Pipi is kezdi,hogy szét kéne túrni a blokkját!
Az milyen motor volt?
Egyedül a k5-k6 gsxr ment el erőből nekem eddig.
Gyanusan sokáig volt távol!
A csúszás még ok,de az előtte lévő trauma rosszabb volt.
Előtte Gabival nyomtuk egy picit hardosabban aztán egyenesben erőből úgy elment hogy az r1 -em 13000 forgott másodikban,és ő harmadikban volt. Pedig szétnyeleztem a motorom.
Lemaradt a fele. beteheti,hatásszünet,mosoly a fülbevalót
Az ebédet majdnem láttam újra.
Én kitalálom!Szerintem Lapesz betette!
Nemmondod Lapesz.Jujjjj.S mivolt a végkifejlet?Mesélj
Öregasszony?Beteheti?Nem vagy Te egy kicsit perverz?
Mi meg azt hittük,hogy kidobta üresbe,vagy lukat dugott.De a lényeg,hogy nem lett baj.De tényleg meg kéne melegiteni elöbb talán.De ezt Szikra bácsi ugyis tudja.Vigyázz magadra haver.Mert belöled is csak 1 van.
Öregasszony,fülbevaló,próba.
Én:segithetek?
Ő:beteheti, ....hat
Én láttam....a hangra fordultam utána!Az villant át,hogy hoppá...kuplung..de nem az volt!
Csak aztán legközelebb melegítsd meg,nehogy megint tankon utazás legyen...tegnap meleg volt egy kicsit a szitu....azt hittem a kuplungod csúszott meg....A buszmegállóban meg meg voltak meredve az emberek!
Ok.Kemény lehetett a csuszásod tegnap.Mikor elment a hátulja.Sajna nem láttuk.De megfogtad.S nem lett baj.
Festés elrendezése, meg a fejidomra