Azért ad plusz LE-t is, de ez motorfüggő! Meg attól is függ, hoyg a motor éppen miylen "állapotban van"
Általában a motor "nyél gázon" úgy ahogy jó szokott lenni, de a PC - jól beállítva - nem csak 100%-os gázálláson van beállítva.
A motork vagy része részterhelésnél, azaz 20-60% között a legszarabb és tegyük hozzá, alég sokan ott is motorozunk vele.
Hogy tökéletes képet kapjunk a beállításról, akkor elötte is lekéne mérni a motort 10 gázálláson meg utána is és akkor látnád, mennyit hozott mondjunk 40 vagy 60%-os gázállásnál.
Viszont ennek a költsége több lenne,, mint az egész beállítás.
Amúgy tudok rengeteg példűt mutatni, hoyg mennyi a különbség a két gázállás között. Köszönő viszonyban sincsenek egymással...
Ez honnan jött?
A PC nem ad lóerőtöbbletet. Nem kevés időt töltöttem eddig Ágónal a különböző motorjaimmal. Ettől függetlenül kell, és sokkal jobb lesz tőle a motor, de nem a lóerőtöbblet miatt. A PC egyedül a 4 (vagy annál több) térképes beállítással képes extra lóerőt adni.
Sziasztok! A PCt nem csak a +LE miatt érdemes rátenni hanem Yamaháról lévén szó a az egyenletlen nyomatékot kisimítja meg a kipufot és a gyujtást össze tudod hangoltatni! Szóval megéri...
Épp akartam mondani, hogy kurvára vigyázz ezzel. Akartak nekem eladni 100 000-ért bontott hengerfejet. 200-ért komplett blokkot lehetett kapni a mocimhoz. Aztán kiderült, hogy nem is az a baja.
Az enyémmel is lett valami probléma, tegnap kész lett a fényezés (november óta töltögettem az aksit mert mindig lemerült) Tegnap reggel feltöltöttem, elindultam Szabadhídvégre (Siófok) nem mentem vele csak az első kútig! Utánna nem indult be! Még tegnap rendeltem bele aksit, ma beleraktam 1km-t mentem,megáltam majd ismételten nem indult be! Felhívtam egy szerelőt odajött bemérte és nincs töltésem! Ő azt mondta lehet hogy fesz.szabályzó! Elvittem hozzá a gépet és most próbálja felderíteni,hogy mi is lehet a probléma! Azt mondta,hogy bontottan egy fesz.szabályzó 40ezer körül van! Hát nagyon elvagyok keseredve!
Hello all. Van egy eladó Esjot első 16-os vadi új lánckerekem eladó ha valakit érdekel. Tévedésből került hozzám, rossz leszállítás alapján.
R1 98-03.ig
Fazer 01-05-ig.
a gumi méretmet tudom, meg tisztában vok a hátsókerék hátratolásából származó forgáspont eltólódás által megnövelt erőkarral is.de ugye ha ezt választanám új lánc szetstb....
Most ennek lusta vagyok utánanézni ('03 , '04-05 R1 ; '04 ZX-10R gyári villaszög, tengelytáv, gumi valós méret, etc. , azaz tényleges geometria). A saját bringa nyugisabb volt a másik (orrosabb) beállítással - pont. De egyelőre így marad, úgyis /55-re szeretnék váltani.
Azért ad plusz LE-t is, de ez motorfüggő! Meg attól is függ, hoyg a motor éppen miylen "állapotban van"
Általában a motor "nyél gázon" úgy ahogy jó szokott lenni, de a PC - jól beállítva - nem csak 100%-os gázálláson van beállítva.
A motork vagy része részterhelésnél, azaz 20-60% között a legszarabb és tegyük hozzá, alég sokan ott is motorozunk vele.
Hogy tökéletes képet kapjunk a beállításról, akkor elötte is lekéne mérni a motort 10 gázálláson meg utána is és akkor látnád, mennyit hozott mondjunk 40 vagy 60%-os gázállásnál.
Viszont ennek a költsége több lenne,, mint az egész beállítás.
Amúgy tudok rengeteg példűt mutatni, hoyg mennyi a különbség a két gázállás között. Köszönő viszonyban sincsenek egymással...