Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérd ki a jeladót, a szervízkönyv szerint 114–126 Ω max olajnál 20C fokon, és ha leengedted az olajat akkor meg 484–536 Ω 20C-fokon az ellenállás gyári értéke. De most villog vagy világít?
Talán levegős a rendszer????
Kicserèltem a jeladókat......hiba fent àl....gyujtàson ès beinditott àllapotban is vilàgit az olaj làmpa
Az olajszint jelző rendszerben hiba van, van egy ellenőrző rendszer ami ezt figyeli és ha hibát észlel akkor villogtatja az olajszint visszajelzőt. Például kontakt hiba, vagy tönkrement a jeladó.
Megfelelo olajszint mellett a szintjelzo kornyeken kezdenem el a hibat keresni.
oké.....akkor mitől van vajon hogy villog
Szintet jelez
Sziasztok...megtudnà nekem valaki mondani hogy 07 es r1 nèl olajnyomàst vagy szintet mèr? Egyfojtàba villog az olaj làmpa...gyujtàson ès inditott motornàl is
Sziasztok!
RN09 hez jó lehet a korábbi modellek hátsó felnije?
*szivató
Reméljük nem alacsony kompresszióértékek miatt, esetleg szelepházag. A fordulat emelkedésért a képen látható kis "termosztát" felel, amibe a hűtővíz van keringetve, és ha eléri az 55 C fokot, akkor fejezi be a funkcióját, ami ahogy vesszük, "szívató"(legalábbis az én fejemben), mert a megfelelő hőfok eléréséig dúsabb keveréket biztosít.
Köszönöm a vàlaszt. Elviszem valami szakihoz. Szép napot.
Egyaltalan nem termeszetes a rossz hideginditas. Sokmindentol lehet, ki kellene merni, hogy mitol van. Injektoros, nincs szivato. Pocc-roffnek kell lennie mindig.
Üdv mindenkinek. Új vagyok a fórumban és az R1 tulajdonosok között is. Néhàny hónapja vásároltam egy 2002 es modellt. Nagyon tetszik viszont egy problémàm van a vassal. Hideg inditàsnàl forgat 8-10 et mire be indul. Ezt követően pöcre indul. Esetleg valakinek van ötlete mitől lehet? Vagy ez természetes nála? Gyertya sort cseréltem. Szivato szerintem üzemel mert mikor beindul emeli a fordulatot . Előre is köszönöm a vàlaszt
Sracok,

Egy baratom keres 2004-2006 r1est, ha valaki tud ilyet ne tartsa magaban..
Koszonettel
OK... Van teló de odavan a csúszószárról a króm..... Úgyhogy az is szar
Korrekt ajánlat. :) Ha már levettem megpróbáljuk azt a heilcoil-os megoldást, mert azzal nagyjából ki tudnám küszöbölni, hogy még egyszer ilyen történjen. Aztán, ha nem sikerül akkor igényt tartok az alkatrészekre! :)
Első teleszkóp párod nincs véletlenül eladó? :D Mert lehet hamarosan az is cseréls lesz.
Úgy látom kellene hozzá a szűrő is.... A kettő egy tizes!?
Már 2010 óta nálam van, de sajnos fogalmam sincs az előéletéről. Akitől én vettem az szerintem nem is használta. Legalább is az látszott rajta. Lehet csak behozta valahonnan. A kipufogó rendszeren is van valami alakítás, mert ha jól tudom gyárilag teljesen zárt az alsó idom. Ennél meg ki van vágva, hogy elférjen alul a kipufogó. Vagy lehet pont emiatt az olajteknő miatt kellett lejjebb rakni.
Koszi!
Nem rossz munka ez sem. Honnan van ez a motor?
Hogy mellyebbrol szivja az olajat, es mindig legyen kenes, barmilyen uzemallapotban. Versenyre atalakitott motoroknal csinaljak, nem hukyeseg, mert az r1 ek teknoje eleg lapos.
Lefotoznad azt is, hogyan van atalakitva az olajszivattyu is? Hogyan van meghosszabitva?
Egyébként közben leszedtem az olajteknőt és van ezen valami mókerolás. :D Ki van valamiért mélyítve. Vajon mi célt szolgálhat ez az átalakítás? :) Mondjuk nem lehetett ügyetlen a hegesztőhöz aki csinálta, de miért lehetett erre szükség? Illetve 4XV01 van beleírva. Ez 99-es R1, akkor nem 4XV7-nek kellene lennie?
Mennyiért adnád? :)
Van egy teknőm ha érdekel!?