Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudsz ilyet?
Ár?
http://img205.imageshack.us/im...

Ez az....középen látszik is a levegős rész ami természetesen végigmegy teljes hosszában.
Legjobb a spidi, mert légpárnás. A Dainese fém hálóival ha egyet esel utána kuka a gerincvédőnek, mert eldeformálódik.
Ja-ja,néztem azt is.
Lehet,hogy az lessz
Dainese Wave!
Pohi

Egyébkén Te nem tudsz gerincvédőt?

Ócsó legyen oszt jó

Alpinestars
Dainese
Spidi
Stb.
Alpinestars gerincvédő

Csak a srác nem vette fel a telefont
Hamár igy benne vagyunk akkor mégegy kérdés:láncot is most fogok venni rá,de aztsem tudom melyik a jó?Márkában:DID,Iris,RK? X vagy O gyűrűs,és hogy méretben mekkora kell,meghogy vane ami aranyozott vagy szines?
Ezért alakult ki egy külön üzletág a km órák visszatekerésére! Sajnos Magyarországon erre igény van!

Így látatlanul megmondom, hogy a te motorod azzal a 15,000 km-el tökéletes állapotban volt. Fontos egy motornál, hogy megkapja a rendes kenőanyagokat és ne legyen hidegen pörgetve.

Normális áron nagyon nehéz használt motort eladni mostanában. Az utóbbi 1-1,5 évben nagyot zuhatak a haszált árak. Ez persze jó a vevőknek, de rossz az eladóknak.

Én jelenleg nem is gondolkozom azon, hogy fiatalabb évjáratra cseréljem a motorom, mert nem fogom "szarért-hugyért" odaadni senkinek. Amennyit szerintem ér azért meg úgysem tudnám eladni, így még hosszú évekig megtartom.

A fékolajat pl. sokan le sem cserélik a motorokban. Pedig az az olaj is elfárad, koszolódik és nem is nagy összeg a csere. Utána érezhetően jobban adagolható a fék.

Párszor már pályáztam és is a motorral és ha kigyorsításkor elemelkedik az elsőkerék az aszfalttól akkor nem engedem vissza a gázt. Ezek szerintem nem ártanak egy sport motornak. Erre lettek kitalálva!
Sjaak R1-el a föld körül.

http://www.sjaaklucassen.nl/en...

Én az összes kisvideót letöltöttem és megnéztem, hát minden tiszteletem az emberkéé....

A km-ekről meg annyit, hogy a léghűtéses Xj 900-as yamaha-ban mikor leadtuk 75.000 km volt és nem ette az olajat, pöccre indult, a kollégáéba még eredeti kuplungszett volt. Egy R1-es azért ettől már jóval komolyabb technika...bár tényleg az számít a legjobban ki hogyan használja. Aki beindítja ráül és húzza neki annak előbb utóbb biztosan lesznek gondjai, én mindíg bemelegítem a gépet és utána indulok el vele, mert nincs senki a világon aki ne húzná neki elindulás után.....egyszerűen nem bírod ki hogy ne húzd.....még ha nem is akarod akkor is pörög.
Én az intercolor 06-os RN12-be márciustól szeptember végéig 15,000-et raktam. Nem tudtam volna olyan áron eladni, mint egy pár ezer km-est. DE! Én semmin nem spóroltam, a 12e helyett 4-5ezrenként cseréltem olajat, olajszűrőt, 2-3ezrenként mostam a légszűrőt, ömv 100-as benyát kapott mindig és a legjobb Motul olajokat. a 15e alatt kétszer cseréltem le az 5.1-es fékolajat. Minden héten lemostam, ápoltam, mindig a Harmatinál szervizelték, csak gyári alkatrészeket kapott. Persze pályáztam, meg kerekeztem, meg sztopiztam vele, de azért vettem és ezeket erre tervezték. Amiket vettem rá extrákat, az is mind profi cucc volt. Akra, PC, stb... semmi gányolás, meg ilyenek. Mégis ha valaki meglátta, hogy 7 hónapos motor és 15e km, akkor elment, h húúú bazz ennek már vége és van 7 hónapos motor pár ezer km-el is. Ezek a blokkok (főleg egy 1000-es) még folyamatos terhelés alatt is - ha megfelelően vannak szervízelve, karbantartva - simán, gond nélkül elmennek 50-60-70e km-eket. Volt egy film amikor a faszi eg R1-el körbemotorozta a földet. sivatagban, mocsárban, vízben, hóban. Itt is fent volt. Kapta az ívet rendesen, ömlött ki a folyó vize a kipufogón, meg ülésig állt a sárban , de nem szart be soha. Ne félj a 15-20e km-től, ahogy itt már mondták az a fontos h az hogy került bele, mert ennyi nem sok.
Ha szar szezonom van, akkor is belegurul 10, ha meg megyek mindenhova akkor 15 simán.
Igazatok van abban, hogy ha rendesen van használva és karbantartva egy motor akkor nem kell félni a benne lévő kilométerektől.

Viszont tényleg ki lehet fogni sérülésmentes, kevés km-es példányokat! . Én 2007-ben vettem a 2003-as R1-emet és valóban 4800 km volt csak benne! Ismerős Yamaha szalonból. Ők adták el új korában is a mocit és ők is szervizelték és tárolták, amíg a tulaj külföldön volt.

Viszont nem volt olcsó, kaptam volna 2004-est is az árából. De így nyugodt szívvel fizettem ki a mocit, mert tudtam, hogy nem egy szétpályázott, rommá tört, visszatekert km órás vasat vettem.

Természetesen azóta is használom a gépet. Tavaly viszonylag kevés időm volt a motorzásra, így jelenleg 12500 km körül van a motorban.

Egy ismerősnek az R1-ében közel 60,000 Km van és tökéletesen működik! Tehát szerintem nem kell félni a soknak tűnő km-től csak az a fontos, hogy megbízható forrásból legyen a motor!
Zemának igaza van!
Még kiegészíteném azzal, hogy az ilyen hiteles gyökerek azt hiszik a bejáratás alatt megtanulnak motorozni, és 2-5000. km után összecsukja, nézegeti a garázsban 2 évig spórol (a hitel mellett) ,hogy meg tudja javítatni, vagy eladja szaré-húgyé úgy ahogy van! Na ezért is van 5000 km.-es 2-3 éves motorokból sok, vagy a km. számláló vissza van állítva!
Ha valaki 2-3 milláért vesz valamit, nem azért veszi, hogy mosogassa, vagy fagyizni járjon vele (habár ilyen is van)!
Én is beléjük kergetek 8-11000-et 1 szezonban és szerintem keveset megyek
Köszönöm Zema neked is az értékes hozzászólást! Tényleg sokat segítettél!
persze
jah, ez tanborítással együtt van?
Nem, mindenképp új kell, ráadásul a PP-t ismerem is, a 600-asaimon voltak pascalplast idomok és teljesen elégedett voltam velük. Nem kellett farigcsálni, mint egyes magyar idomoknál...
A másikat viheted 50 be.
75 a vége. tényleg zsír új.
jóárasítva, pl. 50 ért...
Mennyitért kellene?
nem sokért. Mondjuk 20. Új ára 70 körül van, konzollal, csavarokkal, fejjel.
Az egyik oldalán a műanyag fejen van egy 1 mm-es horzsolás, mert a motor füvön (nem betonon - ergo nem sérült) csúszott.
De alkuképes vagyok.
a fehér pascalplast érdekelne, főleg ha az árban tudunk egyezkedni...
Mennyibe adod?