Hát srácok.. Elvitték ma a rozsdaboglyát. Ami elég nagy mázli mert közben lefoglalóztam egy RT-t. :D Nem is volt kérdés amint megláttam élőben. Szervizkönyv, gyári manuál, szerszámkészlet, zselés ülés, minden apró matrica, jelölés ami újkorában megvolt, most is a helyén. Gyakorlatilag egy éppen bejáratott motor, nem is értem, hogy lehet ilyen állapotban megtartani ha még motorozol is.
Nekem egyszer volt egy Honda Dióm azaz a Krisztinek az úgy felidegesített azthittem felrúgom a holdig azóta is fáj a lábam. Aztán véletlenül valahogy rájöttem, hogy a gyújtás elektronik csatlakozóban az egyik saru tövében el volt szakadva a kábel csak a külső szigetelés tartotta.
Ha tisztességes, hozzáértő emberhez viszel valamit az meg fogja csinálni.
Mi a cégnél egy aut.kávéfőzőt vittünk most "nagyon jó" szerelőhöz aki ki akart cserélni benne sok mindent, azt mondta min.40e lesz, de még akkor sem biztos, hogy működik. Szóval elhoztuk tőle, majd ha lesz időm megnézem mi a Baja.
Nem. Két hete napi szinten szerelek,már betéve tudok mindent mi hogy működik rajta. Egyszerüen ötletem sincs,és másoknak sincs. Pedig vannak olyan tanácsadó ,aki már sok FZR-t látott nem csak kívül. Sajnos ez már nemcsak arról szól,hogy rossz a motor. Sajna már megmérgezi az életemet/életünket. Megkérdeztem szerelőket is,és amikor meghallják mi is a probléma,akkor vagy az a válasz,hogy öreg és Yamaha nem!!!!! Vagy az,hogy erre most nincs idő,keresgetni mi lehet a hiba,mert tele vannak munkával. Harmadik szezont szívok vele. Elég volt.
Sanya a klímással kapcsolatban igazad volt. Kicserélt egy szelepet,mert két hét után elengedte a gázt amit nemrég töltöttek bele. Azt mondta nem látszott máshol szivárgás. Szelepcsere és a gáz rátöltés 5000ft volt.
Nem próbálsz meg valakitől kölcsönkérni egy komplett üza. rendszert? (ac, karbi sor) Beállítás biztos nem lesz tökéletes, de valamire hátha lehet következtetni.
Semmit,mert nincs pénz motorra. Attól félek,hogy megint jó hosszú ideig nem lesz. Legutoljára amikor eladtam az ETZ-met,akartam másikat venni,de valahogy nem jutott rá,csak 20 év elteltével. Most nagyon nem szeretnék így járni.
Ma csak 6 órát töltöttem a garázsba. Megjárattam néhány csavart a motoron,nehogy berohadjanak. Tegnap este még sötétedésig próbálkoztam,de azt hiszem feladom.
Mi a cégnél egy aut.kávéfőzőt vittünk most "nagyon jó" szerelőhöz aki ki akart cserélni benne sok mindent, azt mondta min.40e lesz, de még akkor sem biztos, hogy működik. Szóval elhoztuk tőle, majd ha lesz időm megnézem mi a Baja.
http://coub.com/view/d4y3t