Gondolj bele az én helyzetembe: amikor ezeket te tizenévesen nézegetted, akkor én már hajtottam az ETZ-t (amit imádtam) - de mikor a Balatonnál láttam a turbós Kawákat, a nagy zöld Z1000-t, a gixxer 750-eket, FZR-eket - bizony, görbült a szám...
Akkoriban ez elérhetetlen volt számomra (és a legtöbbünk számára) Az ára kb. 20 db ETZ ára, megvenni nem lehet, mert "nyugaton" van (legtöbbünknek útlevele se volt oda)
Egy gyerek álmodozik mindenről, ő ezt még könnyen feldolgozza, de egy 18-20 éves... mikor láttam a velem korú német hülyegyerekeket ilyenekkel a Balcsin (meg hogy nekik SEMMI sem volt drága) hát eléggé megrendült a bizalmam a szocializmusban
Erről azt hiszem már írtam valamikor.
Én akkor voltam tizenéves amikor ezek a gépek voltak a csúcson és mint akkoriban sokunk, én is bele voltam bolondulva a "fantasztikus négyesbe"(CBR1000F - ZZR1100 - FZR1000 - GSXR1100) de annyira, hogy ha az lett volna az ára bármelyik slusszkulcsának, akár még a pokolba is lemegyek és rárúgom az ördögre az ajtót és összeverekszem vele.
Ezek mellett persze ott volt még az összes többi gép (zöld-fehér-kék ZXR750, piros-fehér egykarú VFR, tarka YZF750, kék-rózsaszín-fekete CBR600F2 és egy rakás másik) amikért szintén bármire képes lettem volna így kialakult bennem egyfajta beteges ragaszkodás ehhez a korszakhoz, annak ellenére hogy nyilván tisztában vagyok azzal hogy a mai gépek sokkal fejlettebbek.
Akkoriban nem tehettem meg hogy akár csak gondoljak arra hogy legyen egy ilyenem belátható időn belül (meg azon kívül sem) de amikor láttam egyet-egyet belőlük olyankor már csak a megérintésük is frenetikus élmény volt. (majd sértetten elkönyveltem hogy az élet rohadtul igazságtalan)
Mivel még mindig egy szentimentális barom vagyok ezért él bennem egy olyan érzés hogy "kéne valamelyik itthonra" (sajnos ott még nem tartok hogy mindegyikből lehessen egy) de olyan állapotban és színben amilyenben akkor láttam őket. (nem is azért kellene mert annyira menni akarok vele, hanem azért mert......mert ott akarom tudni a garázsban letakarva és kész)
Sajnos a gyári állapotúak már nagyon ritkák, bár mostanában hozzák be őket külföldről és néha vannak közöttük szépek.
Szóval a kérdésedre válaszolva: nem olyan távoli jövőben előfordulhat hogy megmarhulok és tényleg veszek egyet, akár FZR-t is, pl. olyat mint amit linkeltem piros-fehérben. (BVargának volt ilyen )
Havernak volt ilyenje, amíg össze nem tört, ez még olyan normális méretűnek tűnt nekem, most K6-ja van, az már olyan furcsán kicsinek, tömzsinek látszik. Valószínűleg az is hozzátesz, hogy a koma kb. 1.90 magas :D
Ha megnézed az alján hogy hol a fűtőbetét akkor nem csodálkozol. Ha ráteszed a fedőt és úgy használod akkor egyenletesen melegít. (kering az üveg alatt a meleg, ugyanis arra találták ki )
Csak főzzél, jó lesz az.
annyira mégsem. nem is egyenletesen melegít a széle lófaszt se meleg. a közepe nagyon meg körbe a fűtőszál mellett.
Most sül még 1 kg csirkemell elfog használódni biztos de 1 kicsit csalódtam.
Gondolj bele az én helyzetembe: amikor ezeket te tizenévesen nézegetted, akkor én már hajtottam az ETZ-t (amit imádtam) - de mikor a Balatonnál láttam a turbós Kawákat, a nagy zöld Z1000-t, a gixxer 750-eket, FZR-eket - bizony, görbült a szám...
Akkoriban ez elérhetetlen volt számomra (és a legtöbbünk számára) Az ára kb. 20 db ETZ ára, megvenni nem lehet, mert "nyugaton" van (legtöbbünknek útlevele se volt oda)
Egy gyerek álmodozik mindenről, ő ezt még könnyen feldolgozza, de egy 18-20 éves... mikor láttam a velem korú német hülyegyerekeket ilyenekkel a Balcsin (meg hogy nekik SEMMI sem volt drága) hát eléggé megrendült a bizalmam a szocializmusban
A tankot és a karburátort meg többnyire benzincsővel szokták összekötni így én ezt próbálnám meg követni.
Én akkor voltam tizenéves amikor ezek a gépek voltak a csúcson és mint akkoriban sokunk, én is bele voltam bolondulva a "fantasztikus négyesbe"(CBR1000F - ZZR1100 - FZR1000 - GSXR1100) de annyira, hogy ha az lett volna az ára bármelyik slusszkulcsának, akár még a pokolba is lemegyek és rárúgom az ördögre az ajtót és összeverekszem vele.
Ezek mellett persze ott volt még az összes többi gép (zöld-fehér-kék ZXR750, piros-fehér egykarú VFR, tarka YZF750, kék-rózsaszín-fekete CBR600F2 és egy rakás másik) amikért szintén bármire képes lettem volna így kialakult bennem egyfajta beteges ragaszkodás ehhez a korszakhoz, annak ellenére hogy nyilván tisztában vagyok azzal hogy a mai gépek sokkal fejlettebbek.
Akkoriban nem tehettem meg hogy akár csak gondoljak arra hogy legyen egy ilyenem belátható időn belül (meg azon kívül sem) de amikor láttam egyet-egyet belőlük olyankor már csak a megérintésük is frenetikus élmény volt. (majd sértetten elkönyveltem hogy az élet rohadtul igazságtalan)
Mivel még mindig egy szentimentális barom vagyok ezért él bennem egy olyan érzés hogy "kéne valamelyik itthonra" (sajnos ott még nem tartok hogy mindegyikből lehessen egy) de olyan állapotban és színben amilyenben akkor láttam őket. (nem is azért kellene mert annyira menni akarok vele, hanem azért mert......mert ott akarom tudni a garázsban letakarva és kész)
Sajnos a gyári állapotúak már nagyon ritkák, bár mostanában hozzák be őket külföldről és néha vannak közöttük szépek.
Szóval a kérdésedre válaszolva: nem olyan távoli jövőben előfordulhat hogy megmarhulok és tényleg veszek egyet, akár FZR-t is, pl. olyat mint amit linkeltem piros-fehérben. (BVargának volt ilyen )
Annyit tudok segíteni, hogy van a gömbölyű sárga izé (az alatt van a benzin) meg van lent egy nagy fémtömb - valahol a 2 között kéne lennie
Jó reggelt!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k4-10017004
Kipróbálnék egyet milyen is egy ilyen modern vas.
Csak főzzél, jó lesz az.
Most sül még 1 kg csirkemell elfog használódni biztos de 1 kicsit csalódtam.