Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre is kaptam 1 év garit újra is lett tekercselve még 1x de ugyanúgy leégett és igazából nekem nem kell garancia csak legyen jó mivel az hogy lerobbanok az otthontól melóba menet 150km -re az nem valami vicces dolog. és a szerelésről még nem is beszéltünk
1 év garancia minimum jár a gyárihoz.
Hali. 1999-es r1 rn01 4XVOO Blokkot keresek.
Én is utánajártam 210k ajánlatot kaptam de attól félek az se bírná sokkal tovább ... Neked is égett már le? Esetleg tudsz vmi javaslatot mondani, hogy érdemes tekercselni?
Helló!
A gerincvédőről ma hajnalban csináltam képeket, bár semmirevaló képek lettek... Holnap nappal csinálok róla, plusz a maszkról is közelit, hogy láthasd.
A gyári generátor biztosan tovább bírná, viszont ha jól emlékszem 280e Ft-ot mondtak rá a yamahások.
Szia Britt,
No akkor kéne nekem az a maszk ami 5x, meg a Progrip gerincvédő mekkora? Sztem az is kéne.
hát igen, de akkor mi a megoldás?ami kivitelezhető.
akkor ennél az évjáratnál 1 pályanap 1 generátor?azért az vicces főleg h sportmotorról van szó
Itt egy gyári bontott, ha megfigyeled, ez is a kivezetés környékén kezdett elszíneződni.
Az is érdekes, hogy asszimmetrikusan van tekercselve gyárilag. Utolsó képen, a felső két tekercsen látni.
Sajnos az egyetlen megoldás az lenne amit leírtam. Meg lehet próbálni növelni a huzal átmérőt, de a gyári menetszám nem biztos, hogy rá fog úgy férni, valamint a lendkerék el fogja nyírni, mivel vastagabb lesz az egész.
Villamos területen dolgozom, az egyik kollégával ezzel "szórakoztunk" tavasszal. Tekercseltem, mértünk, ismét tekercseltem stb :)
igen de nem akarom elhinni azért, hogy egy 2003 mas versenymotornak ilyen hibája lenne? 6x20 perc miatt?
tudom típus hiba sajnos valóban ott a felső résznél ég el mindig mivel ahogy Te is mondtad ott nincs járat ahol átfolyhatna az olaj.
mindig a kivezetésnél ég el.Esetleg ha az átmérőt növelnénk? akkor lehet bírná?köszi
Ha a pirossal bekarikázott helyre egy olajjárat kerülne kialakításra, valószínűleg megoldódna az RN09 rejtélye :)
A túlzott hő, elégtelen hűtés miatt ég le. Ha megfigyeled, minden alkalommal a bal felső harmad a legfeketébb. Itt nincs "olajzása"---hűtése. Pályanap alkalmával jól megmelegszik a blokkod, a dekli belsejében megsül a tekercs. Tekercseltetheted bárhol a hiba újra és újra elő fog jönni.

A tekercs, a szabályzási elvéből kifolyólag, önmagát fűti.
motobees
abszolúte korrekt személy és szerintem minőségi munkát is végez persze hozzá teszem én nem értek hozzá, de egyelőre még mindig nem jöttünk rá mi okozza a leégést. most jelenleg mással próbálom megtekercseltetni.
minden ötletet szívesen fogadok.
fesz szabályzó jó , akksi jó,
és annyit tudunk kb mindig pályanap után ég le
Hol tekercseltetted?
Üdv!
Eladó motyók:
Lámpák, pályaidomba, vagy amibe belerakod: 3e Ft/db
Lámpa, dobozában, 1 pár, E jeles, pályaidomba, vagy amibe belerakod: 4e/pár
SPARCO kámzsa, tűzálló: Új, bontatlan: 12e, bontott, kb 5x használt (=5x mosott) 7e
YAMAHA R1 RN12 gyári plexi: 6e
YAMAHA R1 RN12 fék és kuplung kar: 3e/pár
YAMAHA R1 RN12 kormányvégsúly 1 db: 500 Ft
YAMAHA R1 RN12 szerszámok táskában: 3e
YAMAHA r1 RN12 első fékbetét garnitúra: 4e/4 db
ProGrip gerincvédő: 4e
Noname gerincvédő: 3e
YAMAHA R6 kipuff összekötő cső (99-02 és 02-05-ig is jó): 3e
Egyéb RN12 alkatrészek, lásd adatlap.
Érdeklődni itt, vagy mail-ben, illetve adatlapon a számom, amit nem mindig tudok felvenni. Posta OK, költsége a vevőt terheli.
Üdv!
Sziasztok! Keresek a képen látható 99-es R1-eshez
-gyári kék sérülésmentes fejidomot+betét
-sérülésmentes gyári első lámpát
-kék baloldali oldalidomot
-műszerfalat
-fejidomtartó vasat
-plexit
-visszapillantót
http://www.kepesmotor.hu/idomo...

Eladó Yamaha YZF-R1 07‘-es évjáratú motorra való pályaidom garnitúra! Üvegszálas, minőségi kivitel!
Sziasztok

Eladó RN19 generátor deklit keresek
Lehet tekercselési hiba. Ennek a típusnak egyébként is szériahibája ez a generátor.
Ha nincs megfelelő menetszámú tekercs rátekerve, esetleg véknyabb huzallal van, akkor könnyen előfordulhat az általad leírt jelenség.
Ha jól van megtekerve sem megy el 15e km-nél többet.
Nem igazabol kozuton mentem vele kb 100-150km ert es mielott meghalt palyazni voltam ott kb kiszamoltam 150km ert mentem. Palyanam utan kozuton mentem 40km es nem indult a gep generator szetegett.koszi elore is
Rövid távon égett le? Tehát 10-20Km-t bírt ki?
Udv mindenkinek

A segitsegeteket szeretnem kerni, van egy 2003 mas r1-esem es leegett a generator ujratekercseltettem es szinten mind a 2x leegett.
Fesz szabalyzo elvileg jo 3x be lett merve.
Esetleg van valamo otletetek ? Talalkozott mar valaki ilyen hibaval?
Koszonom