Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsírzó szemet tettél bele?
Igen, sajnos be volt.
Ez a kép a Tribunj túra előtt készült.
Akkor cseréltem csapágyakat (az állapotból ítélve zsírzópumpát gondolom a gyárban láthatott utoljára)
Most csak az ellenőrzésre szorítkozott a vizsgálat. (minden rendben volt)
Akkor a telót nem szedtem ki mert nem volt vele gond de most sorra került az is.
Az egyik hoszabb tengely eléggé be van maródva úgy látom...
Na, ennek biztos nem ártott a zsírzás, rendrakás... ennyi kis tűgörgős jól be tud állni, ha elhanyagolják
Hát hogy az.
A méreteit láthatod.
A keménysége 0-4 bár között állítható a levegőnyomással (autószelepes) és egy tűszeleppel 4 fokozatban állítható a csillapítása. A himbája (uni-trac) hasonló mint az fzr-é, a működése ugyanolyan.
285ml olajat írnak bele, ez (mint a linken a képen) egyszerűen kiönthető belőle a nyomásszabályzó cső helyén, majd ugyanitt fel is tölthető. (5-7,5-10-15W-s olajat írnak bele csillapítási igénytől függően, én ATF-et tettem bele, azt 7,5W-snek írják) A benne talált olaj tiszta volt de én elég hígnak találtam, az ATF szemre valamivel sűrűbb.
Azért tűnik nagyobb darabnak a teló mert ebben belül van a rugó (azaz tök zárt az egész) de egyébként kb. akkora mint az FZR exup telója.
A rugója valószínűleg erősebb mint az FZR-é mivel ez a gép közel 80 kilóval nehezebb. (bár ez a himba miatt áttételfüggő is, szóval ezt csak gondolom de kiszerelve összenyomni még egy mm-t sem tudtam)
A GTR-é jó masszív darabnak néz ki. Mit lehet tudni róla?
Az a Goldwing lehetett. (hasonlóan levegős, ugyanígy olajcserélős rugóstagok de két oldalon)
Valahogy az volt bennem mintha mondtad volna, hogy két rugós de akkor kevertem valamivel...
Mint az FZR.
Központi rugós?
Ok
Mindjárt, csak kiveszem a tepsit a sütőből.
Egyébként: http://cog-online.org/clubport...
Tényleg nem tartott tovább egy óránál az egész.
Nem dehogy.
Megy a karbantartás ezért kivettem és olajat cseréltem benne (gondolom ez még a gyári lehetett de tiszta volt) illetve a himbát is szétkaptam ha már úgyis ott voltam.
A méreteket azért tettem fel mert szoktak itt hátsó telókkal szenvedni és ez egy lehetőség a jobb élet felé. (levegős előfeszítés, állítható csillapítás, na meg nem drágán szokott lenni bontottan és mivel Kayaba gyártmány így annyira rossz nem lehet )
Ez már bent van a helyén szóval nem eladó.
Most jöttem be falbontásból. Úgy döntöttem, a mai esti edzést kihagyom bele kellett húzni, mert holnap jön a traktoros, és elviszi a törmeléket - az egy nagy lépés lesz a "kész" felé
Micsinász? Másik lesz?
Ez nagyon sokba kerül! A lánc sokkal olcsóbb,pedig az sem kutya.
FZR-re nem találtam (eddig)

http://www.vh-motorradtechnik....
Most hogy összeállt a gép mint a gecisbugyi csináljak belőle Kawasakit?
Amúgy nekem ilyenem van hozzá, meg még más is.
Átépítőknek:
mért akarná bárki, drágább, mint a lánc, kb 2x.