Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zema,

Azért ad plusz LE-t is, de ez motorfüggő! Meg attól is függ, hoyg a motor éppen miylen "állapotban van"
Általában a motor "nyél gázon" úgy ahogy jó szokott lenni, de a PC - jól beállítva - nem csak 100%-os gázálláson van beállítva.
A motork vagy része részterhelésnél, azaz 20-60% között a legszarabb és tegyük hozzá, alég sokan ott is motorozunk vele.
Hogy tökéletes képet kapjunk a beállításról, akkor elötte is lekéne mérni a motort 10 gázálláson meg utána is és akkor látnád, mennyit hozott mondjunk 40 vagy 60%-os gázállásnál.
Viszont ennek a költsége több lenne,, mint az egész beállítás.

Amúgy tudok rengeteg példűt mutatni, hoyg mennyi a különbség a két gázállás között. Köszönő viszonyban sincsenek egymással...
ott leszek niga!
Szevasz brada!
Holnap?
helo köcsi!
Látom vicces gyerek vagy...
Látom kened vágod az iróniát. Gondoltam ha teljesen abszurd mód pontos értékeket írok akkor mindenkinek leesik.
Jól felhívtál
Ez is baromság.
A PC a levegő és benzin keverékét tudja állítani, a gyújtáshoz semmi köze. Ahhoz a Dynojet ignition module kell.
Ez honnan jött?
A PC nem ad lóerőtöbbletet. Nem kevés időt töltöttem eddig Ágónal a különböző motorjaimmal. Ettől függetlenül kell, és sokkal jobb lesz tőle a motor, de nem a lóerőtöbblet miatt. A PC egyedül a 4 (vagy annál több) térképes beállítással képes extra lóerőt adni.
Thanks!
Thanks!
Sziasztok! A PCt nem csak a +LE miatt érdemes rátenni hanem Yamaháról lévén szó a az egyenletlen nyomatékot kisimítja meg a kipufot és a gyujtást össze tudod hangoltatni! Szóval megéri...
Épp akartam mondani, hogy kurvára vigyázz ezzel. Akartak nekem eladni 100 000-ért bontott hengerfejet. 200-ért komplett blokkot lehetett kapni a mocimhoz. Aztán kiderült, hogy nem is az a baja.
lehetsz is :) újonan se kerül 40-be egy fesszab kérdezz az alkatrész topicban, súgóék hozzádvágnak majd egyet olcsóé
Az enyémmel is lett valami probléma, tegnap kész lett a fényezés (november óta töltögettem az aksit mert mindig lemerült) Tegnap reggel feltöltöttem, elindultam Szabadhídvégre (Siófok) nem mentem vele csak az első kútig! Utánna nem indult be! Még tegnap rendeltem bele aksit, ma beleraktam 1km-t mentem,megáltam majd ismételten nem indult be! Felhívtam egy szerelőt odajött bemérte és nincs töltésem! Ő azt mondta lehet hogy fesz.szabályzó! Elvittem hozzá a gépet és most próbálja felderíteni,hogy mi is lehet a probléma! Azt mondta,hogy bontottan egy fesz.szabályzó 40ezer körül van! Hát nagyon elvagyok keseredve!
Mindenképpen. +6,1Le 7250-es fordulatnál.
Cső mindenkinek!
Mennyit lök egy power commander egy 07'-es R1-en? Érdemes rá rakatni? Esetleg van valakinek tapasztalata?
Hello all. Van egy eladó Esjot első 16-os vadi új lánckerekem eladó ha valakit érdekel. Tévedésből került hozzám, rossz leszállítás alapján.
R1 98-03.ig
Fazer 01-05-ig.
Öhlins disznót pl.?
Stét!

Igen köszönjük, minden Ok! De, vasárnap du. még volt "soha többet nem iszom ", meg ilyenek!
mi is ezt javasoltuk
ja ha 1 200kg disznot köt az elsö sarvedöre az is csökkenti az 1kerekezesi hajlamot,es a tormanycsapkodasnal is hasznos
gyari lanc hossza varialhato a 20fogaskerekkel:) igy nem is fog gyorsan elindulni,de 400kmh lessz a vege
Hát akkor emeld meg a seggét oszt majd meséld el milyen lett.
a gumi méretmet tudom, meg tisztában vok a hátsókerék hátratolásából származó forgáspont eltólódás által megnövelt erőkarral is.de ugye ha ezt választanám új lánc szetstb....
Most ennek lusta vagyok utánanézni ('03 , '04-05 R1 ; '04 ZX-10R gyári villaszög, tengelytáv, gumi valós méret, etc. , azaz tényleges geometria). A saját bringa nyugisabb volt a másik (orrosabb) beállítással - pont. De egyelőre így marad, úgyis /55-re szeretnék váltani.