Hát láncspray szerencsére olyan van amit szinte alig dob le.. évek óta olyat használok és teljesen jó. meg igen jó árba csinálnák meg és most nagyon agyalok. Festeni kellene mert valamikor ahogy gumizták 1-2 helyen meglátszik azért. És most az Arany szín az ami felkeltette az érdeklődésem :)
Hát a piac szépen beindult januártól. Addig nekem se volt érdeklődőm nagyon. Azóta viszont a normálisabb gépeket elvitték. Jön a tavasz, a tulaj idénre még befizeti a gépjármű adót most vesznek csak igazán motort. Enyémbe 52.000 volt és nem azt nézte a vevő. Minden hibáját elmondtam. Engedtem az árból. Eljött, megnézte, kipróbálta, kifizette, elvitte. + utólag álltam az új akku árának felét, mert azt megette a sok hidegben állás. És boldogság van nekem is, neki is. Viszont mikor én vettem a motort akkor bizony sok mindenről nem tájékoztattak és csak később vettem észre a hibákat.....van ilyen is.
Szerintem jól állna neki, viszont tisztítás szempontjából körülményesebb, mert elöl a fékpor ül ki rá folyamatosan, hátul meg a láncspray taknya és a beleragadt piszok. Én nem biztos, hogy erre pénzt áldoznék
motobogyó hát egy ilyen szörnyetegre cseréltem le Most azon agyalok hogy jön 1-2 arany színű apróság hozzá. Hogy a felnit is lefestetem arany színűre. Valakinek esetleg van véleménye róla hogy milyen lenne a kék motor arany felnivel?
nem sok kavicságyat járt motort láttál ezek szerint karbonvázvédőt vagy jó esetbe bukás előtt rosszabb esetbe bukás után tesznek fel hogy ne látszódjon a vázon a sok sérülés meg dobunk fel karbon deknivédőt meg csilivili uj idomokat karokat kormányvégsúlyt és az illúzionista vevő megveszi felextrázott sérülésmentesként és mikor leveszi rosszabb esetbe meglátja hogy hegesztett volt a dekni meg kavicsos a váz stb stb, egy barátom igy járt megvette a sérülésmentes motort pályát sose látott stb multhéten megnéztem és megjegyeztem neki hogy szépen van lefújva a váz komplettbe mire ő de ez gyári mire én gyere el hozzám és meglátod milyen a gyári majdnem eltalálták a színt de mégse nesze neked sérülésmentes motor .Szerintem nem arol kéne beszélni hogy mi sérülésmentes mi nem hanem a korekt tájékoztatásról ami kishazánkba elmarad sajnos megy az átverés mert az emberek illúziót vesznek ezt egy autókereskedő barim mondta de nagyon jól összefoglata egyetlen szóval.
A másik meg a km! Elég buta az aki elhiszi, hogy egy 10 éves motorban 10-15 ezer km van! Azokkal már legalább egyszer megkerülték a földet! Lehet hogy vannak kivételek, de nagyon ritka! Az egyik ismerősömnek pl. van egy 2006-os gsx-r 1000 127 000km van benne, ujjonan vette minden nap használja, télen nyáron (nem magyarország) Apróságokon kivül semmi baja a motornak, de pl. nem régen elsö villát kellett benne cserélni, mert egyszerüen elkopott a csúszószár! De a blokkjának semmi baja!
Ebben az országban ahol úgy állítanak szelephézagot, hogy leköszörülik a felesleget a vezérműtengelyből... .
Meg a váltó fogaskereket kalapáccsal egyengetik vissza.
Ennek is jól áll az ara a kék-fehér-piros kombóhoz....
Meg a váltó fogaskereket kalapáccsal egyengetik vissza.