Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most mit sértődsz meg?! Csak furi ,hogy valaki kerózik meg minden de semmit nem tud a láncról ! Pedig elméletileg szezononként 1 vagy talán 2 is kell(ene) neked! Meg írtam ,hogy dobj emailt és küldöm neked a 2000-es manualt! De semmi!
A motorod hátsó lengővilláján találsz egy adattáblát amire fel van tüntetve a Te motorodra vonatkozó előírt guminyomás és láncfeszesség értéke . ha véletlen nincs rajta akkor a googleba beütöd a motorod tipusát és egy pdf servicemanualt letöltesz hozzá és benne megtudod keresni hogy a Te motorodhoz pontosan milyen értékek tartoznak . Nem is figyeltem milyen motorod is van ? Az adatlapodból nem derül ki. kb ennyi
nem csevereszni jottem ide.kerdezni.ez a forum azert van.ha valakinek van megoldasa szivesen fogadom.a tobbi huzzdleagyertyapipat merenvagyokavaganymotoros akimindenttud csavokat meg telibe leszarom..nem erdekelnek a nagyszeru velemenyek.senkie.a megoldas erdekel semmi mas.koszi annak aki tudja es leirja a lancos megoldast.
arra figyelj azert hogy le ne szakadjon
A pofám leszakad tőled!
Hi
A láncnak mennyire kell feszesnek lennie ,mert elég lazának találom.felul a lánctol olajos is ahol fut meg bele ér a fémbe néha mert kikezdte. ha 1 kerékrre kiveszem hallok valami csorgést ,,gondollom a lánc átugrik,de csak tipppelekk. valaki leirná,hogy mi a jo láncfeszesség illetve honnan tudom hogy vennem kell e ujjat vagy lehet állitani?
Hi !

Van egy bekötőcsövem , sport kipufogóhoz . Vadonat új, régi megmaradt raktárkészletről .

típus: R1
évjárat: 2002-2003

Egy 5-ösért megvélnék tőle. Hatvan-Budapest vonalon, megoldható a személyes átvétel, vagy posta előreutalás után. Ha valakit érdekel, dobjon egy üzit !
Igen, ismerem a valóságot.
Én ezért is kerestem 1 tulajos szervizkönyves motort. Kisebb a rizikó.
Mindenesetre én 2 évente továbbra is szakszervizbe hordom a motort, és pecsételtetek.
Ha egyszer valamikor el kell adnom a vasat, talán elhiszik a valóságot.
2005 novemberi motor, most van benne 29500km.
Nyáron vettem egy Shoei bukót is. Sokáig jó lesz, ha ennyit használom...
Ok, köszönöm az infot ilyen késői órán.
A többit majd személyesen/telefonon:)
Annak a guminak a széle 70% os a közepe meg 80-90%.
De gondolom tudod és tapasztalod hogy az utcán bőven elég a 70%.
Inkább a közepe kopik.
De büszke lennék magamra ha a szélét én rojtoztam volna így fel..
Köszi a választ.
Képről mindenesetre csak annyit láttam, hogy sorjás szélű pályagumik vannak a motoron, ezért bátorkodtam megkérdezni, hogy mitől ilyen, elvileg ilyen szép és becses motorra senki nem huszonezerért vesz használt pályagumit...
Igen!
Ismerem!
Az enyém!
De mint láthatod a hirdetésben is odaírtam hogy nem jártam vele pályán mert kurvára féltettem ahhoz hogy ott centizgessenek épített szutykokkal!De lehet hogy te ezt jobban vágod képről és kamuzok...
És képzeld,van egy bmw s1000rr is és alig várom hogy lekopjon róla az utcai bridgestone gumi és azonnal rakom rá a pirelli 200/60 as pálya gumit..
A Breki nél rakattam az összes gumit mióta mondták és tapasztaltam hogy SOKKAL JOBB A PÁLYA GUMI mint a hagyományos utcai..
3-4 ezret megy ell MAX viszont jobb sokkal!
Ajánlom neked is...és attól hogy olyan gumival jársz nem lesz a motorod kiégett pályamotor...
Ismeri valaki ezt a Rossi replikát?

Vajon gyakran megfordul pályán ilyen gumikkal?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
ez az robbantott ábra sem ad egyértelmu valaszt nekem.lehet valakinek egybol világos ha ránéz de én nem mondanám hogy kozéjuk tartozok
hát mikor lehuztam azt hittem hogy megjegyeztem és sorba van,de most mar nem vaggyok biztos benne. szoval az 1-2-3-4- az ugy helyes akkor?
HI! Összekeverted a kábeleket mi?
Van
70/6321-829
2000 évjáratu r1 hengerszámozása 1 tol 4 ig sorba van igaz?ha a motoron ulsz balrol jobbra 1-2-3-4?
Jobb oldali tükörben tudok segíteni. 4500ft
Sziasztok szükségem lenne 99 es r1 hez jobb oldali tükörre, egy kiegyenlitő tartályra és elő féktárcsákra ha valakinek van jelezze.
Köszönöm a tippet!
Szevasztok ! Gondoltam megosztom veletek a történteket!
Átnéztem műszerrel az egész töltést! Gencsi fasza fesszab jó Kábeleket ellenőriztem semmi szakadás!
Viszont találtam valamit ami lehetett a probléma! Az a csatlakozó ami rámegy a fesszabra !Kipróbáltam egy új saruval (apás) és láss csodát mind az öt úgy ki volt tágulva ,hogy nagyon.Totál lötyögött benne a próba saru! Nagy nehezen ki tudtam szedni mind az ötöt és szépen összenyomtam őket!
Most jó a töltés refivel indexel féklámpával alapjáraton 13.8 volt gázra 14.3 minden nélkül 13.9 14 volt!
Az akksi környékén vannak piros vezetékek, van olyan amin, csak a gyújtás ráadásakor jelenik meg a feszkó. Ezt egy mérőműszerrel, vagy próbalámpával könnyű kideríteni. A műszerrel sorosan köss be egy biztosítékot is. Max 1A-t.
Ertalon 6 vagy 66 típusú a legmegfelelőbb.
Rúdban lehet venni különböző átmérőben, kilóra.
Bocsi, hogy csak most írok. Az R-1 nek önindító baja volt, vettünk bele egy másikat és így már hibátlan.
Amúgy köszi a segítségeket.