Nekem 230nál jött elö a jelenség minden előjel nélkül.... de az enyém blokkjában iszonyat mennyiségű gedva volt. Mikor megvettem pedig szép volt a hangja. Tőlem mindenből újat kapott, nem kevés pénz lett ráfordítva, de most van egy új motorom leszámítva azt, hogy most 3000alatt dadog, kihagy... melyik részén laksz az országnak? Kicsit kölcsön pofátlankodnám a trafóidat, hogy azokkal jó-e
Mint igértem megírom a mannol 7812 full szintetikus ester 10w40 olajjal a tapasztalatomat.
1500 km-t mentem vele ez már elárulja mi lett vele..
Szóval szépen jár vele a blokk, váltás pontos, kuplung okés normál tempónál.
Nade ha cibálod neki akkor nekem 7000-es fordulat körül megcsúszkált a kuplung.
Szóval lehet hogy a dobozán megfelel a yamaha köetelményeinek meg ma2.....de esetemben a tesztem alapján nem hogy ma2 de az ma szabványt sem teljesíti magas fordulaton nyomatékcsúcson....
Új kuplung mellett is ugyan az volt a jelenség.
Szóval most a polcon van egy gyàri szett kuplungom fém lamellákkal rugóval együtt kopásmentesen.
Gyors olajcsere után nem csúszik a kuplung szóval biztosan állítom, hogy a mannol olaj a 2002-es R1-ben xar :)
Sziasztok!
Tervben van egy 2004-es R1 vétel, 45e km. Átolvastam nagyjából a fúrumot az okosságokról, mégis ha valakinek lenne ideje, egy összefoglalót a típushibákról-gyengepontokról ha tudna írni azt nagyon megköszönném! Esetleg az általános dolgokon kívül még mi az amit megnézzünk rajta?
Köszi a segítséget előre is!
Gyanítom a hajtókar csapágyak kellenek neki, na azt meg nem talál szám alapján... A partzillát ajánlom én is, csak az idő a gond. De! Van egy Yamaha bontós srác, néha van nála új alkatrész is, kb Amcsi áron. Annó komplet blokkot is tőle vettem elég korrekt. Most vettem tőle egy új generációs forgórészt is RN19-be, újat 100-ért, ami partzilláról is 92 + száll lett volna, plusz ha megfogja a vám akkor még +27.... Itt a száma: +36205170302
Csapágyat találsz sokkal olcsóbban is, ha a száma megvan akkor lehet rá lelni itthon töredék árért.
Kollégának szétszállt a gixer 600-ban a váltónál egy, vitt magával fogaskereket is + megragadt és 2 stiftnél blokkolt a hátsókerék neki.....csoda volt hogy nem taknyolt el.
Ricsinél vett bontott váltót, de ha már úgy is minden szét volt kapva kicserélte abban is a csapágyat....keresgettünk mi is neten, ebay, partzilla, stb..... valami 21.000 körül lett volna kintről ha nincs vám + áfa....de itthon asszem szám alapján valami 7000-ért talált.
Megkérdem hol és megírom....
Hát nézd végig az oldalon az árakat, igazából csak helyet mondtam. Minden van hozzá az utolsó csavarig. Vadi új alkatrészek. Ugyanazzal a cikkszámmal mint itthon a yamahánál, végigjártam ezt az utat. Nekem is kellett 1 hajtókar. Kitalálom, 1-es henger igaz?
Én a generátorra is ránéznék, nem sült-e meg valamelyik tekercs vagy fázis vezetéke. Hihetetlennek tűnik, de ki tudja.