Nem tudom,de nekem nem állt meg rajta,még ugy sem hogy hagytam száradni...a felniről csak hígitós rongyal lehet letakarítani ,a gumiról nem is beszélve...
Kispataki sem bírt vele! Sorolom úgy egyszerűbb !
Végh Jani műve: hengerfej munka szelepvezető, kamrák szelepülő vezérműtengely, négy dugó, nagy hűtő, commander ,Bódis rendszer,magnézium kerekek,Brembo monoblock,szintén Brembo öntvénytárcsa,sbk munkahenger, WP futómű gyorsváltó, data recording.A többi nem jut eszembe. Ja és a lényeg CBR 1000, 2006.192le keréken. kb:3-4M
Értem.
Széria motorról beszéltem.
Vagy széria közeliről.
Az enyémben titanium / carbon Akra slip on, titanium Y collector, PC padon belőve, Pipercross szűrő, gyorsváltó, fém fékcső, Öhlins kormányteló, némi súlycsökkentés, és -1 áttétel van. Ezt a kombót, eddig csak egy k6 gsxr fogta meg.
Na jó,de érdemes volt neki ennyit rákölteni?Ki bírja használni a 200 lovat?Bár a ringen gondolom nem egy utolsó ha van kraft...Szerintem a tiéd is brutál..nem kell a cbr-re irígykedni...A Mátrában így is rettenet...Látod!Fertőződnek az emberek!Már Pipi is kezdi,hogy szét kéne túrni a blokkját!
A csúszás még ok,de az előtte lévő trauma rosszabb volt.
Előtte Gabival nyomtuk egy picit hardosabban aztán egyenesben erőből úgy elment hogy az r1 -em 13000 forgott másodikban,és ő harmadikban volt. Pedig szétnyeleztem a motorom.
Mi meg azt hittük,hogy kidobta üresbe,vagy lukat dugott.De a lényeg,hogy nem lett baj.De tényleg meg kéne melegiteni elöbb talán.De ezt Szikra bácsi ugyis tudja.Vigyázz magadra haver.Mert belöled is csak 1 van.
Csak aztán legközelebb melegítsd meg,nehogy megint tankon utazás legyen...tegnap meleg volt egy kicsit a szitu....azt hittem a kuplungod csúszott meg....A buszmegállóban meg meg voltak meredve az emberek!
Végh Jani műve: hengerfej munka szelepvezető, kamrák szelepülő vezérműtengely, négy dugó, nagy hűtő, commander ,Bódis rendszer,magnézium kerekek,Brembo monoblock,szintén Brembo öntvénytárcsa,sbk munkahenger, WP futómű gyorsváltó, data recording.A többi nem jut eszembe. Ja és a lényeg CBR 1000, 2006.192le keréken. kb:3-4M
Csak annyit erről a foschról, hogy 30e-t ment el a lánc, és csak ezzel fújkáltam.
Bár biztos nem olyan barbis, ha szanaszét fröcsög
Széria motorról beszéltem.
Vagy széria közeliről.
Az enyémben titanium / carbon Akra slip on, titanium Y collector, PC padon belőve, Pipercross szűrő, gyorsváltó, fém fékcső, Öhlins kormányteló, némi súlycsökkentés, és -1 áttétel van. Ezt a kombót, eddig csak egy k6 gsxr fogta meg.
Most kb 3millánál jár fejben.
Egyedül a k5-k6 gsxr ment el erőből nekem eddig.
Előtte Gabival nyomtuk egy picit hardosabban aztán egyenesben erőből úgy elment hogy az r1 -em 13000 forgott másodikban,és ő harmadikban volt. Pedig szétnyeleztem a motorom.
Az ebédet majdnem láttam újra.
Én:segithetek?
Ő:beteheti, ....hat