Köszönet a hasznos ötletekért és infókért!
Meglepően jól szerepelt a mérésen, a váltó is működik rendesen, a hűtőfolyadékcsere pedig megoldotta a túl magas hőfok problémát. Ezek alapján túlságosan felfújottnak tűnik a pályázós-használtmotor téma, szerintem jó vétel volt!
Sziasztok! Nem tud valaki Debrecen-Nyìregyhaza-Eger-Budapest vonalon olyan embert aki tud diagnosztikát csinálni? Sajnos a kijelzőt csak úgy lehet vissza állítani, hogy mutassa a km óra állást! R1 (2007)
Sziasztok! Ezt a motort nézegetem! Olyan kérdésem lenne, valaki ismeri a motort v tulaját? Vagy esetleg járt itt valamikor? Tud valaki valamit azt megköszönném! további szép napot!
Sziasztok! Nem tud valaki Miskolcon olyan embert aki tud diagnosztikát csinálni? Sajnos a kijelzőt csak úgy lehet vissza állítani, hogy mutassa a km óra állást! R1 (2007)
Még valami! :
Sziasztok!Olyan problémánk van hogy 98" as évjáratú Thundercaten borzasztó kemény volt a kuplungunk, cseréltünk lamellákat és rúgókat is de sajnos ugyanolyan kemény maradt, a bowden könnyen jár jó helyen van elvezetve nem feszül! Mi lehet a probléma? Vagy ezen a típuson ilyen "kemény" a kuplung? HELP!
Nincs mit.
Ha megy az angol, infó itt (jó rég olvastam): link
A mérés lényege, hogy a mért henger dugattyú a felső holtponton, a veszteség pedig nem lehet a szelepeknél, sem a hengerfejtömítésnél, csak a gyűrűknél.
Új motor esetében 2-3%, jó motor 4-5%, 6-7%-nál generál.
"7% felett nincs motorod, legalábbis, amivel versenyt nyerhetsz"
Az mellékes, hogyha nem versenyezni akarsz.
Értelemszerűen ez időigényes, tehát költséges dolog, de egy generál még inkább.
Igen, a váltót oda-vissza, ahogy írták, kormányütközőkön buktanyom, stb.
Igazság szerint, ha kicsit is gondos gazda vagy, elég megkérdezni a tulajt, milyen szervizműveleteket végzett/végeztetett, milyen időközönként (viszonyításnak ott a kezelési útmutató táblázata), és eleget tudsz, hogy mikkel kellhet kezdened, ha nagy baj nincs.
Országúton, normálisan használva én általában 74 fokot látok a kijelzőn, akár milyen meleg a levegő. Ha megállok, akkor persze elindul felfelé.
Hűtőfolyadékból van valamilyen speciális követelmény? Vagy bármilyen alubarát folyadék jó bele?
Meglepően jól szerepelt a mérésen, a váltó is működik rendesen, a hűtőfolyadékcsere pedig megoldotta a túl magas hőfok problémát. Ezek alapján túlságosan felfújottnak tűnik a pályázós-használtmotor téma, szerintem jó vétel volt!
Keresek rn12-es hez komplett rendszert! Ha valaki tud ne tarsa magában! Kellemes szezont mindenkinek!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_supersport_fekete-feher-8884675
Yamaha R1 2004-es évjárathoz tud nekem küldeni valaki magyar kézikönyvet? mbence469@gmail.com Előre is köszönöm a segítséget.
Első lábtartó alján lévő "koptatót" keresek. Hibátlan esetleg valakinek? :)
Sziasztok!Olyan problémánk van hogy 98" as évjáratú Thundercaten borzasztó kemény volt a kuplungunk, cseréltünk lamellákat és rúgókat is de sajnos ugyanolyan kemény maradt, a bowden könnyen jár jó helyen van elvezetve nem feszül! Mi lehet a probléma? Vagy ezen a típuson ilyen "kemény" a kuplung? HELP!
Ha megy az angol, infó itt (jó rég olvastam): link
A mérés lényege, hogy a mért henger dugattyú a felső holtponton, a veszteség pedig nem lehet a szelepeknél, sem a hengerfejtömítésnél, csak a gyűrűknél.
Új motor esetében 2-3%, jó motor 4-5%, 6-7%-nál generál.
"7% felett nincs motorod, legalábbis, amivel versenyt nyerhetsz"
Az mellékes, hogyha nem versenyezni akarsz.
Értelemszerűen ez időigényes, tehát költséges dolog, de egy generál még inkább.
Igen, a váltót oda-vissza, ahogy írták, kormányütközőkön buktanyom, stb.
Igazság szerint, ha kicsit is gondos gazda vagy, elég megkérdezni a tulajt, milyen szervizműveleteket végzett/végeztetett, milyen időközönként (viszonyításnak ott a kezelési útmutató táblázata), és eleget tudsz, hogy mikkel kellhet kezdened, ha nagy baj nincs.
Hűtőfolyadékból van valamilyen speciális követelmény? Vagy bármilyen alubarát folyadék jó bele?