Ez nem a kosár csapágya, hanem a kiemelő rudazaté.
Ha csörög, akkor szerintem kuka a kosár, mert nem csak a csapágy kopik ki, hanem maga a kosár is.(Legalábbis én így tudom, lehet nem így van.)
Sziasztok!
2002-es RN09-emen akarok vezérműláncot cserélni.
Végtelenítettet bele lehet rakni a blokk széthúzása nélkül?
Csak azért kérdezem, mert még anno a Kawasaki ZXR 250-men pont úgy volt egy perem a főtengelynél, hogy nem lehetett leakasztani, csak a blokk széthúzásával, vagy nitteléssel.
Köszi a válaszokat!
Hali! Mikor megvettem 14/43as volt de visszaraktam gyárit. Érezhetően lustább lett a gyárival de így is jól megy így engem hidegen hagy. Végsebesség mindenképp csökken ha módosítod ellenben sokkal rugalmasabb és megindul rendesen nem gondolkodik.
Sziasztok!
Az alany egy 99-es R1. Elkezdett kicsit szólni a kuplungom alapjáraton. Ha behúzom, akkor elhallgat. A fedelet le nem vettem, de ha az olajbetöltő nyíláson benyúlok és megnyomkodom akkor kotyog egy kicsit. Ezt a problémát csak komplett kuplungkosár cserével lehet orvosolni? Az új kosárnak ahogy néztem horror ára van (kb.300ezer Ft). Érdemes használtak között keresgélni, vagy az éppen ugyan olyan szar?
Köszönöm!
Sziasztok.
2003 R1-en valaki csinált már áttétel módosítást? Gondolkodok a -1+1 kombináción,van értelme,lényeges a különbség gyorsulásban végsebességben?
Köszi előre is.
Videózd le és tedd fel a fórumba, hátha jobban megérti sok fórumtárs vagy szaki a hiba lényegét.
Annó én is ezt csináltam.....és tényleg fals levegő volt az enyémnél a hiba a szívósoron ahogy gondolták.
Tiédnél is lehet akár ilyesmi hiba is....lehet exupnál is gond, ha túlságosan le van zárva nem nyit időben....
pfff....1000 dolog....
Neked nincs gyorsváltó esetleg? Legutóbb az okozott hasonló problémát R1-en fórumtársnak, a kidörzsölt vezetéke.
Eltömődött vákumcső esetleg? Ha sport szűrő van benne az is szokott hibát okozni a sok felesleges olaj valamelyik csőben és érzékelőnél landol.
Töltésed van rendesen 3000 alatt is?
Sziasztok!
R1 RN19 2007.
Olyan problémám van, hogy alapjáraton, és kb 2500-3000-es fordulatig darabosan jár a motor. 3000 felett mint a doxa. Injektorszinkron rendben, gyertyák újak, szelephézagok rendben vannak.
Valaki találkozott már ezzel a dologgal?
Partzilla.com Ez a legolcsobb forras ami gyari alkatresz. Persze rajon meg a 27% afa, meg a kezelesi kltg. De meg igy is felar a hazai forrasokkal szemben... Hasznaltat meg ha teheted inkabb ne, mert az is valszeg szar lesz egy ido utan.
Addig is nem kopik a kuplung szett a polcon