Szia Yamaha R1 .
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat.Kb mennyi kmt birt a dunlop utcai használatban?Mert nekem a Power pilot 3 5-6-ezer km -t azt cserélhetem .Megnéztem a gumisnál sokkal stabilabb gumi a Dunlop mint a Michelin.Valószinü megpróbálom elsöre a Dunlop -ot.
Nekem volt Michelin Pilot Power 2CT hát nem a legjobb gumi szerintem :) Utána áttértem a Dunlop D209-re az már ég és föld, illetve D211 és D212 jó gumik tapadnak, gyorsan is fogy persze :) Most az új RN22-esen Michelin Pilot Power Pure 2CT van nekem bevált, hamar melegszik, tapad is :) Ja és új gumit Barcelonából kell rendelni :)))) 6 napot kell várni rá, és 150 Ft a postaköltség.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az rn22 "big bang" -es R1ről mi a véleményetek? Elolvastam már jó pár tesztet róluk, de párszor az az érzésem támadt, mintha nem is ugyanarról a motorról olvasnék... Azt olvastam, hogy utcán a motor karakterisztikája miatt, nem annyira felhasználóbarát és a 2 személlyel való motorozást el is felejthetem. Pályán nyílván nem kérdés, hogy nagyon jó, de nem csak ott lenne használva. Valahol pedig azt olvastam, hogy iszonyat kényelmetlen, máshol meg, hogy sportmotorokhoz képest egész tűrhető az üléspozició... :D
Sziasztok !
Egy kérdéssel fordulok hozzátok a véleményeteket vagy tapasztalatokat szeretném kérni gumiválasztással kapcsolatban.Az RN19 eddig Michelin Pilot Powert 2 utánna 3 ast használtam .Elégedett voltam, de szeretnék kipróbálni más márkát hátha találok tartósabbat jobbat.Várom a véleményeteket melyik márkát érdemes kipróbálni.
Valamint olyan kérdésem lenne...yamaha r1 rn12..4hónapja vásároltam...38 000km el .valósnak tűnik...karcmentes,minden gyári rajta ,még a gyari lánc van fenn.első tulajtól van aki egy idősebb 50 feletti emberke...szóval a motor szép allapotú!
Egy hibát véltem felfedezn(i vásárlás után filterek olajak cseréje megvolt...) a váltó sokszor nem pontos...valtani szeretnék fel lököm a kart és mikor ráengedem a kuplungot akkor derül ki hogy nem váltott hanem marad ugyan abban a fokozatban...ekkor a valtókar egy picit ujra lefele mozdul...szóval nem veszi be a sebesseget olykor olykor...ezt mi okozhatja?olaj?kuplung? Vagy esetleg más?
Köszönöm, én se a 418 oldalas service manual végignyálazásàval kezdtem, de a téli szervìz alkalmàval végig kellett lapozni és most vettem észre eme hiányosságot, mondjuk az olajos blokk blokk bal oldala hamarabb is lehetett volna gyanùs, de a generátor dekni tömìtésre gondoltam... Ezeken Te is tudod nincs olajnyomás lámpa, csak olaj szint jelző, de a blokkon van egy kis csavar amit ha kitekersz ott meg kell jelennie az olajnak, ha megfelelő az olajnyomás, ennyi a sztori, amùgy a vázad baloldalán van, a kis háromszögön benézve, egy 6-os imbusz csavar ami lehetetlenül megközelíthető. ;) idén még sajnos nem tudtam motorozni, télen amikor megvettem nem csapkodott nem dobàlta ki a fokozatot, yamalube àsványi olajat fogok bele venni gyári yamaha szűrővel. Futomű upgrade volt illetve jszelepbézag ellenőrzés ami kicsit belhùz
Sziasztok 2001-es R1-esem van és a service manual szerinti olajnyomàs ellenőrző furatom zárò csavarja hiànyzik, az lenne a kérdésem, hogy mi valò oda? Mert a logika azt diktálja, hogy blokkal a helyén kell ellenőrizni az olajnyomást, de ebben az esetben ami csavar befér a furatba, az semmi féle menetet nem talàl. Vagy csak az előző évjàratoknàl tölti be ezt a funkciòt?
Szia!
Az enyém ugyanezt csinálta.Szervízben megkérdeztem ,azt mondták,hogy ez szervíz funkció.Ha sebességbe teszed és vissza üresbe,utánna már nem fogja csinálni.Egyébként szerintem hamarabb visszanyomhatod a szivatót és akkor alapjáraton nem fogja csinálni.Ha ilyenkor pici gázt adsz ,akkor bekapcsol, ha elengeded kikapcsol.
Nem tudom de nekem is volt gond a töltésemmel de kiderült ,hogy kontakt hiba volt a fesszabájzónál! már kezdtem keresni a generátorokat és egy csomó van az amazon.de n nem is kerül sokba én nem parázok ettől csak na a világ faszán hagyjon ott!
Elöre is köszi.