Sziasztok!
Vásároltam egy összekötőt 2002-es R1-emhez, mert azt gondoltam, hogy az első R1-esé ugyanaz a méret, de nem jött be, tehát 98-01 közötti R1-hez jó.
Főbb paraméterei: dobhoz való csatlakozás külső méret: 54 mm,csonkhoz való csatlakozás belső méret : 60 mm és a legfontosabb paraméter: 10 ezer Ft
Akit esetleg érdekel... 06202671477 || szhkovada@gmail.com
Én nem nyúltam még hozzá. Szerelő kell úgyis a cseréhez, az majd segít.
Kozmax-ot (Kozma Tamás) tudom ajánlani a yamaha word-ben....
Itt is fent van a fórumon kozmax néven.
Teljes szervízkönyvet tudok küldeni emailben vagy letöltöd innen: https://blackbears.ru/index_en...
Engem inkább a léptetővilla ami foglalkoztathat szerintem valami mechanikai oka van amiért nehézkes olykor az 1ből 2be váltás... sokszor bele kell erőszakolni ha kicsi lendületesebben akarok vele elindulni... Ez az alkatrész pontosan hogy néz ki és a váltókar környékén lehet? Tudsz linkelni egy oldalt ahol árulnak?
Üdv! Eladó 2002 es R1-ről maradék motyók. Lánckerék 14/43 as jó állapotú nem cápafogú.Csavar a hasidomhoz való a bolha meg a a belső burkolaté ha jól emlékszem. Barracuda csatiból meg többet vettem feleslegesen. Aki elviszi egybe annak leakciózom
Én gondoltam az exupra is...nezd meg nem e zár nagyon....az is fullaszthatja.
Motul elméletileg okés, a gyárija 10w30 vagy 20w40, de a 10w40 szerintem jó bele....köztes megoldás.
Akku is lehet ludas ha nincs meg az amper...vagy a fesszabályzó.
Nekem van fent volt figyelő mert már szívtam meg ezzel a tipussal, rángatott kis sebességnél és le akart állni, pörgetve jól ment.
Akkor halt meg a fesszab....aztán a generátor is vagy egyszerre....fene se tudja de cserélni kellett mindkettőt.
A szinkronra is érdemes lehet ránézni, bár azt hiszem azt írtad az okés.
A szívósor ennek érdekes olyan injektorkarbis nekem :D
Én mikor ezt megvettem darabjaira szedtem, kitisztítottam a vákumcsöveket, meg kitakarítottam belül a levegő réseket, meg a gumi membránokat is, stb.
Téli elfoglaltságnak kitűnő lesz.
Nekem csak 1-ből 2 be érzékelem ez a jelenséget, csak szokatlan még mindig meg szar mert ha megyünk motorozni hiába erős a motor mégis lassabban gyorsulok mint a többiek mert nem akarom beleerőltetni a 2.ba... van amikor húzom és alig akar belekapni... de ez random fordul elő van amikor könnyebben veszi, de még mindig nem olyan hondásan.. nekem is 42 ekm van benne...
Hali! Nem olvastam nagyon vissza.
A fojtószelepeket lehet szinkronizálnod kéne.
Alapjáraton sokat számít, ha nem is az a gond, egyből látszik, hogy melyik henger hogyan/jár e egyáltalán.
Nekem is ilyen 2003 as van valós 42000 km el,egyelőre még nincs ilyen baja.
Én motul 7100 10w50-t használok,előző tulaj shell advance 4t 15w50-t használt.
Hali! Lehet normális dolog, de nekem ha váltok 1ből 2-be elég nehézkesen veszi be ha magasabb fordulaton (6000 felett) váltok a többi fokozatot nagyon szépen veszi. Így használom már 2 éve csak egy honda váltóval nem tudom összehasonlítani... nem tudom mennyire normális ez...
Vásároltam egy összekötőt 2002-es R1-emhez, mert azt gondoltam, hogy az első R1-esé ugyanaz a méret, de nem jött be, tehát 98-01 közötti R1-hez jó.
Főbb paraméterei: dobhoz való csatlakozás külső méret: 54 mm,csonkhoz való csatlakozás belső méret : 60 mm és a legfontosabb paraméter: 10 ezer Ft
Akit esetleg érdekel... 06202671477 || szhkovada@gmail.com
Nekem van azt hiszem, kell még?
Kozmax-ot (Kozma Tamás) tudom ajánlani a yamaha word-ben....
Itt is fent van a fórumon kozmax néven.
Teljes szervízkönyvet tudok küldeni emailben vagy letöltöd innen:
https://blackbears.ru/index_en...
Az a fekete az mi? Relé?
Motul elméletileg okés, a gyárija 10w30 vagy 20w40, de a 10w40 szerintem jó bele....köztes megoldás.
Akku is lehet ludas ha nincs meg az amper...vagy a fesszabályzó.
Nekem van fent volt figyelő mert már szívtam meg ezzel a tipussal, rángatott kis sebességnél és le akart állni, pörgetve jól ment.
Akkor halt meg a fesszab....aztán a generátor is vagy egyszerre....fene se tudja de cserélni kellett mindkettőt.
A szinkronra is érdemes lehet ránézni, bár azt hiszem azt írtad az okés.
A szívósor ennek érdekes olyan injektorkarbis nekem :D
Én mikor ezt megvettem darabjaira szedtem, kitisztítottam a vákumcsöveket, meg kitakarítottam belül a levegő réseket, meg a gumi membránokat is, stb.
Téli elfoglaltságnak kitűnő lesz.
A fojtószelepeket lehet szinkronizálnod kéne.
Alapjáraton sokat számít, ha nem is az a gond, egyből látszik, hogy melyik henger hogyan/jár e egyáltalán.
Én motul 7100 10w50-t használok,előző tulaj shell advance 4t 15w50-t használt.
Kikopik a léptetővilla elméletileg és ez 2-es és 5-ös sebességnél mutatkozik meg.