Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sz.r a billentyuzetem ár naja és kimarad néhány betu ,elnézés érte
enne egy frissen felmerulo mondjuk robléma
ma reggem elindultam edzeni és kb 500 méter után felvillant a iros olajláma, majd kb fél erc mulva eltunt. olajszintet néztem oldalt de megmondom az igazat nem igazán tudtam eldonteni mit is nézzek és mi a jo érték. 2 naja vettem gondoltam olaj csak van benne addig amig le nem cserélem,max 1 hétre gondoltam. néztem benzinkuton olajat de volt annyi hogy azt se tudtam mit nézzek. nem emlékeztem hogy mit irtatok itt nekem és inkább nem vettem semmit ,mert megmondom az igazat nem tudtam eldonteni hogy jo e bele a sima auto olaj és inkább nem vettem semmit mert gondoltam ez tobbet porog sokkal és lehet nem jo bele a sima auto olaj.
ez a iros visszajelzés olajszint miatt volt? autonál ugye sárga ha kevés és iros ha nem elég az ami benne van
Egy szelepállítást és vezérműlánc ellenőrzést azért csináltatnák,ha még nem volt.Ha továbbra is van hangja akkor azt elkell dönteni,hogy megcsináltatod vagy evvel élsz eggyütt.Engem nagyon zavart,szerintem ezért is adtam el.Itthoni árakon számolva szerintem 5-600000-Ft lett volna (20 szelep-20szelepvezető-szelepszárszimeringeg-tömítések-munkadíj), és még akkor sem biztos,hogy megszünik a hang.Egyébként volt olyan szervíz ahol azt mondták,hogy nem kopás miatt van hangja,hanem más a hőtágulása a szelepnek és a vezetőnek és ebből adódik ez a hang.
Lánc sprében, én (Motul Road +) használok.Fújni eső vagy mosás után mindig,egyébként, ha már kezd fényesedni ,akkor szoktam.
Gumiba nekem elől 2006-os van,semmi gondom nincs vele,bár én nagyon nyugisan motorozom.Egyébként szerintem mindenki azt fogja mondani,hogy cseréld le (lehet igazuk is van).
Koszonom a gyors válaszokat
Igy van ha lassn megyek ugy 3ezres fordulatszam korul hallom.ilyen kereplo hangot hallok. ezzel akkor nincs mit tenni?hagyjam?
illetve lánc sprét mindegy milyen?milyen gyakran kell fujni? a gumi 2009 es de elég jo,veggyek ujjat?ha igen miyet? enézést a sok kérdésért de nem vagyok tisztába még azzal,hogy mivel jár egy r1
Valaki meg tudná nekem mérni a 2004-2006-os elsőtelók átmérőjét az alsó és felső villahídnál(mekkora átmérőt fognak a villahíd bilincsei)?
Egy külföldi fórumon azt írták, ráadod a gyújtást, majd a SELECT és RESET gombokat hosszan nyomon kb20sec, és átváltja. Egy próbát megér.

Olajcsere ebben benne van: http://www.yamaha-motor.com/as... 65. oldalon.

Otthon is meg tudod csinálni. Kicsit megmelegíted a motort, leereszted, szűrőt kicseréled. Aztán beletöltöd a friss olajat szintre, és kész. Egy olajszűrő letekerőre lehet, hogy szükséged lesz.

10W40-es félszintetikus olaj jó lesz bele.
Szia!
Nekem is ez a tipus volt.Motorolajban én Motul 5100-ast tettem bele.Nem szabad komolyabb olajat bele tenni,vagy 3000-est vagy 5100-ast,evvel csendesebb lesz és a váltó is könnyebb lesz.
Ha alapjáraton vagy menet közben olyan 3000 fordulat környékén hallasz csörgést,akkor az valószínü,hogy a szelepvezetők kopása miatt van ,ami egyébként típushibája.Az enyémnek is volt hangja.Ami viszont komolyabb típushibája,hogy a hengerek fala nagyon elvolt vékonyítva és hajlamos az elrepedésre.Az enyémnél nagy volt a kartergáz és a légszűrőházba nyomott fel olajat,egyébként a motor hibátlanul járt.Szétszedés után 4 hengerből 3 elvolt repedve.A bontosókat amikor hívtam ,már ők mondták,hogy miért keresek blokkot.Végül a 2002 R1 hengersorát kapta meg,ott elvileg már nincs ilyen gond,mert ott már növelték a szilicium tartalmát a hengereknek.Na de reméljük nálad nem jelentkeznek ilyen problémák.
illetve át tudom e álitani a muszerfalat km erre meg a hofokot celsiusra ?
szevasztok
szeretnék egy kis informáciot kérni toletek
tegna vettem egy 2000 es évjáratu r1 est. 19000 mérfoldel ,angliába élek itteni motorrol van szo,
nem volt még sortmotorom és szeretnék olajat cserélni illetve mindent amit kell ilyenkor.
kérdésem az lenne hogy milyen olaj kell bele mennyi?le tudom e cserélni itthon , van e valami tiushiba amire számitanom kell. a motor torésmenes szervielve volt végig minden pair megvan minden muszakis apir itt évente kell. nagyon jol megy amugy ,lehet hallok valami kattogűst de lehet nem ,a fene se tudja ha lassan megyek mintha valahonnan jonne valami hang de lehet ez gy normális mert nem durva ,olajcsere lehet megoldja mert a tulaj szerint idoszeru ami azért jelentheti azt hogy nem cserélte le egy ideje mert tavaly 400 négyszáz km ert ment vele mert egy hayabusája is volt a garázsba. szoval elso r1 esem elso sortmotorom ,mikre figyeljek oda ? ha valakinek van ideje meg kedve világositson már fel mert most kezdtem bele és nem vagyok kébe ezekkel kacsolatban. kosz széen elore is
Komplett műszerfal.
Sziasztok! van egy szett kuplung lamellám R1-hez eladó 2003-ig. Max 3000 km-t ment.
Üdv!
Egy ilyenben benne lennék akár én is :) Keveset vagyok itt sajna de egy taliba benne lennék :) sőt van még itt másik R1 is :)
Üdv Urak!
Ha valaki keresne egy jó kis R1-et íme
Ház kell, vagy komplett óra?
Sziasztok keresek 2013-as Yamaha R1-hez műszerfalat ha tudtok segítsetek.
Nem bírok belépni az emailomba , csörgess meg visszahívlak! 06205146722
köszi
Ha érdekel, e-mail az adatlapomon.
Ez lenne az.
Elszakadt a lánc és megakadt sajnos , nagy görbeség nincs benne de azért észrevehető. Ha lenne valakinek örülnék neki :) várom a visszajelzéseket.
Van pár darabom.
Hogyan sikerült elgörbíteni?
Nekem van itthon egy (rossz)váltóm. Holnap előkotorászom, lefotózom.
Sziasztok! Keresek 2001-es r1-hez lánckerék tengelyt váltófogaskerekek nélkül , elgörbült az enyém :(
Dehogyis nem akartál...
exup-ot légszűrőt nézd meg!