Ne csüggedj, ez a sok szívás vele jár, ha úgy nyúl hozzá az ember, hogy nem ért hozzá de mire végzel, kitanulod, hosszú távon előnyödre válik ez, még ha most giga szívásnak is tűnik
Szóval kitartás!
Ui: másik motor vásárlása csak abban az esetben oldja meg a problémát, ha az nem rossz
Megjöttem!
Ha lehet mondani még rosszabb igy mint volt.Egy keresztezödésnél lelassitottam kettesböl indultam volna mivel még mozgásban voltam kb 15 el gurultam és megfulladt.Gázolgattam de csak hörgött alapjáraton,majd leállt.Ujrainditottam gázolgattam csakugy hörgöttalapjáraton és pár másodperc után felpörgött.Alig akart huzni,szerintem nem tudom mi van de megállás után benzinszag van csepegést nem látok sehol.
Kedves Arni!Amikor én vettem a gépet.a vevőtől hazafelé már be sem akart indulni.Ezért gyorsan adaptáltam a Yamira egy négycsatornás,Lenz féle önindukciós elvű,boosterrel meghajtott nagyfeszültségű ívkisüléses gyújtásrendszert.Olyan erős lett,ki kellett cserélni a gyertyákat két szikraközösre,a simák nem bírták.A második képen a fekete bordás egység a meghajtó booster.
Nem ment jobban. Nagyon bekezdtem,az első 6-7km-en a gyors tempó (3.55-4.00 km/perc)visszanyalt a végén. Délután 6-kor volt a rajt, 32fok volt,és hát valljuk be,ezt én b@sztam el. Azért sztem ez sem olyan gáz,bár lehet nyerhettem is volna,ha bírok magammal. De ezt senki sem tudhatja már meg.
"gyertyacsere után megy mind a 4 rendesen"
Akkor ez mennyiben is változtat a karburátor keverékképzésén?
Ha beteszel egy új vagy tiszta elektródájú gyertyát a kivett helyére azt át tudja ütni rendesen a szikra de a régin már ott a koromréteg amit nem üt át és inkább máshol lesz szikra, nem az égéstérben. (nagyobb fordulaton még szinte "folyamatos" a szikraképződés de alacsony fordulaton néha elkódorog másfelé, te meg morcos leszel)
Nálam is megoldotta arra az alkalomra az elején,de utána már nem. Meg a f@szom szedi le az idomot mindig amikor 3 hengerezett. Én még kicseréltem a pipákat is újra,meg a kábeleket is,mert azok nekem rövidek lettek. Exupra szabták őket.
Az a baj hogy nálem ha 3 hengerezik,gyertyacsere után megy mind a 4 rendesen.Menet közben sohasem volt hogy csak ugy leállt egy henger.Mindig inditásnál van hogy nem indul mind a 4.
Időnként menet közben leállt egy henger,utána volt hogy beindult,volt hogy nem. Indítás volt a kritikus,mert amikor letettem hibamentesen,volt hogy következő alkalommal 3 henger indult be,és csak idővel kapcsolódott a 4 henger a munkába,később meg már semmikor nem ment.
Szóval kitartás!
Ui: másik motor vásárlása csak abban az esetben oldja meg a problémát, ha az nem rossz
De azért nem olyan rossz eredmény ez, a legtöbb ember ilyen melegben még feküdni sem tud rendesen nem hogy futni
Ha lehet mondani még rosszabb igy mint volt.Egy keresztezödésnél lelassitottam kettesböl indultam volna mivel még mozgásban voltam kb 15 el gurultam és megfulladt.Gázolgattam de csak hörgött alapjáraton,majd leállt.Ujrainditottam gázolgattam csakugy hörgöttalapjáraton és pár másodperc után felpörgött.Alig akart huzni,szerintem nem tudom mi van de megállás után benzinszag van csepegést nem látok sehol.
Akkor ez mennyiben is változtat a karburátor keverékképzésén?
Ha beteszel egy új vagy tiszta elektródájú gyertyát a kivett helyére azt át tudja ütni rendesen a szikra de a régin már ott a koromréteg amit nem üt át és inkább máshol lesz szikra, nem az égéstérben. (nagyobb fordulaton még szinte "folyamatos" a szikraképződés de alacsony fordulaton néha elkódorog másfelé, te meg morcos leszel)
Ha csak nem lessz jó akkor jón a karburátor
Mi volt a tünet?
Gratulálok!
Mindig ott vagy a dobogón