nem kell de ha levetted akkor a belsejében a dugattyút kösd át valamivel a házhoz mert a rugó nyomja szép lassan kifelé a dugattyút. (én egyszerűen csak körbe szoktam tekerni ragasztószalaggal)
A szíjlekötés már megvolt mikor néztem az ékszíjtárcsát. (semmi)
A motorremegés meg inkább a "keményebb, dízelesebb" járásban jelentkezik, a kuplungszettből meg még ha drágább is volt de direkt LuK-ot vettem, elkerülve az "aftermarket sz&rt". (mellesleg tavaly télen nem volt ilyen és azóta csak a váltótartó bak került bele, ma fellazítottam és megfeszegettem kicsit a helyén, nemsokára kiderül hogy ért-e valamit)
Szóval remeg maga a motor? Jobban, mint kéne? Mert akkor hiába "bakolsz" az nem szünteti meg.
Mért remeg a motor? köss le mindent, amit lehet (klíma, generátor) szóval szíj nélkül, és ha úgy is remeg, akkor rossz a kuplung.
Anno a Vectrások közül járt így valaki, az új kuplung szet ütött, gyári hibás volt, valami aftermarket xar.
Vagy a fene tuggya :))
Vettem rá tavaly egy szabadonfutós szíjtárcsát a generátorra (fix volt gyárilag, attól jobb lett) újak a generátorcsapágyak, új a rugós szíjfeszítő, új a komplett kuplung, néztem a főtengely ékszíjtárcsát (kéttömegű) az is jónak tűnik. A motor járása kissé kemény de az érzékelőit végignéztem, jók.
Még lehetne porlasztó hiba de könnyen indul, megy is rendesen. Még meggyanúsítottam az 5w30-as olajat hogy lehet kissé vékonynak találja és azért járhat hangosabban (eddig 5w40-es volt benne) de a remegésre akkor sem találok magyarázatot.
Már szétszedtem a fél autót de a váltótartó bakon kívül nincs semmi gyanúsítható. A szervizeket meg azért nyaggattam mert mivel ott cseréltek bakokat így hadd ne én küzdjek már vele. (a másik meg hogy ilyenkor nem szívesen ugrálok ki-be az aknába mert elég hideg van ott)
Nyugi, lehet, hogy csak a főtengely rágódott be... nem hiszem el, hogy nem tudod megtalálni, honnan jön... a balfax szervizesekben meg mióta bízol? Azok nem fogják neked megoldani :))
Meg a kedvencem: "persze hogy ilyen, ez remeg mert ebben nincs kéttömegű lendkerék"
Persze b&zmeg de ha ez ilyen lett volna új korában akkor egy qrva darabot sem adtak volna el belőle.
A legdühítőbb az hogy korábban bármelyik szervizben felvetettem hogy ennek azért nem ilyennek kéne lennie (mivel ültem másikakban, azokban semmi ilyen sem volt) csak néztek rám hogy "mentünk is vele, nincs ennek semmi baja, ez nem remeg" vagy "ez dízel, ezek ilyenek" (vörösfejű szmájli)
Amióta bejött a hidegebb idő azóta remeg az egész kiqrt kaszni. (dühöngős szmájli)
Alapjáraton is megvan mivel remeg a kormány (is) de 1300-körül olyan vibráció lép fel az utastérben hogy szabályosan fáj tőle a fejem. (mély, alacsony frekvenciás rezonancia)
Kip.rendszer nem ér hozzá semmihez, az összes motortartó bak ki lett cserélve. (bár lehet hogy pont ez a baj)
a váltótartó bakot gyanúsítom, mert az volt utoljára cserélve és előtte nem volt ilyen. (ennyire)
10-ből 9-szer erre szoktak panaszkodni VW-éknél ha benzinesnél indítási nehézség lép fel. Ha szikrakimaradás lenne akkor arra a diag. biztosan hibát írt volna ki. (az durva hiba, azt megjegyzi)
Ennek ellent mond, hogy büdös, mikor végre elindul... tehát túldúsít inkább, vagy nincs szikra, leesik az akkufesz a megnőtt önindító terhelés miatt, mint az FZR-nél :D
Az irány jó, de szerintem a beszívott levegő hőfokát érzékeli rosszul, vagy a jeladó hiba miatt állt át egy fix értékre. (bár akkor arra dobott volna hibát)
Ha pl. a szükségüzem miatt egy általános 15-20 fokot vesz állandóra figyelembe akkor a reggeli 2 fokban kevés lesz a túldúsítás és ez a jelenség léphet fel.
A csatlakozóját is érdemes megnézni, azzal is lehet baj.
A motorremegés meg inkább a "keményebb, dízelesebb" járásban jelentkezik, a kuplungszettből meg még ha drágább is volt de direkt LuK-ot vettem, elkerülve az "aftermarket sz&rt". (mellesleg tavaly télen nem volt ilyen és azóta csak a váltótartó bak került bele, ma fellazítottam és megfeszegettem kicsit a helyén, nemsokára kiderül hogy ért-e valamit)
Mért remeg a motor? köss le mindent, amit lehet (klíma, generátor) szóval szíj nélkül, és ha úgy is remeg, akkor rossz a kuplung.
Anno a Vectrások közül járt így valaki, az új kuplung szet ütött, gyári hibás volt, valami aftermarket xar.
Vagy a fene tuggya :))
Még lehetne porlasztó hiba de könnyen indul, megy is rendesen. Még meggyanúsítottam az 5w30-as olajat hogy lehet kissé vékonynak találja és azért járhat hangosabban (eddig 5w40-es volt benne) de a remegésre akkor sem találok magyarázatot.
Persze b&zmeg de ha ez ilyen lett volna új korában akkor egy qrva darabot sem adtak volna el belőle.
Alapjáraton is megvan mivel remeg a kormány (is) de 1300-körül olyan vibráció lép fel az utastérben hogy szabályosan fáj tőle a fejem. (mély, alacsony frekvenciás rezonancia)
Kip.rendszer nem ér hozzá semmihez, az összes motortartó bak ki lett cserélve. (bár lehet hogy pont ez a baj)
a váltótartó bakot gyanúsítom, mert az volt utoljára cserélve és előtte nem volt ilyen. (ennyire)
Ha pl. a szükségüzem miatt egy általános 15-20 fokot vesz állandóra figyelembe akkor a reggeli 2 fokban kevés lesz a túldúsítás és ez a jelenség léphet fel.
A csatlakozóját is érdemes megnézni, azzal is lehet baj.