Naná, hogy az enyém Szedje rendbe a gépet, vagy cserélje le, és akkor lesz "teljesítmény növekedés"
Ha lecseréli a lánckereket, attól csak jobban gyorsul - de ha őt pont a vége izgatja?
na de ennél vannak nagyobb problémák is
Amikor én válaszoltam akkor csak erő nevelésről volt szó. Egyébként nagyobb hátsó lánckerék nem feltétlenül okoz végsebesség csökkenés. Mit gondolsz így látatlanban hogy nem ismerjük a srácot kinek a válasza volt hasznosabb a számára tiéd vagy az enyém?
Teljesítményt kérdezte, aztán meg a végsebességet... tehát ha a vége érdekli, akkor gondolom, az a baja, hogy 160 felett már nem olyan fickós a gép... hátul több foggal persze agilisebb lesz, de a végsebesség még visszább esik (én mindenesetre élnék ezzel a megoldással)
Hogy én mit javasolnék? Hááát, rakja rendbe, mert minden ilyen öregecske motornak van Baja, és a LE már közel sem a régi, de leginkább azt, hogy adja el, és vegyen egy ezrest ha kevesli ezt.
Ha hátra nagyobb lánckereket teszel jobban fog gyorsulni ez tény. A motorerő nem változik az is biztos mert mitől változna ahhoz nem nyúlt senki. Próbáltam kitalálni mit akar és mondtam valamit. Szerinted mit szeretne a srác és te mit javasolsz neki?
Ezzel mit akartál, ezzel a cikkel? pont azt írja le, mint amit mondtam csak bonyolultabban.
Tehát a "sebváltóval" ami nyomaték váltó, meg a lánckerékkel a nyomatékot változtatod, de a teljesítményt nem.
Bizony, nem voltam népszerű itt a SM-on sem, mikor azt próbáltam megértetni a nagyérdeművel, hogy egy R6 (66Nm/11500ford) nyomatéka a hátsó keréken nagyobb, mint egy MT-01-é (150Nm/3750ford)
Jól mondod pupu. Teljesítményt lehet főtengelyen vagy hátsókeréken mérni fékpadon. Nyilván a főtengelyen mért teljesítmény állandó mert nem motortunningról volt szó az egy kicsit bonyolultabb mint egy lánckerék csere. A hátsókeréken mért erőt és nyomatékot áttételezéssel lehet változtatni ezért is hívják a sebesség váltót nyomaték váltónak. A kettő összefügg egymással itt lehet róla tudományosan olvasni ha valakit érdekel: http://dl650.info/database/kno...
Nem értek én az ilyen számos dolgokhoz, azt tudom elöl kicsi hátul nagy nyomatékos de végsebesség kicsi. hátul kicsi végsebesség nő de lassabban gyorsul
Ha lecseréli a lánckereket, attól csak jobban gyorsul - de ha őt pont a vége izgatja?
na de ennél vannak nagyobb problémák is
http://alfahir.hu/igy_megy_ker...
Hogy én mit javasolnék? Hááát, rakja rendbe, mert minden ilyen öregecske motornak van Baja, és a LE már közel sem a régi, de leginkább azt, hogy adja el, és vegyen egy ezrest ha kevesli ezt.
Tehát a "sebváltóval" ami nyomaték váltó, meg a lánckerékkel a nyomatékot változtatod, de a teljesítményt nem.
Bizony, nem voltam népszerű itt a SM-on sem, mikor azt próbáltam megértetni a nagyérdeművel, hogy egy R6 (66Nm/11500ford) nyomatéka a hátsó keréken nagyobb, mint egy MT-01-é (150Nm/3750ford)
http://dl650.info/database/kno...