Nekem van 2 is, jó technika, jobb vele dolgozni, mint a trafóval.
A helyedben elgondolkoznék ezen: http://hegesztestechnika.net/Q...
igaz, 17-el több, de adnak vele AWI szettet, ami külön több pénz lenne, és a gép is AWI képes (nagyfesz gyújtású) bár nem tudom, hogy miket akarsz gentelni, de ha finomabb dolgokat is, akkor bánni fogod 1x, hogy nem AWI-sat vettél... használt argon palackot a jófogáson vehecc nemsokért, később, ha kell (ja és persze pálcával addig is nyomathatod ezzel 160 A-al)
Az enyém a nagyobb 140A, 3,25-ös pálcát simán vitte 5-ös anyagra, ez nekem elég, szóval a 160A biztos jó háztájiba.
Ha esetleg arra gondolnál hogy "jó de velem de nem qrtok ki, majd fejre állítom a blokkot és csak az alját veszem le, a hengersor meg marad a helyén " akkor elkeserítő de erre a sárgák is gondoltak, így tettek be két csavart a hengersor alá is (tuti kib&szásból) amit csak úgy lehet kivenni ha le van bontva a hengersor is. (lehet hogy nem vigasz de sajnos mindegyik FZR-ben így van)
Az sajnos nem olyan egyszerű.
Ezekben a vízszintesen osztott blokkokban a csapágyakat nem seeger gyűrű, hanem egy lemez félgyűrű tartja a helyén, a csapágyban és a blokköntvényben meg van egy nút (kicsi az esély hogy csapágyboltban kapsz ilyet) amibe illeszkedik. (képen láthatod)
Ha ki akarod venni a csapágyat ahhoz ketté kell venni a blokkot (ami nem egy olcsó és szórakoztató művelet, csak az új h.fejtömítés 10-12e Ft) mert kiütni/húzni nem lehet a rögzítő lemez miatt, másrészt a kezedben kell lenni a csoporttengelynek hogy le tudd róla húzni a régi csapágy belső futógyűrűjét.
Ez van sajnos.
Most gyorsan szétkaptam mind2 oldalt a lánckerék felöl is meg a kuplung felöl csak nincsen itthon 27 es krova levenni a kuplung kosarat de találtam benne egy egész nagy csapágy golyót ugyhogy gondolom a kosár mögötti csapágy hhullott szarrá ...... ne mtudja véletlen valaki milyen méretü a csapágy ? lehet meg veszem és akkor hétvégén csak kicserélem .....
Na, hogy a témánál maradjunk inverteres hegesztőkhöz ért valaki?
Kellene vennem egyet, de fingom nincs milyet lenne érdemes, kizárólag otthoni használatra.
140-160A körüli cuccukban gondolkodok, és pillanatnyilag ez lenne a befutó:
Egyszer kipróbáltam egy Bobketet de normális embernek rémes vele dolgozni. (még mozogni is)
Mentem "igazi" markolóval is https://atulgml.files.wordpres... az egész állat volt de pl. a forgórakodóban http://www.jcbna.com/~/media/W... 10 perc után olyan érzésem volt mint aki tökrészegen felült a körhintára. (össze-vissza mozog mintha fel akarna dőlni pedig le van talpalva és tökstabil)
Szevasztok ma meghalt a 600 as fzr e m :( halottam néha kis kerregö hangot alulrol , mondom biztos valami bele ér valamibe meg az idom is repedt kcisit biztos azt hallom , erre meg ma megyek és gyorsitáskor egyre jobban kerregett utánna meg már váltani sem birtam , sebességben is visito hangot adott de valahogy kézzel 3 ik ba raktam és haza evickéltem vele ! Hajtó tengely csapágyra gondolok még ne mszedtem szét ...... Tippek ? esetleg kuplung de akkor sebességben nem sivitozna ...... mennyire kel lszétbombázni ?
Azért néha a Yamaha FZR gyűjtőnéven ismert motorkerékpárt illetve ezen gépjármű alkatrészeit, kiegészítő felszereléseit is szóba lehet hozni a fórumban nem?
Esetleg keressünk a GTR-re is fékkart?
Mai napra elrendelt munka megvan, mekkora király vagyok, még 10 óra sincs
tegnap -ma
Ui: a kis rakodógépes srác egy művész volt, centire navigált, és egyszerre irányította a gépet, fordult, kanalazott, láttam már pár embert ilyesmi géppel dolgozni, de ez verte mind.
A helyedben elgondolkoznék ezen: http://hegesztestechnika.net/Q...
igaz, 17-el több, de adnak vele AWI szettet, ami külön több pénz lenne, és a gép is AWI képes (nagyfesz gyújtású) bár nem tudom, hogy miket akarsz gentelni, de ha finomabb dolgokat is, akkor bánni fogod 1x, hogy nem AWI-sat vettél... használt argon palackot a jófogáson vehecc nemsokért, később, ha kell (ja és persze pálcával addig is nyomathatod ezzel 160 A-al)
Az enyém a nagyobb 140A, 3,25-ös pálcát simán vitte 5-ös anyagra, ez nekem elég, szóval a 160A biztos jó háztájiba.
Ezekben a vízszintesen osztott blokkokban a csapágyakat nem seeger gyűrű, hanem egy lemez félgyűrű tartja a helyén, a csapágyban és a blokköntvényben meg van egy nút (kicsi az esély hogy csapágyboltban kapsz ilyet) amibe illeszkedik. (képen láthatod)
Ha ki akarod venni a csapágyat ahhoz ketté kell venni a blokkot (ami nem egy olcsó és szórakoztató művelet, csak az új h.fejtömítés 10-12e Ft) mert kiütni/húzni nem lehet a rögzítő lemez miatt, másrészt a kezedben kell lenni a csoporttengelynek hogy le tudd róla húzni a régi csapágy belső futógyűrűjét.
Ez van sajnos.
Aludt ki magad, nem vagy humorodnál.
Kellene vennem egyet, de fingom nincs milyet lenne érdemes, kizárólag otthoni használatra.
140-160A körüli cuccukban gondolkodok, és pillanatnyilag ez lenne a befutó:
http://hegesztestechnika.net/s...
Mentem "igazi" markolóval is https://atulgml.files.wordpres... az egész állat volt de pl. a forgórakodóban http://www.jcbna.com/~/media/W... 10 perc után olyan érzésem volt mint aki tökrészegen felült a körhintára. (össze-vissza mozog mintha fel akarna dőlni pedig le van talpalva és tökstabil)
Esetleg keressünk a GTR-re is fékkart?
tegnap -ma
Ui: a kis rakodógépes srác egy művész volt, centire navigált, és egyszerre irányította a gépet, fordult, kanalazott, láttam már pár embert ilyesmi géppel dolgozni, de ez verte mind.