visszaáll, mivel a gyári értékekhez hozzá se nyúl. A gyári ECU-t a yamahában tudják átírni, te nem. Ha ez nem így lenne kicsit sok lenne a beállt blokkos motor a világban... a fékpadon való lambdaszondán keresztüli egy vagy négy (hengerenkénti) térképes állítgatás, meg a feltöltött Dynojet térképek csak a PC-t állítják és azt módosítják. A PC-nek meg köze nincs a gyújtáshoz, csak a befecskendzéshez, a gázálláshoz mért pillangószelep nyitásokhoz, a befecskendezett benzin és levegő mmértékéhez.
biztos h nem kötötték vissza az exupot, mert 04-06-nál ha a gyári kupu lejön akkor a sportdobhoz / rendszerhez nem tudod visszakötni (csa le) az exupot, ez csak a 07-08 esetében oldható meg. Mellesleg abból te nem érzékelnél semmit. ha a pc lekerült és a sportdob fentmaradt, de az Y kollektort a katalizátorral együtt nem cserélték akkor az okoz alacsonyabb alapjáraton torpanást. A szelepek attól éghetnek meg ha vmi gagyi dobot raknak rá, vagy kibelezik a gyárit, mert áramlástani határok figyelmen kívül hagyása miatt sérülhet.
esetleg ami még nemtom lehet-e az hogy a buzi olaszok (mert behozatal) nemkototték be a exup-ot vagy valameik érzékelot.... vagy aztan tényleg a szelepek vannak megégve.....
baromság.
a rendszerhez belőtt injektortérképet a pc eprom-ja tárolja, amit ha lehúzol visszaáll a gyári. szerintetek a pc a gyári ECU-t írja át? ne bolondozzatok...! A gyújtástérképhez pedig a pc-nek nincs köze, azt a dynojet ignition module tudja befolyásolni.
Valószínű,(sőt)hogy amikor a rendszert rátették és a commandert,
akkor a gyújtástérképet is összehangolták.(ezt mág a hülye is tudja)
És mivel most nincs rajtan a gyújtástérképet kellene beállíttatni.
de.elég valószinu h palya gep féle lehetett.komplett rendszer volt rajta.de az osszes kopóalkatrész hibátlan.a fékek,kerekek,lábtartók,,,,,még a hütő is!....a blokk állapota ugyszintén...
Szia! A tanácsom, hogy vidd el Ágóhoz, és mérjétek meg a motort. Ha tényleg baja van, ott kiderül. Azért az a 6000 km, gyanúsan kevésnek tűnik, de nem mondom hogy kizárt
szevasztok. tanacs kéne tuning R1 (04-06) os modellel kapcsolatban.
szoval volt benne power c.,meg kipufogo.vissza raktak ra az eredetit es most szerintem nem megy ugy mint kéne és ha gyorsitas után vissza veszem a gázt akkor nagyon sokat és aprokat durrog a kipufogóban .....-nekem elso erzesre tok oan mint amikor ala vannak égve a szelepek vagy nincsenek beállítva-de a gépen csak kb6000km van.nagyonn ujnak fest az egész.
Mondtam,hogy én nem vágom a témát,...csak mondtam valamit!
a rendszerhez belőtt injektortérképet a pc eprom-ja tárolja, amit ha lehúzol visszaáll a gyári. szerintetek a pc a gyári ECU-t írja át? ne bolondozzatok...! A gyújtástérképhez pedig a pc-nek nincs köze, azt a dynojet ignition module tudja befolyásolni.
Valószínű,(sőt)hogy amikor a rendszert rátették és a commandert,
akkor a gyújtástérképet is összehangolták.(ezt mág a hülye is tudja)
És mivel most nincs rajtan a gyújtástérképet kellene beállíttatni.
Szerintem
Vasárnap hívtalak a forgalmi miatt...elvették
Ma megbüntettek 10 rongyra mert nem volt bekötve az övem,...fater kocsijával.
Rámjár a rúd mostanában.
Azért lett 10 mert vitáztam a rendőrrel,...hiba volt
Mennyi volt?Ha nem vagyok pofátlan.
Lehet Nekem is kéne,csak pirosban.
Köszönet érte MilleRR-nek!
Remélem,hogy mostmár a csizmám is megjön
szoval volt benne power c.,meg kipufogo.vissza raktak ra az eredetit es most szerintem nem megy ugy mint kéne és ha gyorsitas után vissza veszem a gázt akkor nagyon sokat és aprokat durrog a kipufogóban .....-nekem elso erzesre tok oan mint amikor ala vannak égve a szelepek vagy nincsenek beállítva-de a gépen csak kb6000km van.nagyonn ujnak fest az egész.
Átvettem tagnap a cuccot! Köszönöm
Most vagyok bajban,hogy-hogyan tegyem fel őket,hogy hibátlan legyen.