Ez nem azt jelenti h ennyiért akarok hanem azt írtam h az utolsó csupasz blokkot annyiért vettem.
miért am szerinted mennyit ér vagy mennyiért tudsz olyan blokkot ami szinte csupasz?
Az első az azérr mert egy kb 1 hónapos lánc elszakadt 200 nál és a kis fogaskeréknél beragadt ami össze-vissza törte a blokk oldalát.
A máaodiknál a gyári r1 tömitéswn a fwljövő olajnak a helye nem volt kivágva.
A harmadiknál a szelepeket rosszul állították be és az egyik kipufogó szelep leszakadt átlyukaaztotta dugattyút éa össze verte a hengerfejet meg a henger oldalát.
Igazából nem tudom h most milyen árban mennek most.
Én annó 80000 ért vettem a blokkot, mert ez már a 3. bele az a baj.
De a 3 ból sem tudok egyet összerakni mert mind a 3 ko.
Nekem a legjobb egy csupasz blokk lenne jó amiben van főtengely hajtókarok dugattyúk és egy hengerfej.
A többi meg van hozzá.
Sziasztok!
98-tól 2000-ig érdekelne r1-es blokk engem. Ugyanis nem találok sehol.
Karbis kellene. Az se baj ha nincs váltó, kuplung önindító karbisor vezérműtengely, kuplung, , gyujtás, mert ezek vannak.
engem egy henger ès a blokk érdekelne konkrétan.
Előre is köszi segítséget!
Nyomod hosszan a SELECT-et, közben ráadod a gyújtást. Amíg megjelenik egy menü. Először a műszerfal fényerejét tudod állítani a RESET-el, SELECT megnyomásával tovább lépsz a menüben, és a váltófény beállítások következnek.Így
Lazának kell lenni a láncnak, annyira, hogy mikor felül feszes, alul majdnem beleér a villába. Úgy tudod megnézni mennyire használt, hogy felteszed állványra, lassan tekered a kereket, és figyeled a lánc lógását. Amennyiben nagyon változik a lelógás, akkor nyúlt a lánc, ajánlatos cserélni, mert, ha szakad, akkor nagyobb kárt is tehet.
a motor yamaha r1 2000 évjárat.3 hete vettem kb 2000(kétezer) km ert mentem vele és kezdem hallani a csorgést ,meg lazának találom.gumit is kell vennem mert elfogyott rendesen a hátso és ha a lánc szar akkor azt is vennék.hátso fékbetét is lement,az meg kezd surolo hangot adni,nem ér bele a tárcsába de mar semmi nincs rajta. 274 et mentem vele az elobb ez volt a max. mennyi a vége amugy?teljesen széria a motor gyári kipufogo van rajta semmi modositás ,disrektszuro volt benne mikor cseréltem azt vettem ki,gyári ment bele vissza. nem vaggyok egy km ora fuggo nem kulonosebben érdekel hogy 290 vvagy 295 csak kivancsi vagyok hogy mennyit tud 150 le.ment még volna de megérkeztem az uticélomhoz és fékezni kellett..bár nyilván nem a legjobb dolog kopott hátso fékbetéttel száguldozni,de elgurult a gyogyszer ,van ilyen.meg a mi lett volna ha dolog most kiadta,hazaértem. azért ed durva élmény,autoval 250 et mentem már párszor ott tilt le az elektronika de ez durvább volt. na mindegy szoval koszi az infokat utánanézek mert ez igy javulni nem fog az biztos.
Ha valaki tud rn19-hez kipuff rendszert az szólhatna
miért am szerinted mennyit ér vagy mennyiért tudsz olyan blokkot ami szinte csupasz?
Holnap kereslek mindenképpen
A máaodiknál a gyári r1 tömitéswn a fwljövő olajnak a helye nem volt kivágva.
A harmadiknál a szelepeket rosszul állították be és az egyik kipufogó szelep leszakadt átlyukaaztotta dugattyút éa össze verte a hengerfejet meg a henger oldalát.
70/6321-829
Én annó 80000 ért vettem a blokkot, mert ez már a 3. bele az a baj.
De a 3 ból sem tudok egyet összerakni mert mind a 3 ko.
Nekem a legjobb egy csupasz blokk lenne jó amiben van főtengely hajtókarok dugattyúk és egy hengerfej.
A többi meg van hozzá.
98-tól 2000-ig érdekelne r1-es blokk engem. Ugyanis nem találok sehol.
Karbis kellene. Az se baj ha nincs váltó, kuplung önindító karbisor vezérműtengely, kuplung, , gyujtás, mert ezek vannak.
engem egy henger ès a blokk érdekelne konkrétan.
Előre is köszi segítséget!
2004-es R1-en a váltófényt hogyan lehet beállítani?
Elszakadt a kuplungbowdenem. A 2007-re jó a 2006- os bowden vagy ott volt váltás? Mert interneten csak 2006ra találtam.