Hát akkor nézd meg a féklámpa kapcsolót ott van a fékpedál felett! Elméletileg az csak zárja az áramkört mint a vízgomba ha lehúzod a vezetékeket és összeérinted és világít akkor már tudod is hogy ki a ludas!
Hali! jó ,hogy írtad ezt! Vettem én is egy kis műszert ! Te hova kötötted? Hova kössem? Ja én 160 km mentem de csak azért mert 4 5 hónapos juasa akkum van!
Hali R1_tulajok, egy gyors kérdés... Féklámpám nem működik sajnos 2005-ös a vas... Valami tipp? Ülés alatt egy biztosíték se égett ki, a lámpa világít.. huzalok épek.
3 szál jön ki a generátorból, méregetned kell őket egymáshoz, gondolom ezt csináltad....1-es a 2-eshez, 1-es a 3-ashoz, 2-es a hármashoz és úgy adja a feszültség értéket. Ha valamelyik szál nem jó akkor az kiderül. Akkor bizony generátorhiba. Megreped a szigetelés a vezetéken, áthúz, megég szintén áthúz.......jó móka...
A kis műszer arra jó, hogy látod mikor megy el a töltésed, ekkor lámpa lekapcs, vagy az égőkről a csati lehúz és jó esetben még hazaérsz az akkudban lévő feszültséggel.
Na hali! Mint tudjátok tőltés hibával küszködöm! Hol van hol nincs gencsi 70 volt ! Kérdés ? hátha tudtok okosat mert semmi kedvem végigbogarászni mindent ! Hol merre lehetnek buktatók oxidált csatik , testelések amik ezt eredményezik? gencsi csati és a fesszab is szép tiszta! Ötlet?
Egy kis feszmérőt nem tart sokból felrakni, kb 1000Ft-ból kijön.
link
Egyébként biztos a generátor a ludas, nem a fesszab?
A generátornak szokása megégni....a fesszabnak meg felpúposodni és túlmelegedni
0630-645-8746
0630-645-8746