Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jöhet a váltó,meg kuplung is
Amikor észrevettem ,hogy lassan teker az önindító elindítottam leszedtem az egyik akkusarut és ment tovább , leesett az alapjárat meg gázra is csak durrogott de ment + a fesszab forró volt! szerinted? Én fesszabra gyanakszom de naon!
oké köszi!
http://www.aliexpress.com/item...
Erről mi a véleményed?
Nagyon szépen köszönöm Ágó a segítséget,és a rengeteg munkát . A power commandert a sportlégszűrőt a gyorsváltót és a fokozatkijelzőt. Na meg a rengeteg apró beállítást még este fél 8 kor ;) nagyon szuper lett az R1!
Fogsz egy multimétert, ellenállás mérésre állítod (200.Ohm). A fesszabályzóról, lehúzod a generátor csatlakozóját.
Multiméter egyik vezetékét rárakod a csatlakozó valamelyik érintkezőjére, a másikat pedig testre(csavarfej a blokkon). A csatlakozóban, mindhármat megméred, ha valamelyiken 0-t mérsz, biztos, hogy rossz a generátorod.

Ez nem jelenti azt, hogy a fesszabályzód nem lehet rossz, de általában nem az szokott elromlani.
Szia! Van több váltóm is hozzá.
70/6321-829
nincs egy váltója valakinek 98 R1 hez? elszált az 5.ik
De egyébként nekem is segíthetnétek hogy hogyan mérjem ki ki a ludas a gencsi vagy a fesszab töltés probbal még nem volt bajom! van elképzelésem de azért irhattok! Köszi!
az minek egyébként?
hát ja! Nálad a pont!
Meg ha gondolod akkor már most vehetsz egy generátort meg egy feszültségszabályozót ezekben meghalhat bármikor! engem most hagyott ott vasárnap a világ faszán németben!Elment a töltésem!Olajat hát nemtom nekem azt mondták ásványi legyen és mivel eléggé melegszik télen meg nem megy ezért 20w 50 olajszűröt tudsz venni olyat aminek van 17-es vagy mittom mekkora hatlap a tetején a régi ha nem olyan én átszúrtam csavarhúzóval és kitekertem ennyi!Innen csak olyat veszek amit meg tudok húzni!Szerintem ha már idén nem de a következő szezont úgy kezd, hogy szelephézag + karbiszinkron állítás !Karbiszinkron pedig minden szezon elött kell!Ha csináltatod a szelephézagot cseréltesd ki a vez láncot is ha már szét van szedve érdemes mert ki tudja mikor volt cserélve ha volt egyáltalán!persze a gyertyacsere is elég macerás azt se felejtsd el mert a fél motort szét kell szedni hozzá !meg még van sok minden amit érdemes ellenőrizni pl gyertyapipák ,kábelek (visszavághatók ha kell) de ezeket úgyis leszarják a szervízben ha mondod akkor is! Szóval van mit tenni sok sikert és széles utat!
Az én r1 em
Köszönöm! Ma hívlak!
NaneeeeR1,

40K
Mennyibe kerül a használt?
naneeeer1,

Van raktáron új is, meg használt is
Vadonat új 2001-es R1 duplabubis fekete pleximet eladnàm 6ezerFt-ért. Vagy füst színűre cserèlném!
Üdvözlöm Tibor Úr!
1000 éve nem hallottam felőled. Miújság?
Nincs
Szia! megvan még a power commandered?
sziasztok!
2007-es r1-hez keresek power commandert.
Na erről beszélek...
Elsőnek arra figyelj, h két gyertyapipát húzzál le.
Másodiknak, meg, h vidd el inkább szervizbe, ha ennyire nem láttál még motort. Harmadiknak, meg vegyél új telót amin van PÉ betű...
Jó akkor nagyon egyszerű a helyzet. Ne használd a motort. Vidd el szervizbe és cseréltesd le az olajat. Meg pár más dolgot is pl. fékfolyadék.
Olajat akarsz venni? Minek? Rátöltöd az ismeretlen olajra a másikat? Ami lehet már 20 000km-es? Mennyit fogsz rátölteni?
Ez amúgy is csak tüneti kezelés hiszen alapból teljes, olajszűrös cserére lesz szükség ami esetedben nyilván csak szervizben oldható meg.
Meg lehet sértődni de ez nem autó. Ha ott bekrepál valami csak pénz kérdése a megoldás. Itt meg meghalsz.
Gondolom ha az olajszintet nem tudod ellenőrizni (jól értem, hogy második motorod fut olaj nélkül?) akkor gondolom a fékekhez, kuplunghoz, futóműhöz sincs közöd.
Itt a nálam okosabb és türelmesebb R1 tulajok kioktathatnak minderről de addigra már késő lesz.
Komolyan mondom vidd el a motort szervizbe és cseréltess le rajta mindent ami folyékony és nézesd át.
Ez legyen az első dolgod.
honda dominator supermoto nak átalakitva,ezt volt eddig ,elég sokáig,és robogo 12 éves koromtol,most 31 vagyok. a dominatoron nincs kis ablak ,mikor megvettem 2 hét után beállt a henger mert semmi olaj nem volt benne. az egészet szétszedték rendeltem mindenbol ujat és azota jo volt pár évig. ez az r1 meg supersort kategoria soha nem volt, nem is vezettem életembe 1x sem. azért kérdezek itt mert most ez van és szeretném megtanulni hogy mi hogy van és mikor . kb ennyi. hogy mi okos meg mi nem az az mindenkinek mást jelent. ha valakinek van ideje meg kedve zivesen elolvasom a válaszát mert érdekel .semmit nem tudok ezekrol a gépekrol,nyilván amit olvasgatok itt ott azt igen de akinek van azt tudja hogy mivel is jár ez. kb ennyi van
Eddig azt hittem csak ez a típus sötét folt neked de most már azt gyanítom, hogy életedben nem volt még motorod. Okos dolog volt R1-el kezdeni?
Ha van ablakocska akkor a min. és a max. között legyen a szint úgy, hogy a motor függőlegesen áll. Tehát nem oldaltámaszon.
Nem az autóolaj nem jó bele!