Hány ilyen emberrel találkoztam itt. "Törésmentes, egykerékmentes, kevés km-es, nem pályázott R1-et, GSX-R-t, ZX-R-t keres".
És miután megvette a tuti nem pályázott gépet, legkésőbb a második szezonjában már a Hungaroringen csapatott vele mert a haverjai is azt teszik.
Nem értem, miért baj az bizonyos embereknek, hogy pályáztak egy sportmotorral!? Arra van kitalálva! Az jobb, ha egy analfabéta a városban 2000-es fordulaton rángattatja szét a váltót, meg minden csatornafedelet meg kátyut megtalál vele!? Ha motort akar az ember venni, el kell menni megnézni, kipróbálni, nem kell elhinni semmit amit az eladó mond! A multkor valaki irta itt, hogy "el voltak kopva a lábtartók, biztos pályáztak vele! " És akkor mi a gond? Használták! Ez legyen a legnagyobb baja!
Én ezt vettem most egy hete! Eddig meleg szalonban állt most a hideg garázsban már alig akart elindulni! pfff alig tekeri aksi vek!
Ja és német a motor!
Nem nézem le, csak amikor agyonbasszák a motort, és nagy nehezen összeeszkábálják és mehet a piacra sérülésmentesként.. ezzel van a probléma, nem baj, ha sérült a motort, csak legyen normálisan megcsinálva. Na meg a másik, hogy pár ezret futott csak utcán karcmentes, persze mert pályamotor volt :) Ezzel sincs baj, csak a tényleg patika állapotú gépeket ezekkel nem lehet összehasonlítani.. De látszik is melyik motort viszik-vitték el és melyiket nem, az gondolom nem ad okot senkinek
Inkább azt mondanám hogy az ár alatt kinált aki meg volt szorulva meg a szépen púderezett gépek mentek el mert az emberek illúziót vesznek maguknak nem pályázott nem fogott többet min 6000rpm egykereket sose látot meg nyugdijas tulaj stb. Az meg hogy leminősítessz olyan motorokat amit nem ismersz és semmit nem tudsz róla (hulladékok maradtak fenn) nem kicsit lenézése a többieknek?
Szerintem egyáltalán nem pang a használt piac, megnézed egy csomó hirdetett R1-est elvittek, és igen csak a hulladékok maradtak fent, vagy a csillagászati árat érő gépek :)
Az enyém is sérülésmentes, 29000 km, most lett visszaépítve. Jó állapotban van, jó áron el lehetne adni, csak nem tudnék mit venni helyette...
Nagyon pang a használt motor piac, így megtartom én is.
Az én 2005-ös R1-em törés-csúszás-eldőlés mentes, szervizkönyves 27 000km-es darab.
Csak egyelőre nem akarom eladni.
De a melóhelyemen év végén újra jön a fűnyíró. Ha kirúgnak, szerintem mennie kell. Drága hobbi. Főleg úgy, hogy alig használom. 2010 tavasza óta mentem vele˘~9000km-t...
miiiiiiii? mi van már veled megint? ki a faszom törte össze? itt van nállam a motor és az égvilágon nincs semmi baja,csak a vez lánc hang.....a kuplunkg meg simán le ragadt a nem belevaló olajtól,pár kör után meg javult,de le lesz cserélve benne az olaj ásványira........a motor képeidet mutattam a cimbinek.......ha gyári lenne nem is gondolkodott volna rajta.......nem mennek már az ilyen tákimáki dolgok
tessék
És miután megvette a tuti nem pályázott gépet, legkésőbb a második szezonjában már a Hungaroringen csapatott vele mert a haverjai is azt teszik.
Ja és német a motor!
Nagyon pang a használt motor piac, így megtartom én is.
Az én 2005-ös R1-em törés-csúszás-eldőlés mentes, szervizkönyves 27 000km-es darab.
Csak egyelőre nem akarom eladni.
De a melóhelyemen év végén újra jön a fűnyíró. Ha kirúgnak, szerintem mennie kell. Drága hobbi. Főleg úgy, hogy alig használom. 2010 tavasza óta mentem vele˘~9000km-t...