Erre is kaptam 1 év garit újra is lett tekercselve még 1x de ugyanúgy leégett és igazából nekem nem kell garancia csak legyen jó mivel az hogy lerobbanok az otthontól melóba menet 150km -re az nem valami vicces dolog. és a szerelésről még nem is beszéltünk
Én is utánajártam 210k ajánlatot kaptam de attól félek az se bírná sokkal tovább ... Neked is égett már le? Esetleg tudsz vmi javaslatot mondani, hogy érdemes tekercselni?
Helló!
A gerincvédőről ma hajnalban csináltam képeket, bár semmirevaló képek lettek... Holnap nappal csinálok róla, plusz a maszkról is közelit, hogy láthasd.
Itt egy gyári bontott, ha megfigyeled, ez is a kivezetés környékén kezdett elszíneződni.
Az is érdekes, hogy asszimmetrikusan van tekercselve gyárilag. Utolsó képen, a felső két tekercsen látni.
Sajnos az egyetlen megoldás az lenne amit leírtam. Meg lehet próbálni növelni a huzal átmérőt, de a gyári menetszám nem biztos, hogy rá fog úgy férni, valamint a lendkerék el fogja nyírni, mivel vastagabb lesz az egész.
Villamos területen dolgozom, az egyik kollégával ezzel "szórakoztunk" tavasszal. Tekercseltem, mértünk, ismét tekercseltem stb :)
igen de nem akarom elhinni azért, hogy egy 2003 mas versenymotornak ilyen hibája lenne? 6x20 perc miatt?
tudom típus hiba sajnos valóban ott a felső résznél ég el mindig mivel ahogy Te is mondtad ott nincs járat ahol átfolyhatna az olaj.
mindig a kivezetésnél ég el.Esetleg ha az átmérőt növelnénk? akkor lehet bírná?köszi
A túlzott hő, elégtelen hűtés miatt ég le. Ha megfigyeled, minden alkalommal a bal felső harmad a legfeketébb. Itt nincs "olajzása"---hűtése. Pályanap alkalmával jól megmelegszik a blokkod, a dekli belsejében megsül a tekercs. Tekercseltetheted bárhol a hiba újra és újra elő fog jönni.
A tekercs, a szabályzási elvéből kifolyólag, önmagát fűti.
motobees
abszolúte korrekt személy és szerintem minőségi munkát is végez persze hozzá teszem én nem értek hozzá, de egyelőre még mindig nem jöttünk rá mi okozza a leégést. most jelenleg mással próbálom megtekercseltetni.
minden ötletet szívesen fogadok.
fesz szabályzó jó , akksi jó,
és annyit tudunk kb mindig pályanap után ég le
Üdv!
Eladó motyók:
Lámpák, pályaidomba, vagy amibe belerakod: 3e Ft/db
Lámpa, dobozában, 1 pár, E jeles, pályaidomba, vagy amibe belerakod: 4e/pár
SPARCO kámzsa, tűzálló: Új, bontatlan: 12e, bontott, kb 5x használt (=5x mosott) 7e
YAMAHA R1 RN12 gyári plexi: 6e
YAMAHA R1 RN12 fék és kuplung kar: 3e/pár
YAMAHA R1 RN12 kormányvégsúly 1 db: 500 Ft
YAMAHA R1 RN12 szerszámok táskában: 3e
YAMAHA r1 RN12 első fékbetét garnitúra: 4e/4 db
ProGrip gerincvédő: 4e
Noname gerincvédő: 3e
YAMAHA R6 kipuff összekötő cső (99-02 és 02-05-ig is jó): 3e
Egyéb RN12 alkatrészek, lásd adatlap.
Érdeklődni itt, vagy mail-ben, illetve adatlapon a számom, amit nem mindig tudok felvenni. Posta OK, költsége a vevőt terheli.
Üdv!
Lehet tekercselési hiba. Ennek a típusnak egyébként is szériahibája ez a generátor.
Ha nincs megfelelő menetszámú tekercs rátekerve, esetleg véknyabb huzallal van, akkor könnyen előfordulhat az általad leírt jelenség.
Ha jól van megtekerve sem megy el 15e km-nél többet.
Nem igazabol kozuton mentem vele kb 100-150km ert es mielott meghalt palyazni voltam ott kb kiszamoltam 150km ert mentem. Palyanam utan kozuton mentem 40km es nem indult a gep generator szetegett.koszi elore is
A segitsegeteket szeretnem kerni, van egy 2003 mas r1-esem es leegett a generator ujratekercseltettem es szinten mind a 2x leegett.
Fesz szabalyzo elvileg jo 3x be lett merve.
Esetleg van valamo otletetek ? Talalkozott mar valaki ilyen hibaval?
Koszonom
A gerincvédőről ma hajnalban csináltam képeket, bár semmirevaló képek lettek... Holnap nappal csinálok róla, plusz a maszkról is közelit, hogy láthasd.
No akkor kéne nekem az a maszk ami 5x, meg a Progrip gerincvédő mekkora? Sztem az is kéne.
akkor ennél az évjáratnál 1 pályanap 1 generátor?azért az vicces főleg h sportmotorról van szó
Az is érdekes, hogy asszimmetrikusan van tekercselve gyárilag. Utolsó képen, a felső két tekercsen látni.
Villamos területen dolgozom, az egyik kollégával ezzel "szórakoztunk" tavasszal. Tekercseltem, mértünk, ismét tekercseltem stb :)
tudom típus hiba sajnos valóban ott a felső résznél ég el mindig mivel ahogy Te is mondtad ott nincs járat ahol átfolyhatna az olaj.
mindig a kivezetésnél ég el.Esetleg ha az átmérőt növelnénk? akkor lehet bírná?köszi
A tekercs, a szabályzási elvéből kifolyólag, önmagát fűti.
abszolúte korrekt személy és szerintem minőségi munkát is végez persze hozzá teszem én nem értek hozzá, de egyelőre még mindig nem jöttünk rá mi okozza a leégést. most jelenleg mással próbálom megtekercseltetni.
minden ötletet szívesen fogadok.
fesz szabályzó jó , akksi jó,
és annyit tudunk kb mindig pályanap után ég le
Eladó motyók:
Lámpák, pályaidomba, vagy amibe belerakod: 3e Ft/db
Lámpa, dobozában, 1 pár, E jeles, pályaidomba, vagy amibe belerakod: 4e/pár
SPARCO kámzsa, tűzálló: Új, bontatlan: 12e, bontott, kb 5x használt (=5x mosott) 7e
YAMAHA R1 RN12 gyári plexi: 6e
YAMAHA R1 RN12 fék és kuplung kar: 3e/pár
YAMAHA R1 RN12 kormányvégsúly 1 db: 500 Ft
YAMAHA R1 RN12 szerszámok táskában: 3e
YAMAHA r1 RN12 első fékbetét garnitúra: 4e/4 db
ProGrip gerincvédő: 4e
Noname gerincvédő: 3e
YAMAHA R6 kipuff összekötő cső (99-02 és 02-05-ig is jó): 3e
Egyéb RN12 alkatrészek, lásd adatlap.
Érdeklődni itt, vagy mail-ben, illetve adatlapon a számom, amit nem mindig tudok felvenni. Posta OK, költsége a vevőt terheli.
Üdv!
-gyári kék sérülésmentes fejidomot+betét
-sérülésmentes gyári első lámpát
-kék baloldali oldalidomot
-műszerfalat
-fejidomtartó vasat
-plexit
-visszapillantót
Eladó Yamaha YZF-R1 07‘-es évjáratú motorra való pályaidom garnitúra! Üvegszálas, minőségi kivitel!
Eladó RN19 generátor deklit keresek
Ha nincs megfelelő menetszámú tekercs rátekerve, esetleg véknyabb huzallal van, akkor könnyen előfordulhat az általad leírt jelenség.
Ha jól van megtekerve sem megy el 15e km-nél többet.
A segitsegeteket szeretnem kerni, van egy 2003 mas r1-esem es leegett a generator ujratekercseltettem es szinten mind a 2x leegett.
Fesz szabalyzo elvileg jo 3x be lett merve.
Esetleg van valamo otletetek ? Talalkozott mar valaki ilyen hibaval?
Koszonom