ÉN nem értettem félre semmit, TE nem értetted hogy a kintiben is ugyanúgy benne van. (HIVATALOSAN)
A pancsolás az egyéb másra vonatkozik a "szőkítős időkből".
A hahun meg szokás szerint nem a hozzá tartozó szöveg került mellé.
Ugyan nem kedvelem a mai "modern" autókat de ez a Mustang vagy az "új" Camaro simán kéne. (persze a megfelelő hengerszámmal)
Egyébként az 1,4T lehet tud ennyi Le-t de ez itt még csak a V6-os belépő modell csajoknak. http://totalcar.hu/tesztek/mustang05/
Ön 1/2-re értett, Józef. Nem pancsolásról beszélek, HIVATALOSAN van benne a bio, mert így tudják csak a kvótát teljesíteni. Hiába lenne külön kútfej, a kutyának se kéne - ugyanannyiért.
Mustang: "kiforrott műszaki tartalom" aha, 1976-ban... 4000 ccm/214LE, manapság az 1,4T-k tartanak itt, meg a 4 gangos automata Merev hidas még legalább?
"sokat futott cégautó" ja, tele vannak az utak ezzel, mint utazó ügynök ez az autónavigátor gyerek mit szívhatott?
A benziné jelenleg nálunk és az EU-ban is 10%, a gázolajé 5-7%. (ott is benne van csak van külön E85/Biodízel annak aki tisztán azzal nyomja, volt cikk erről a Totalcaron) http://nagyvenyimibenzinkut.hu...
A tulajt elég jól ismerem már vagy 25 éve (ahogy itt szinte mindenki) a kutas srácokat szintén. Ausztriából jön a nafta amit forgalmaznak, ami gyakorlatilag megfelel az itteni szabványnak. (nálunk azért nincs külön biodízel mert ahogy az E85-öt, úgy azt is agyonvágták a jövedéki adó emeléssel így nem éri meg forgalmazni, EZ a Magyar megoldás)
Mondták hogy pancsolni nem érdemes mert egyrészt a cég, másrészt a nav a leg lehetetlenebb időpontokban állít be vizsgálódni és míg az előbbinél a név megvonása, az utóbbinál meg (mint ahogy mostanában ez természetessé vált) a legkisebb sz&rságért is milliós büntiket osztanak.
A benzin ethanol tartalmáról nem tudok mit mondani, de dízelnél az eju kötelezi a tagállamokat, hogy a fogyasztás x %-ának bio alapúnak kell lennie (valami környezetvédelmi fasság)
Kint külön biodízel kúthálózat van, nálunk nincs, ezért a normál dízelhez keverik az előírt x %-ot, így benyalhat az eju. Az eladott % stimmel Magyar megoldás
A rokonság egy része Ny. Eu-ban (főleg Német) dolgozik már 30-40 éve, így az oda-vissza megtett km-ek száma rengeteg. (és ezalatt a járművek is sokat változtak a
Ladától az Audiig, szóval elég mély a merítés)
Náluk az a tapasztalat hogy 20-30 éve valóban nagy különbség volt az üza. minőségében (és nem az itthoni javára ) de az utóbbi időben semmi.
A hazafelé irányban mindig van egy minimális különbség (ahogy te is látod) de az ottani tankolásokkal a napi közlekedésben megtett km-ek fogyasztása kb ugyanaz mint az itthoni.
A bioethanol tartalom az EU szabvány szerint ugyanaz ott is mint nálunk és itthon sem merik már felrúgni a szabályokat (legalábbis a nagyobb kutaknál) úgy mint régen.
Mellesleg én sem vettem észre fogyasztás különbséget amikor a nyári túrán voltunk.
Igen ez már bennem is felmerült, mint lehetséges indok, de hely ~500m magasan van, mi ~100m, úgyhogy az emelkedés 400m/700 000m, ami átlag 0,06% emelkedő
Vissza az ucsó 300 km-t sötétben tettem meg, ott talán 10-15-el lassabban mentem.
Én inkább arra gyanítok, hogy kint pontosan be van tartva az üanyag energia tartalma, míg nálunk ugye tartalmaz növényi komponenst (EU előírás), ami gyengébb (köztudott, hogy biodízelből többet esznek a verdák, mert a glicerin ki van vonva belőle, hogy folyékony maradjon) Kint, ahogy láttam, külön van növényis kútfej.
https://www.wish.com/m/c/58059...