Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Faxa sorminta
Boldog 2009 es esztendőt kívánok minden R1 tulajnak!
óóóÓÓÓÓÓ elrettentő mi
Negyedmérföld majd a cél,nemszámít hogy itt a tél! Motor,pia,benzingőz,ki a legjobb mindíg győz! A gázkaron nagyot rántok!BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! /Este igyatok sok agancsoskólát+vöröscsillagos sört,pezsgővel csínnyán!...................másnap trükkös /
BÚÉK mindenkinek!

Bandee neked is mentek valamerre az asszonnyal ?
Pohi! Láttalak szakáll+bajusz nélkül!

Neked is BUÉK!
Mindenkinek BUÉK!
Köszönöm Leslie, így azért jóval egyértelműbb! Ma éjszaka elmélyül a tudás, amit általad szereztem és teljesen kiokosodva jövőre folytatom a beállítást!

BUÉK!
BÚÉK!
Köszi Zseby, neked is Boldog új évet és minden kedves márkatársnak és motorosnak! ! !
BUÉK az Uraknak!
Élményekben gazdag motorozást kívánok mindenkinek
Ha a szenzor az első keréken van, a DGI-t menet közben kell programozni.
Ennek legjobb módja, ha a sárga vezetéket (a végét) a föld/test közelében rögzíted, így menet közben rövidre zárható a testtel.
(soha ne közúton, blabla)

Amennyiben a szenzor a hátsó keréken van, a programozás egy motoremelő segítségével egyszerűbbé válik.

Indítsd be a motort, rakd egyesbe. Amint a motor beindult, a pont a jobb felső sarokban villogni kezd, jelezve, hogy érzékelte a motor fordsz. impulzusait. Ha nem villog, ellenőrizd a fordszámmérőtől jövő kábelt.
Amint a kerék forog, a dgi átvált ford. érzékelésről kerékford. érzékelésre: minden fordulatnál egyet villan. Ha nem, mágnest ellenőrizni. 100 ford. után automat. megáll.

Most egyesben testeld a sárga vezetéket (4.ábr.).

A fekete vezetéket mindig a kábelköteghez csatlakoztasd, ne a vázhoz.

Minden csatlakozásnak forrasztottnak és szigeteltnek kell lennie próba előtt.

A piros és fekete közvetlenül a motor akksijához is csatlakoztatható, a műszerfal tápellátási ága előnyben, mert annak van biztosítéka.

A zöld vez. a fordszámmérő jelvezetékéhez csatlakoztatandó.

A fokozatjelző vezeték-színkódja eltérhet a motorétól, ezért csatlakozás előtt meg kell bizonyosodni, hogy jó helyre kötöd.

A motor fordulata mellékes programozáskor.

Válts kettesbe, (míg) egy "n" megjelenik. Várj 15 mp-t és rövidzár ismét, ekkor egy kettesnek kell megjelennie a kijelzőn. Ésígytovább a többi fokozattal.

Mikor kész, a sárgát le kell szigetelni.

Kutyafutta/hevenyészett fordítás, meg lehet, hogy a guglissal már rég megoldottad.. :)
Hát még dolgoztál is vele?
Te tényleg egy Angyal vagy!
én dobtam össze.. az elég?
Így is nagyon jó!
Lényeg, hogy szívből jön!
Meg van! (Gugli a haverunk)
..asszem így stílusosabb..
Köszönjük szépen, nagyon Drága vagy!
Neked is BUÉK!
Boldog új évet, hangvillások!
Köszönöm Zsolt !
Azért kilehet hámozni belőle!
De áruld el, hogy csináltad?
bandee igy megfelel?
Amennyiben a sebesség szenzor lovasított az elülső kerék, a DGI szükségképpen hogy programozott mialatt vezetés. A legjobb út így ideiglenes felszerelés a sárga program drót szorosan talaj, példának okáért szalaggal. Így egy tud rövidesen short-circuit ez drót talaj mialatt lovaglás.

SOHA PROGRAM Egy KÖZÚT !
Amennyiben egy paddock áll elérhető és a szenzor lovasított a hátsó kerék, programozás a DGI történik több kényelmes.

Gyújt a motor és kapcsoló első sebességi fokozat . Helyes után a motor lesz meggyújt a pont a felső bal sarokban a kijelzőnek fog pislogás, kijelzés a felfedezett RPM a motornak. ez optikai visszacsatolással egy tud ellenőrzés vajon a DGI lovasított pontosan. Ha ez nem üres hely, kérem ellenőrzés vezetéked közelgő -ból a RPM mérőeszköz.
Egyszer a kerék forgás a DGI önműködően kapcsolók -ból RPM érzékelés “wheel revolution” érzékelés. Most a pont pislogás minden kerék forradalom. Mert ellenkező esetben , ellenőrzés vajon a szenzor lát a mágnes. Ez villogtatás önműködően leáll után felől 100 forradalma a keréknek.

Most, első sebességi fokozat rövidesen csinál egy rövidzárlat talajban használ a sárga drót. Egy “1” kellene megjelenik (ábra 4).

Ábra 4


Mindig összekapcsol a fekete drót a motorkerékpár vezeték fegyverzet talaj, soha a keret

FIGYELMEZTETÉS: amikor éles vagy forrasztás igényelt győződjön meg róla elemed szétválasztott -ból a bicikli vezeték dereng.

EMLÉKSZIK ÖSSZES KAPCSOLATOK KELL HOGY FORRASZANYAG ÉS ELSZIGETEL ELŐTT PRÓBA / TANÍTÁS.

A VÖRÖS és FEKETE drót tud hogy azonnal összefüggő a bike's tápegység , inkább a tápegység of a tacho. A már jelenlegi biztosíték a sárhányó elektronika elegendő biztonságos a DGI. A zöld drót kell kapcsolatban áll a lüktet bejárata a tacho mérőóranak.

A drót szín kódok használt a Sebesség Jelző tud hogy különböző biciklid wiringloom. Soha összekapcsol egy vörös drót egy vörös drót kivéve hogyha tengerpartod az a helyes szín kódja.

A RPM a motornak nem fontosságnak mialatt programozás a DGI.
Kapcsoló második sebesség amíg egy “n” megjelenik. Készenlétben áll 15 második és rövidzárlat még egyszer így egy “2” fog megjelenik a kijelző. (ábra 5)

Ábra 5

Ismétel ez eljárás amíg összes sebesség van áthaladt.

Ha a DGI szükségképpen hogy újraprogramoz, elzár a hálózati feszültség (kulcs kapcsoló “OFF”) és erő az fel újra. Után programozás, a sárga drót szükségképpen hogy szigetel e.g. egy darabja elszigetelés szalagnak
Bocsi a szívótölcsérekre gondoltam!

Nagyon szépen köszönöm!
Ha nem túl nagy fáradtság neked, elfogadom a segítséget, de lehet hosszú szöveg lesz!

Itt van a lényeg elrejtve,legalább is előttem (elég csak a fontosabb dolgokat):

In case the speed sensor is mounted on the front wheel, the DGI needs to be programmed while driving. The best way to do so is temporary mounting the yellow program wire closely to ground, for instance with tape. In this way one can shortly short-circuit this wire to ground while riding.

NEVER PROGRAM ON A PUBLIC ROAD !
In case a paddock stand is available and the sensor is mounted on the rear wheel, programming the DGI becomes more convenient.

Ignite the engine and switch to first gear. Right after the engine has been ignited the dot in the upper left corner of the display will blink, indicating the detected RPM pulses of the engine. With this optical feedback one can check whether the DGI is mounted correctly. If it’s not blanking, please check your wiring coming from the RPM gauge.
Once the wheels are turning the DGI automatically switches from RPM detection to “wheel revolution” detection. Now the dot has to blink every wheel revolution. If not, check whether the sensor sees the magnet. This blinking automatically stops after about 100 revolutions of the wheel.

Now, in first gear shortly make a short circuit to ground using the yellow wire. A “1” should appear (figure 4).

Figure 4


Always connect the black wire to the motorcycle wiring harness ground, never to the frame

WARNING: when cutting or soldering is required make sure your battery is disconnected from the bikes wiring loom.

REMEMBER ALL CONNECTIONS MUST BE SOLDERED AND ISOLATED BEFORE TESTING / TEACHING.

The RED and BLACK wire can be directly connected onto the bike's power supply, preferably the power supply of the tacho. The already present fuse for the dashboard electronics is sufficient to secure the DGI. The green wire must be connected at the pulse entrance of the tacho meter.

The wire color codes used on the Gear Indicator can be different on your bikes wiringloom. Never connect a red wire to a red wire unless your shore that its the right color code.

The RPM of the engine is of no importance while programming the DGI.
Switch to second gear until a “n” appears. Wait for 15 seconds and short circuit once again so a “2” will appear on the display. (figure 5)

Figure 5

Repeat this procedure until all gears have passed.

If the DGI needs to be reprogrammed, shut off the mains voltage (key switch to “OFF”) and power it up again. After programming, the yellow wire needs to be insulated by e.g. a piece of isolation tape.
Viszont + BÚÉK!

Azóta nem nyúltam a szívótölcsérekhez (ez nem a szívócső; bár, ha nem számítana pénz (elrontom esetleg...), a szívócsövet is megpiszkálnám). Időben sok volt, mire az esztergályosnál sorra kerültem, azért + egyszerű lustaság okán nem foglalkoztam vele. A rövidebb csak akkor jobb, ha ezáltal jobban tud szívni a jelen állapotnál, azaz ha most a tölcsér vége túl közel van az airbox fedeléhez.
A pillangószelepek még visszakerülhetnek melléjük, feltéve, hogy nem tudom elég finoman adagolni a gázt pályán (meg esetleg próbaképp, mert cca 4 cm-t elvenne a hosszból (tölcsérhossz, másodlagos pillangók, ~4 cm üres rész, elsődleges (bowdenes) pillangók) amíg csukva tartja a motorvezérlő).

Nincs fokozatkijelzőm, nem is igazán tervezem. A bekötés miatt kérded? Ha nagyon nem tudsz zöldágra vergődni azzal amit vettél, küldj linket a leírásáról és lefordítom vmikor a szükséges részt.
Kellemes Ünnepeket!

Csak azért kérdeztem, mert utoljára akkor jártál erre, mikor mutattad, hogy meg növelted a szívócső hosszát, és alulról sokkal nyomatékosabb lett, és azt is mondtad hogy ez nem végleges, még változtatsz rajta!
Nincs kapcsolatban a kérdésem az előzménnyel, csak a ott találtalak meg.

Neked van sebességfokozat kijelződ az R1-en?