Ez a kép a Tribunj túra előtt készült.
Akkor cseréltem csapágyakat (az állapotból ítélve zsírzópumpát gondolom a gyárban láthatott utoljára)
Most csak az ellenőrzésre szorítkozott a vizsgálat. (minden rendben volt)
Akkor a telót nem szedtem ki mert nem volt vele gond de most sorra került az is.
Hát hogy az.
A méreteit láthatod.
A keménysége 0-4 bár között állítható a levegőnyomással (autószelepes) és egy tűszeleppel 4 fokozatban állítható a csillapítása. A himbája (uni-trac) hasonló mint az fzr-é, a működése ugyanolyan.
285ml olajat írnak bele, ez (mint a linken a képen) egyszerűen kiönthető belőle a nyomásszabályzó cső helyén, majd ugyanitt fel is tölthető. (5-7,5-10-15W-s olajat írnak bele csillapítási igénytől függően, én ATF-et tettem bele, azt 7,5W-snek írják) A benne talált olaj tiszta volt de én elég hígnak találtam, az ATF szemre valamivel sűrűbb.
Azért tűnik nagyobb darabnak a teló mert ebben belül van a rugó (azaz tök zárt az egész) de egyébként kb. akkora mint az FZR exup telója.
A rugója valószínűleg erősebb mint az FZR-é mivel ez a gép közel 80 kilóval nehezebb. (bár ez a himba miatt áttételfüggő is, szóval ezt csak gondolom de kiszerelve összenyomni még egy mm-t sem tudtam)
Nem dehogy.
Megy a karbantartás ezért kivettem és olajat cseréltem benne (gondolom ez még a gyári lehetett de tiszta volt) illetve a himbát is szétkaptam ha már úgyis ott voltam.
A méreteket azért tettem fel mert szoktak itt hátsó telókkal szenvedni és ez egy lehetőség a jobb élet felé. (levegős előfeszítés, állítható csillapítás, na meg nem drágán szokott lenni bontottan és mivel Kayaba gyártmány így annyira rossz nem lehet )
Ez már bent van a helyén szóval nem eladó.
Most jöttem be falbontásból. Úgy döntöttem, a mai esti edzést kihagyom bele kellett húzni, mert holnap jön a traktoros, és elviszi a törmeléket - az egy nagy lépés lesz a "kész" felé
Akkor cseréltem csapágyakat (az állapotból ítélve zsírzópumpát gondolom a gyárban láthatott utoljára)
Most csak az ellenőrzésre szorítkozott a vizsgálat. (minden rendben volt)
Akkor a telót nem szedtem ki mert nem volt vele gond de most sorra került az is.
A méreteit láthatod.
A keménysége 0-4 bár között állítható a levegőnyomással (autószelepes) és egy tűszeleppel 4 fokozatban állítható a csillapítása. A himbája (uni-trac) hasonló mint az fzr-é, a működése ugyanolyan.
285ml olajat írnak bele, ez (mint a linken a képen) egyszerűen kiönthető belőle a nyomásszabályzó cső helyén, majd ugyanitt fel is tölthető. (5-7,5-10-15W-s olajat írnak bele csillapítási igénytől függően, én ATF-et tettem bele, azt 7,5W-snek írják) A benne talált olaj tiszta volt de én elég hígnak találtam, az ATF szemre valamivel sűrűbb.
Azért tűnik nagyobb darabnak a teló mert ebben belül van a rugó (azaz tök zárt az egész) de egyébként kb. akkora mint az FZR exup telója.
A rugója valószínűleg erősebb mint az FZR-é mivel ez a gép közel 80 kilóval nehezebb. (bár ez a himba miatt áttételfüggő is, szóval ezt csak gondolom de kiszerelve összenyomni még egy mm-t sem tudtam)
Tényleg nem tartott tovább egy óránál az egész.
Megy a karbantartás ezért kivettem és olajat cseréltem benne (gondolom ez még a gyári lehetett de tiszta volt) illetve a himbát is szétkaptam ha már úgyis ott voltam.
A méreteket azért tettem fel mert szoktak itt hátsó telókkal szenvedni és ez egy lehetőség a jobb élet felé. (levegős előfeszítés, állítható csillapítás, na meg nem drágán szokott lenni bontottan és mivel Kayaba gyártmány így annyira rossz nem lehet )
Ez már bent van a helyén szóval nem eladó.
http://www.vh-motorradtechnik....
Amúgy nekem ilyenem van hozzá, meg még más is.