Sztem nem. Filléres bontós cuccok kellenek majd bele A "mi" FZR-jeinket is használt lomokból javítgatjuk, Yamamotótól (vagy hogy híjják) új alkatrészt csak a fanok rendelnek bele arany áron
De ezek régi ügyek... nem kell ilyen messzi visszanyúlni... 2008-ban voltam a genfi autószalonon, ott láttam a legújabb 7-es bömbit. Nekem akkor már megvolt a 3-as, de egy 7-es majd' olyan távra volt nekem akkor, mint neked a FZR 93-ban
2008-ban annak a kivitelnek 4-essel kezdődött az ára, de csak épp, hogy nem 5-össel - ma meg lehet venni szintén 5-össel, de egy nullával kevesebb van utána
Ez még nem olcsó persze, de már elérhető, és csak 8 év kellett neki
17-18 évesen (93-ban) én ezt ugyanígy éltem meg a Jáwán vagy ETZ-n ülve, mikor kerestem 18e Ft-ot és akkor az FZR1000 katalógusára 1,2M Ft volt. Kissé esélytelennek éreztem magam.
De ezek régi ügyek... nem kell ilyen messzi visszanyúlni... 2008-ban voltam a genfi autószalonon, ott láttam a legújabb 7-es bömbit. Nekem akkor már megvolt a 3-as, de egy 7-es majd' olyan távra volt nekem akkor, mint neked a FZR 93-ban
2008-ban annak a kivitelnek 4-essel kezdődött az ára, de csak épp, hogy nem 5-össel - ma meg lehet venni szintén 5-össel, de egy nullával kevesebb van utána
Ez még nem olcsó persze, de már elérhető, és csak 8 év kellett neki