Sziasztok! Pár tippre lenne szükségem. RN19-nél jelenség: eleinte 6-7000 feletti fordulaton rángatás. Ekkor még azt hittem hogy a gyorsváltóm szenzora szarakszik. Kiiktattam, majd maradt a hiba, viszont 6e alatt teli gázra is szépen reagált. Majd pár km után megállót tartottunk, és itt már alapjáarton le is állt. Majd nem tudtuk újra indítani. Én gyújtásra gyanakszom, esetleg kontakthiba. Nem háromhengerezett, ezért a trafót kizárnám, meg az injektort is. Akksi, töltés tökéletes, sokadszori próbálkozásra is tisztességesen tekeri a motort. Esetleg valaki járt már így?
Üdv! Elhoztam a gépet végül. Kellemes meglepetés volt a gép. 2006 os zx10r adtam el idén de annál sokkal jobban tetszik. Mind a futómű a fék az ereje. Nincs leharcolva. Remélem jó társam lesz
Nekem is a régebbi zx10r van előtte 2006-osról váltottam 99-es R1-re, pont ezért nevettek ki a gsxr fórumon. A lényeg sokalltam a régi árát, lassan nagykorú motor.
Köszi szépen. Rn12 tényleg szebb de abból ennyiért valami retket lehet venni. De nekem ez is tetszett régóta főleg a hátsó része. Nézhetnék drágább motort de mivel másra gyűjtök így ennél többet nem áldoznék rá, így ebből kell kihozni a maximumot
Gyuresz46!
Gyertya: CR9EIA-9 www.zsu.hu-n olcsó ;) kb. fél ár mint máshol, olcsóbb mint angolból.
Olaj: 10w30 vagy 20w40 a gépkönyv szerint. Ha olcsót akarsz akkor Mannol 7812 10w40 fullszintetikus ester olaj nekem most ezzel fut. Ha drágábbat akkor meg Motul 7100 10w40.
Sedu!
Lehet, hogy kapsz ennyiért újabb generációsat, de az más szerkezet, nyűgösebb, bajosabb, erősebb-többet zabál. És amit abból kapsz az az alja, ebből meg ennyiért ez a top állapot. Szóval nem mindegy. Én teljesen elégedett vagyok ennek a 150 lóerejével és az alacsony fogyasztásával túratempóban. Viszonylag ez egy stabil széria, a generátor és fesszabályzó hibán kívül nagyon nagy bajok ezzel a típussal nem voltak....van ég bennük anyag, nincs agyonra kihegyezve.
Mondjuk a tiédben már benne van a változó szívótorok. Az nem véletlenül 6-7-nél emelkedik mozdul meg? Csak egy ötlet.....