Sanyám én attól tartok hogy halálra rémülnél ha a kezedbe kerülne egy ZX12 gázmarkolata. (nem igazán olyan "lusta" mint az FZR-é)
Amikor megjelent én azonnal felvállaltam volna (ahogy az XX-et is, persze kizárólag feketében) aztán most meg lehetne de mégse vettem.
(ugyan egy nagyon szép fekete Blackbird fent volt a parkolóban mikor a GTR-t vettem de aztán nem az lett, máig sem tudom hogy jól tettem-e)
Számodra igen.
Ha próbálkoznál egy ilyennel az valami hasonló lenne mint amikor a 90 körüli tolószékes papa a korral járó fullos hibalistával begördül a kuplerájba aztán három fiatal kiscsajt akarna egyszerre elrakni.
Majd ha a Frézit megkínáltad már párszor és megállapítod hogy az Istennek sem megy jobban 260-nál, valamint álmodból felverve is biztosan állíthatod hogy 11.500 alatt egy kicsivel el kell váltani mert onnan mindig leszabályoz és ezzel időt veszítesz, na akkor lehet gondolkodni egy ilyennel való ismerkedéssel.
" Cannes-ban már nem" Nem értik hogy egyszerűen csak veteránkedvelő vagyok?
740-750iA, S500......László már maga a benzintemetés (15-20L) mint urizálás egy tetemes költség.
15 éves az semennyire, de azé' egy 8 évessel még meg lehet jelenni... nálunk, Cannes-ban már nem Annak még a fenntartása se horror, mert MÉG akkor nem romlik el.
De pl. a gumi más tészta, az enyémre most volt 70 alatt a garnitúra, egy 750i-re ennyi egy darab 20"-os peres meg ha egy ilyennel beállsz rendes szervizre, már dörzsölik a tenyerüket
Nem tudom hogy egy 15 éves 740-750iA vagy egy S500 mennyire számít ma prémiumnak de nem gondolom hogy a fenntartása olcsó lenne. (ha nem akar az elismerésre vágyó polgár egy mobil budival mutatkozni)
Amikor megjelent én azonnal felvállaltam volna (ahogy az XX-et is, persze kizárólag feketében) aztán most meg lehetne de mégse vettem.
(ugyan egy nagyon szép fekete Blackbird fent volt a parkolóban mikor a GTR-t vettem de aztán nem az lett, máig sem tudom hogy jól tettem-e)
https://www.facebook.com/motor...
Ha próbálkoznál egy ilyennel az valami hasonló lenne mint amikor a 90 körüli tolószékes papa a korral járó fullos hibalistával begördül a kuplerájba aztán három fiatal kiscsajt akarna egyszerre elrakni.
Majd ha a Frézit megkínáltad már párszor és megállapítod hogy az Istennek sem megy jobban 260-nál, valamint álmodból felverve is biztosan állíthatod hogy 11.500 alatt egy kicsivel el kell váltani mert onnan mindig leszabályoz és ezzel időt veszítesz, na akkor lehet gondolkodni egy ilyennel való ismerkedéssel.
740-750iA, S500......László már maga a benzintemetés (15-20L) mint urizálás egy tetemes költség.
De pl. a gumi más tészta, az enyémre most volt 70 alatt a garnitúra, egy 750i-re ennyi egy darab 20"-os peres meg ha egy ilyennel beállsz rendes szervizre, már dörzsölik a tenyerüket