Amúgy meg ezek szerintem extrák... Amiről mi beszéltünk az a szervizelés volt. Extrát egy újra és egy régire is akármennyit lehet venni, akármennyi pénzért...
Esőt mond. http://www.idokep.hu/?oldal=el...
Akkor napoljuk egy héttel?
Felesleges úgy megtartani, h elázunk, vagy hogy ülünk egy étteremben egész nap. Meg vizes úton ha belekuplungolok nem tapad meg, azt meg ki akarhatja...
Mi van az enyémmel?
Az Én gépem úgy megy ahogy kell,...mint az ördög.
8000-től meg besz@rok rajta
Nem eszi az olajat!
Nem csörög,nem zörög,nem világít semmilyen fölösleges lámpa
Csak mindig tiszta piszok
1 milla gyorsan eltapsolódik.
Ez ami az enyémben van, ez is annyi, ha nem több:
- PCIII,
- Akra EVO 2 karbon dobok,
- Akra titánium összekötő,
- Akra titánium Y kollektor,
- SP gyorsváltó,
- Öhlins verseny kormányteló,
- Öhlins verseny olaj a villákban,
- Goodridge fékcsőszett,
- Pipercross szűrő,
- még egy szett fellni,
És akkor az apróról (bukógombák pl.), meg az optikai dolgokról nem is beszéltem. Meg amit megvettem még a pályázáshoz. Gumimelegítők, ezazamaz.
a hatar a csillagos eg,te is tudod.
de 1 par kerek 6-800 ezer,elsö telo az is kb ennyi, csak hogy parat emlitsek.....de a kedvencem a 3millas öhlins TTX20as
Ennyiért már nagyon jó motorodnak kell lennie, a széria meg se közelítheti..? Ebben mi van, komplett futómű, kipuff, commander+hangolás és 1-2 optikai extra?
Mindenesetre ami a szervizköltséget illeti, tényleg elenyésző lehet egy öreg motornál is, kivéve, ha olyan helyre viszed, ahol már a visszaköszönést is rávezetik tételként a számlára. Pl. 7R-t megvettem, majd tekintettel a harci sérüléseire meg a km-re (azt hiszem 12 v. 16
000-enként írnak szelephézagot) kapott egy szelepállítást, aholis összesen talán két lapka kellett. Egyúttal hűtőfolyadék cserét is. Mindösszesen 20k. /Sárkány G./. Lehet, hogy az R-iggy is idő előtti szelephézag-ellenőrzést kap.
Hali!
Megköszönöm! Előtte írok itt a fórumon és egyeztethetünk. Motor, gumik, fék, ruha ok. ez nem okozhat gondot. Én meg figyelek majd nagyon :-) Legjobbakat!
Irány a játékterem :-)
Pff tipushiba mi.................... Azért 2.-ba tekerd meg alaposan,mert hajlamos dobálni,vagy csak rángat............. Ja és bármilyen fordulatszám tartományban képes ezt csinálni tehát figyelni kell rá! Az az 50e-km nem vészes ha szépen szól ,és nincs leütve akkor .........GO!
De, abban az esetben ha valóban állítani kell. De nyilván nem minden szervizelésnél kell szelepet, szinkront állítani. És ezeket nem csak egy 10 éves motornál kell, hanem azért már fiatalabbaknál is. De lehet, hogy tévedek.
Akkor lehet hogy mégis vannak. Persze erősen függ attól is, hogy hogyan szervizelték a 10 év alatt és persze, hogy hogyan használták. Az enyém kifogástalan állapotban van és lekopogom a kötelező dolgokon kívül túl sokat nem kellett ráköltenem. Igaz nem R1, de a 10 év az 10 év. :)
De regisztrálj bé mert délelőttre már most sincs hely,,,
Amúgy meg ezek szerintem extrák... Amiről mi beszéltünk az a szervizelés volt. Extrát egy újra és egy régire is akármennyit lehet venni, akármennyi pénzért...
Jó lehet a 2-a.
Láttam vótál csütörtökön oszt basztál szólni
http://www.idokep.hu/?oldal=el...
Akkor napoljuk egy héttel?
Felesleges úgy megtartani, h elázunk, vagy hogy ülünk egy étteremben egész nap. Meg vizes úton ha belekuplungolok nem tapad meg, azt meg ki akarhatja...
Mi van az enyémmel?
Az Én gépem úgy megy ahogy kell,...mint az ördög.
8000-től meg besz@rok rajta
Nem eszi az olajat!
Nem csörög,nem zörög,nem világít semmilyen fölösleges lámpa
Csak mindig tiszta piszok
Ez ami az enyémben van, ez is annyi, ha nem több:
- PCIII,
- Akra EVO 2 karbon dobok,
- Akra titánium összekötő,
- Akra titánium Y kollektor,
- SP gyorsváltó,
- Öhlins verseny kormányteló,
- Öhlins verseny olaj a villákban,
- Goodridge fékcsőszett,
- Pipercross szűrő,
- még egy szett fellni,
És akkor az apróról (bukógombák pl.), meg az optikai dolgokról nem is beszéltem. Meg amit megvettem még a pályázáshoz. Gumimelegítők, ezazamaz.
de 1 par kerek 6-800 ezer,elsö telo az is kb ennyi, csak hogy parat emlitsek.....de a kedvencem a 3millas öhlins TTX20as
Mindenesetre ami a szervizköltséget illeti, tényleg elenyésző lehet egy öreg motornál is, kivéve, ha olyan helyre viszed, ahol már a visszaköszönést is rávezetik tételként a számlára. Pl. 7R-t megvettem, majd tekintettel a harci sérüléseire meg a km-re (azt hiszem 12 v. 16
000-enként írnak szelephézagot) kapott egy szelepállítást, aholis összesen talán két lapka kellett. Egyúttal hűtőfolyadék cserét is. Mindösszesen 20k. /Sárkány G./. Lehet, hogy az R-iggy is idő előtti szelephézag-ellenőrzést kap.
Megköszönöm! Előtte írok itt a fórumon és egyeztethetünk. Motor, gumik, fék, ruha ok. ez nem okozhat gondot. Én meg figyelek majd nagyon :-) Legjobbakat!
Irány a játékterem :-)
enyem 8volt mikor eledtam,de jobb volt mind a chrisse ma:)
rangat 2ban?enyem csak gondolkodott
zema
felöllem napolas a tegnapi es mai idöjarast elnezve, bar adja az egi hogy jo idö legyen