A 6 gangos váltókat 1100s 1150r-rt-gs-rs, ez biztos. az 1200-es szériáról nincs biztos infóm. Most, hogy volt nálam 4 rt bontásra a poén az volt, hogy a 47ekm-esben volt a legszarabb és a legtöbbet futottban a legjobb. Pl. a sajátomon 128ekm-nél cseréltem a gyári tárcsát főtengó szimm miatt és kopásnak nyoma sem volt a tengelyen
Hogy ez kényes pont, azzal évek óta tele vannak a fórumok, meg a tyúb is. Melyiket érinti? az 1200-t is még? Qrva svábok nem tudták rendesen megcsinálni?
De úgy olvasgattam, hogy ezek 100 ezernél kezdenek előjönni, annyi nekem nem lesz 5 éven belül se.
Plusz 1 cm a bordás részen. A problém az, hogy csak félig megy be a tengely a tárcsa hüvelyébe, ezért alapból adott egy kis kóválygás, ami először elkezdi enni a tárcsa bordáit aztán a nagyobb elmozdulás már a tengely ricnijeit is kikezdi. Ha teljes felületen ülne fel, a tengely élettartama megsokszorozódna.
Akkor keress csak embert, és szólj, ha van... esztergás-marós ember nekem is kéne itt a közelben, pont 4-et ismerek, de egyik se jó valami okból :((
Itt a törzstagok közt nem tudok vasast, de lehet, tévedek.
Meséjj, mit akarsz a nyelessel?
Van itt esetleg köztetek olyan aki fogaskerék vagy nyelestengely gyártásban penge? Konkrétan a Te vasadhoz való váltó nyelestengelyről lenne szó némi módosítással
Nyomhatod, itt nem olyan érzékeny a társaság, mint a sárgán a Motoros Elit :)) Bár azt nem tom, a túra motorosban meg más helyeken mit szoktál előadni :DD
De úgy olvasgattam, hogy ezek 100 ezernél kezdenek előjönni, annyi nekem nem lesz 5 éven belül se.
Itt a törzstagok közt nem tudok vasast, de lehet, tévedek.
Meséjj, mit akarsz a nyelessel?
Volvo 7700 lett helyette,de sztem sehol nem lesz a Mercihez képest. Nagyon jó kis busz volt,szinte gyerekjáték volt vele dolgozni.