Én már februárban megmondtam, hogy 3-4-en leszünk a végére Szerveztem már pár osztály találkozót meg talán (mivel régebb óta írogatok ide, mint te) jobban ismerem a tagok lehetőségeit
Fiúk,ne válasszuk el a túrát máskorra? Ha Sanyinak nem jön össze,Csövi nem biztos,hogy tud jönni,Fábi Laci ès jómagam lennènk csak
Holnap telefonálni kellene,hogy legalább egy héttel előtte mondjak lètszámot nekik,de mèg nem tudok.Mk legyen???
A kínai és egyéb AC akkor rossz ha:
- nem csinál semmit
- szivárog
- izzik a kábele érintkezője
- kiveri a biztosítékot
- néha megy néha nem
- kerreg de nem nyom
- stb rendellenes jelenség
De ha működik mitől lenne rossz?
Ráadásul itt a rugó nyomja a benzint. Ha túl erős a rugó a mágnes sem tudná meghúzni. Ezenkívül a 6mm-es benzin cső a tűszelepnél leszűkül kb 2mm-re...
Hét elején lecseréltem a váltó olajat. Barna volt, nem tűnt koszosnak, a színe se volt opálos, szaga se szúrós, de gondoltam, ha már van olaj, lecserélem, ezt még ezzel vettem úgyis. Leengedtem egy pet palackba, letettem a sarokba.
Most véletlen ránéztem: az olaj 2 árnyalattal világosabb, az alján meg ujjnyi vastagon áll földszerű fekete porózus mocsok
Szóval nem ártott cserélni.
Kínai terméknél ilyet kijelenteni....
Azért, mert Csang Jang odaírta a vackához az összes motor típust, még nem biztos, hogy télleg hozzá is való ezek a kínaiak tudnak ám
Elég, ha a 0,8 helyett 1,5-t nyom, már nem zár le normálisan a tű, és kész a baj - persze csak néha nem zár le, és nem is mind, csak 1-2, hogy jó xopás legyen kideríteni
Ezé kéne találgatás helyett megmérni.
Nem is mondtam.
Kb. két hete voltam Pécsen vettem egy fagyasztót egy tizesért meg ha már arra jártam Komlón egy ac pumpát 4000-ért. Még friss volt a seb, eléggé megszenvedtem az utat ahogy rázott a kocsi, de úgy gondolom megérte.
Holnap telefonálni kellene,hogy legalább egy héttel előtte mondjak lètszámot nekik,de mèg nem tudok.Mk legyen???
- nem csinál semmit
- szivárog
- izzik a kábele érintkezője
- kiveri a biztosítékot
- néha megy néha nem
- kerreg de nem nyom
- stb rendellenes jelenség
De ha működik mitől lenne rossz?
Ráadásul itt a rugó nyomja a benzint. Ha túl erős a rugó a mágnes sem tudná meghúzni. Ezenkívül a 6mm-es benzin cső a tűszelepnél leszűkül kb 2mm-re...
Most véletlen ránéztem: az olaj 2 árnyalattal világosabb, az alján meg ujjnyi vastagon áll földszerű fekete porózus mocsok
Szóval nem ártott cserélni.
Azért, mert Csang Jang odaírta a vackához az összes motor típust, még nem biztos, hogy télleg hozzá is való ezek a kínaiak tudnak ám
Elég, ha a 0,8 helyett 1,5-t nyom, már nem zár le normálisan a tű, és kész a baj - persze csak néha nem zár le, és nem is mind, csak 1-2, hogy jó xopás legyen kideríteni
Ezé kéne találgatás helyett megmérni.
Kb. két hete voltam Pécsen vettem egy fagyasztót egy tizesért meg ha már arra jártam Komlón egy ac pumpát 4000-ért. Még friss volt a seb, eléggé megszenvedtem az utat ahogy rázott a kocsi, de úgy gondolom megérte.