Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden a kit-ben van. Fúró, menetfúró és a behajtó. Drága a szett ezért főképp szervizek veszik. Egy alkalomra nem éri meg de ha leveszed a deklit és elviszed a szervizbe akkor olcsóbb mint egy szett. És talán még profibban csinálják meg.
Értem. Esetleg azt meg tudod mondani, hogy ebben az esetben mekkorára kell fúrni és mekkora helicoil-t kell vennem hozzá? Ez a leeresztő csavar M14x1,5
Lehet javítani un. helicoil nevű menetjavitoval. A legeslegjobb ha leveszed és úgy javítod nem pedig a helyén.
Sziasztok!

Ma balfasz voltam és sikeresen kinyírtam az olajleeresztő csavar menetét az olajteknőben. Lehet ezt ilyenkor valahogy javítani, vagy teknő csere? 99-es R1
Köszi
azok titán palásttal jól szólnak.
R1 98 évj sportdob összekötő csővel 40e Ft-ért eladó. Érd:zolimotor@gmail.com
Na? Megoldódott?
Ez a nap is eljött
Szevasztok.Maradt egy ilyen kis "deknim" azt hiszem 02/03- as R1-re. 6 e Ft.Ha kell,keress.
R1 RN22 2009 hez jobb-bal gyari OEM oldalidomok feleslegesse valtak. BWC szinkombinaciohoz
Privatban tobb info.
irtam privát üzit
Szia!
Mennyi lenne egyben?
Sziasztok!
2005-ös R1 nél találkozott már valaki azzal a hibával hogy hidegindításnál nincs szivatóm, az alapjárat azonnal olyan alacsony mintha már üzemmeleg lenne!?
Üdv!
Motor eladása utána maradt pár alkatrészem. Jelképes összegért megválnék tőlük, nálam csak foglalják a helyet. Egyesével nem szeretném árulgatni, így egyben az egész motyót lehet csak vinni. 2002-03 R1
A kis dekli az elso, ami megserul barmilyen eldoles, eses eseten. Azt le szoktak cserelni, igy az nem jelent sokat, hogy serulesmentes. de azt az aluontvenyt amin ez a dekli fekszik, azt nem cserelik, mert karcos nem lesz, csak deformalodik, amit nem latsz kivulrol, de van, hogy ezutan mar tomitetlen lesz, ekkor az igenytelenebb fajta kinyomja valamilyen pasztaval, ahogy tapasztaltam.

Oke, majd ird le
Chaparral! A jobb oldali dekli sérülés mentes, az biztos hogy a jobb oldalával történt vmi. Köszönöm szépen a válaszaid, ha visszakaptam a motort az x-biketól, leírom majd mit mondtak!
Oke, igy teljesen tiszta szamomra a sztori, biztosan estek vele jobbra.
Meg kell nezni a deklit, hogy ereszt-e olajat, vagy mennyie van eldeformalodva. Ha ki van nyomva sziloval a kisdekli o gyuruje, akkor nagy a deformacio, lehet hogy beleszol a fotengelypoz jelado mukodesebe, bar nem eskuszok meg ra igy.

Nem szeretek biztosat mondani forumon keresztul, de en 99% osan biztos vagyok, hogy cserelni kell a fotengelypozicio jeladot. A hideginditas emiatt rossz. Ha jo a fotengelyjelado, ennek poccroffnek kell lennie.
A kihagyogatas fordulaton nagy valoszinuseg szerint ugyanettol van.
280 km alatt otthagyni nem hiszem, hogy ott fog, de garantalni termeszetesen nem tudok semmit. Es mindenekelott oszcilloszkopra kene rakni a jeladot, hogy amikor kihagy mi tortenik.
Chapparal! Köszönöm a válaszod, én a bal oldalára döntöttem el, kb 3-4 km/h-nál, szerencsére mintha nem is történt volna semmi, az idom minimálisan karcos lett. Volt hibakód akkor, de újraindítottam és indult ment. A jobb oldalán van egy minimális karcolás, ami szerintem nem esésből következett hanem szállítás közben rádőlhetett valamire (a jobb oldalára) illetve a jobb oldalon a hűtő jobb alsó sarka kb 1 cm be van nyomódva. A deklinek nem karcos egyik oldalon sem, minden alkatrész gyárinak tűnik rajta. Az előző tulaj nemsokat járt vele, a sógoroknál dolgozik, 3 év alatt 7.000 km pakolt bele. Ma reggel ráadtam a gyújtást, nincs hibakód. Szerinted megkockáztassam vele a pesti utat a szervízbe?
Nezd meg a D13, D14 es D15 ot. Zart gazon mit mutatnak ezek?
Semmi nem valtozna.
Holtjáték is van !
Ha a tps 14-15 re lenne rakva akkor se változna a fordulat? A holtjáték is van?
Ha az inditomotort menet kozben ranyomod, semmi nem tortenik, a szabadonfuto miatt kimozogja az oninditod.
Viszont a hidegen nehezen indulas az gyanus. Eldoltel vele jobbra, vagy esetleg elozo tulaj? A kis dekli jobb oldalon karcos?
Ki kellene merni a fotengelyjeladot oszcilloszkoppal. En arra gyanakszom.
Sziasztok! A véleményetek, tanácsotok, segítségetek szeretném kérni. Ma elmentem kicsit motorozni, menet közben véletlenül csináltam egy olyat, hogy a MODE kapcsoló helyet, az önindító gonbját nyomtam meg, nem tudom, ezt kell csinálnia vagy sem, de nekem megállt a blokk, megáltam, beindítottam és mentem tovább, viszont egy pár kilóméterrel arrébb megint leállt, megint beindítottam, aztán mentem tovább (gondoltam megint egy marha voltam és benyomtam) majd hazafelé észrevettem hogy tartós magad fordulaton, mintha nagyon aprókat megtorpanna a gép, úgyhogy elkezdtem forszírozni a dolgot, hogy valóban vagy csak képzelődöm. Valóban, annyira hogy ketesben 10.000. Környékén tartva egyszer csak leállt a blokk, mondanom sem kell beindítottam és azonnal hazajöttem. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Vajon ez az egy elrontott indítózás miatt lenne? A hónap végén vinném szervízbe ami 280km van tőlem, most el merjek így indulni vele? A motor egy 2010 R1 RN23, most van benne 20270km. A motort nyár végén vettem eddig nem vettem észre ilyen problémát, hideg indítással vannak gondok, de most tavasszal jobban indul mint nyár végén.
(Bar a tpsnel kiirt szam alapjan nem huz gazt, tehat nem azzal lesz baj)