meg az én kis autóm is kimaradt, pedig állítólag az e90 serie a legnagyobb példányszámban eladott BMW - de valszeg nem akartak egy negyedik 3-ast is belevenni a 10 közé (meg majdnem ua, mint a TOP1 e92)
Az 1 Coupe meg télleg állat, vezettem, kéne igaz, csak 305 LE-s motorral próbáltam, de akkor is.
Hali Ábrus
Sikerült megcsinálni a motort,az volt a probléma hogy sok benzint kapott,a tűket maxra leengedtem,a benzincsavarokat másfél környit tekertem ki és lám jó lett,persze szinkronnal.
Már nem rángat nem csattog stb, hanem még 5-6.-ban is szépen gyorsul 1600-1700-as fordulattól és alig 1100 az alapjárat. köszi mégegyszer az infókat
Liciteltem másikra, 1200 limittel.
Most meg itt ülök a q gép mellett, pedig mennék szendvicspanelért, de nem veszi fel az ember a telefont addig nem indulhatok el...
Akivel eddig beszéltem, szabin van mától Nincs sok kedvem autózni 200 km-t a semmiért - főleg Vitarával meg futóval
A tegnapom kicsit nem volt túl sikeres,körfűrésszel kicsit megszabdaltam két ujjamat dél előtt,este meg telefonált az asszony hogy lerobbantak valami zörög az autó alatt,este 18 után két erdő közt,motorra ültem,még jó hogy nem volt rossz idő,felkötöttem a kipufogót és hazajöttek,fasza morgós hangja lett
Ez is jó lehet, de nálam pl. a bal első oszlopon lent van az OBD, tehát jól látható... legtöbb autónál középen van, a hamutartó alatt, ott is feltűnő és akkor máris nincs értelme...
Ezt a vezetékest el lehet dugni a műszerfalba, adni neki tápot, oszt' jónapot.
Robesz!Ha csak hidegindítíval indul,de utána pöccre megy,akkor én is a szivatóra tippelek.A kuplunghoz van egy tippem:Nyáron Siófokon ugye elszakadt a bowdenem,aztán mikor itthon javítottam észrevettem hogy a kiemelő szerkezet se jó.Félig meg volt szorulva,alig mozdult másfél centit,pedig kétszer ennyit kellene.Valószínű neked is megszorult kiemelt állapotban,de ehhez le kell venned a lánckerék fedelet,abban van a kiemelő.
Az 1 Coupe meg télleg állat, vezettem, kéne igaz, csak 305 LE-s motorral próbáltam, de akkor is.