Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerékcsapágy is jó?
Lengővilla nem kotyog?
srácok mitől szital nagyobb sebeségnel a moci hatulja? Gumi jo!!
Tudok olcsón futópadot a kutyádnak. Akkor megspórolod a sétáltatást.
Csak kapcsold ki időben, mert csapágyasra hajtja magát.

http://youtu.be/topSmutw5ro
Hát igen,így szar még nekiállni is. 15 perc kipakolni,van másfél óra szerelni,és 15 perc visszapakolni,utána kutya sétáltatás,kaja,és indulás vissza dolgozni. Este meg már sötét van,csak elszórom a fél motort kint(nincs áram a garázsban)
Csak arra lennék kíváncsi,mi történhetett vele mert előtte ugyanezzel a beállítással szépen ment.
a lepény hal legelőször, a remény hal meg utoljára
Nyugi, a tied is 20 ezer mérföldet ment évente, amíg az USA-ban futott
Sztem most már lehet... Cső nem mondta, hogy nem tudta írni, sztem nem is próbálta, csak belenézett. A pdf-eket láttad, gondolom.
Akkor még van remény!
A gúgli drájvot legyen szíves felülvizsgálni mert ugyan csak "próba és ide lehet írni" de ha csak olvashatom akkor elég egyoldalú lesz a lista.
Amikor olvasom a Concours (a GTR amerikai neve) fórumon hogy ott a többség évi 10-20e mérföldet megy (nem csak túrázók, van aki csak munkába jár vele) és nem ritka a 100-150e mérföldes futásteljesítmény a gépekben. (van pár amiben már 300e mérföld körül jár)
Mikor én megemlítettem hogy már 76e km van a gépben akkor megkérdezték hogy csak mosogattam 97-óta vagy néha be is indítottam?
Közben külsősként azért tudósítanék sanya helyzetéről. (ugyan ~130km különbséggel de dolgozunk a problémán)
Ma visszakerült rá a régi AC ami dolgozik rendesen, ennek ellenére a jelenség ugyanaz. Rendelve lett 4 új tűszelep, holnapra várható az érkezése. (mindent kizárunk alapon) A benzinszintek egy kicsit magasabban vannak mint kéne de nem lényegesen viszont egyformák, (most épp) nem folyik túl egyik sem.
Javaslatomra a kettes henger keverékcsavarját sanya kijjebb tekerte fél/egy fordulattal (a 2,5-ről) a több benzinre úgy reagált hogy még az eddigi pár belepöffenés is megszűnt és gyakorlatilag 2-3e alatt egyáltalán nem dolgozik a henger. (felette megy rendesen)
A következő lépés a "tekerd vissza kettőre" lett volna de sanyának menni kellett vissza dolgozni, így ez holnapra marad.
Úgy dobálództok itt a kilóméterekkel mintha mindenki napi 50-100-at motorozna. Közben mi csak ilyen balfasz hobbimotorosok vagyunk. Faterok motoron mindig az jut eszembe. De nem baj, én már mentem idén vagy ezret rajtam nem fogtok ki.
Nekem meg a lánc és a karburátor pucoló készlet.
Megjött a sportkamera
Csak lejjel lehet fizetni.I tt mindent euróban hirdetnek még autó ház motor.Azt hiszik,hogy stabilabb mint a lej pedig nem
Ne hallgass Csövire. Puhánykodik itt aztán meg se kottyan neki 300 km. Szerintem sem sok a napi 300, még 50es átlaggal sem. Ha 100 km-enként megállunk 1-2 órára akkor is késő délután, kora este ott vagyunk a szálláson.
Láttam, hogy Csövi kérdezte de ejró kell vagy mindenhol jó a lei. Csak azért kérdem mert Te régebben mindig ejróban mondtad a motor árakat meg ezt azt...
Nem játszom ilyesmit!
Inkább benzinre költök mint szerencsejátèkra
De oda nem megyünk remélem.
Persze éttermekben benzinkutnál boltokban.Meg a kaszinóban
Akkor jó. Gondolom lehet kártyázni is itt-ott.
Figyu forintot váltanak itt mindenhol,beváltol 50000 forintot és az elég kell legyen,ha nem akkor adok én és a végen még váltotok amennyit használtatok.
Milyen pénzt kéne vinni?