Fura ez a 3CB. A karbiban is benne a verzió, meg olyan furák a fém szívócsonkok, más mint a 2GH meg mint az FZ.
De a gumi szívócsonk tök fasza, tiszta rugalmas még mindig.
sziasztok FZR-es társaim !kicsit szégyenlem magam mert csak akkor írok ha segítség kell de egy jóideje kint dolgozom izlandon ésnem nagyon van szabadidőm na de a lényeg hogy most hazajöttem egy hónap szabira és szeretnék motorozni viszont a motorom meg nem szeretne,vagyis egy fél éves áldogálás után nem akarja az igazságot kihagyogatott egy egy henger meg dőlt a benzin az egyik karbiból ezeket már orvosoltam viszont van egy gond amire nem jövök rá mégpedig hogy miért kezd el ratatázni 6 ezer felett az alatt szépen megy észre sem venni külömbséget viszont ahol az fzr elkezdene élni na ez onnantól nem hogy húzna hanem csak krepeg és ott vége van ha esetleg valaki tapasztalt már ilyet ossza meg velem előre is köszi a segítséget
Egyszer kellett nekem is klímát javítani egy 8éves 206os pözsón. Belerakták a színező anyagot és 2 nap múlva szabad szemmel is jól látható neonzöld lett a cső csatlakozás környéke. Olyan színű mint a sorkihúzó filctoll színe. Nem lehetett nem észrevenni. Egy O gyűrűt kellett cserélni és aztán 2 évig, az eladásáig, semmi gond nem volt vele.
Megtörtént. Minden alkalommal tesz bele szinező anyagot,amit uv fénnyel látható. Nekem nem látszott semmi,se most,se tavalyelőtt. Sajna az én Omegám melós verda volt,és biztos nem lett kímélve. De ki fogok próbálni másik klímást,ha megint elszökik a gáz. Mellesleg 1140g gáz kell bele,és olajjal együtt volt 9000ft.
A végén már majd besz&rt a kompresszor de már csak mm-eket tudta feljebb ráncigálni a higanyt így a motor biztosan nem tud kiszívni egy ekkora higanyoszlopot. (a cső végén látszik a ragasztószalag de nyitott, csak lemerült az akksi a gépben a végére és nem látni mikor lehúzom a csövet és hintázik ide-oda)
Azt olvastam hogy a higanyoszlopos tesztert fojtás nélkül lehet használni mert nem tudja kiszívni a motor a higanyt mert nehéz.
Már nem bízom senkiben így vizsgálat alá került: http://youtu.be/Wloum7adBqk
Nem véletlen, hogy ilyen van neki. Ezzel a dumával lehet lehúzni évente a laikus ügyfelet sok pénzzel. Ha tisztességes szaki lenne, feltöltené színező folyadékkal ami a rossz tömítésnél jól látható lenne. Aztán kicseréli a rossz tömítést és újra sok évig nem szivárog. Persze akkor nem lehetne eladni 600gramm gázt 8-10e forintért. Lehet, hogy ezt a drága embert is ezer éve ismered, de hidd el jót röhög a hátad mögött. Én keresnék másikat.
ui.: Az én toyotám '96-os évjárat. Magyarországon újonnan vásárolt, ismerem a teljes előéletét 5 éve van nálam és őszintén mondom, hogy soha nem volt még gáz töltve bele. Télen soha nincs bekapcsolva nyáron miután megnyomom az AC gombot, kb. fél perc és hideget fúj.
De a gumi szívócsonk tök fasza, tiszta rugalmas még mindig.
Már nem bízom senkiben így vizsgálat alá került: http://youtu.be/Wloum7adBqk
ui.: Az én toyotám '96-os évjárat. Magyarországon újonnan vásárolt, ismerem a teljes előéletét 5 éve van nálam és őszintén mondom, hogy soha nem volt még gáz töltve bele. Télen soha nincs bekapcsolva nyáron miután megnyomom az AC gombot, kb. fél perc és hideget fúj.
Neked motorban nem kell 60le feletti, a maradék 100 ló csak a seggét vakargatná mikor közlekedsz vele.