ismetlem,nem lebeszelni akarlak,de jol nezd meg mit veszel! nagoyn aranyos,es jo motor,ha jo!ha rossz,sok bosszusagot okoz. bar en meg igy is szeretem:) az en kicsi beteg dogom:) ahogy sok autora van kiirva, ez az enyem,megkuszkodtem erte,es ki van fizetve! nem apuci pici fia vagyok.
mellesleg az en motorombol nagoyn keves van magyarorszagon. ez a szinosszeallitas eleg ritka volt. inkabb a piros-feher ment.ezert is szerettem bele. ne mszeretem a tomegmotorokat,amikbol 3at latsz szembe egy 10km-es utszakaszon. ebbol a tipusbol,szinbol meg csak egyet lattam ezen kivul a hasznaltauto.hu-n. mellesleg nagyobb testvere se sok van
ez szepen hangzik,de fele kamu sztem. pl az enyemet ugy hurdettek,h gyari allapotu kivul belul. odamentem,hianyzott egy kis idom, torott volt ketto masik,az egyi klabtarto is torott volt. majd beszelgetesbe elegyedtem az eladoval,kiderult,h autoszerelo,es motorszerelohoz vitte a motort,nem vallalta o. udom a ket szakma nem guyanaz,de mar itt kellett ovlan gondolkodnom. eloszor azt modnta full felujitva. majd kesobb mar csak uj fotengely. meg kesobb kiderult,h egy hasznalt fotengelyt raktak bele,abol is a 3.at,ami mar bele is illett. de en huyle voltam,elvakult,elso latasra szerelem,es akkor is megvettem. most szivom a ... vizipipat:)
ismetlem az enyme is megy 175-t,pedig tiszta halott a blokkja! az enyme is eszi az olajat,igaz tobbet,mint amit a srac irt,de mondok en is annyit, ami neked tetszik:)
amit feltetlenul nezz meg: hidegen inditsd be! te, ne pedig o! en is be tudom neha inditani elsore, de egy idegen soha! ha beindul neked hidegen elsore ilyen idoben szivato nelkul,az jo jel. ha nem kezdj aggodni.ha beindul nezd meg mennyi ido utan all be alapjartra. ennek max 1-2 mp-nek szabad lennie! az enyem 2-6 perc utan all be, vagy be se all:D hallgasd meg a motor hangjat,csorompol-e ,stb. ha nagoyn magas az alapjarat,szinten gyanus! az enyme is fel volt tolva az egekbe,igy persze h volt alapjarat! de konyorgom ne 4000PRM legyen amr az alapjarata!gazadasra hogy reagal? azonnal ,v gondolkozik? miutan hirtelen elveszed a gazt mit csinal? szep lassan csokken,v azonnal lemegy alapjaratra? kis apro jelek,amik nagoyn arulkodoak lehetnek! persze ezt mar csak azutan tudtam meg,miutan megvettem a dogot. ha va nra lehetoseg,vidd el kompressziomeresre,v merjetek meg magatok! nem nagy cucc,csak egy meromuszer kell,de 100ezreket sporolhatsz vele! ha 8 alatt van a kompresszio felejtsd el,v vedd meg bagoert,mert fel kell ujitani. egyi ylen motornak gyarilag 12 bar a nyomasa oninditozasra, ha 10 van,akkor kiraly.
a legjobb az lenne,ha lecserelned az olajat,mennel 300km-t es megnezned akkor,persze ez lehetetlen,de az en olajamban adalek volt,es igy adta kel nekem:( most scsereltem olajat,es azota halott... az en kompressziom 5 bar hengerenkent:DDD
kb ennyi.
akkor en vagyok a te embered, ha nem hiszed nezd meg az adatlapom:)
tipushiba: ami az osszes FZR-nek, eszi az olajat,es a fesszab neha elszall.
ami viszon tdraga,az a flujitas. kb 30E km-kent - hasznalattol fuggoen - fel kell ujitani. en pont most estem ebbe a hibaba, kemeny 4E km-t mentem mar vele,es tonkrement.mar amikor megvettem,akkor erezheto volt a hatasa, de tapasztalatlan leven, ne mtudtam. magyarul atvertek.
alkatreszt en mnehez hozza szerezni,ha va npenzed. egy kis idom,ami nem nagyobb,mint egy CD-meghajto, 10E Ft. persze vanank olcsobb alkatreszek is. ebay-en szinte barmi beszerezheto, japanbol lehet rendelni,meg ha ne mis tudsz japanul. sajnos japanbol draga a postakoltseg. magyarorszagon a yamaha markakepviselet felkeszultnekmondhato,arak szempontjabol is:) egy szo.mint szaz, a gep nagyon egybe van,ha nincs kompressziohibaja.ha van,ne vedd meg! ha nincs,akkor hosszu ideig huseges tarsad lesz. viszonylag megbizhato motor, csak a fesszab szokott tonkremenni. ritkabban gyujtaselektronika, onindito szenkefeje.de ez barmelyik mas motorra is igaz.
egy komplett motorfelujitas(dugo, gyuru, csapszeg, zeger, tomitesek) kb 150-200E Ft munkadij. en 80bol meguszom egy perselyeztetessel,es gyurucserevel.
lebeszelni nem akrlak,mert jo kis gep, DE! nagyon nezd meg mit veszel! ha megveszed,es barmi nemu segitseg kell,szivesen allok rendelkezesedre,mar sokmindennek utanajartam:)
gep adottsagai: soros 4T, 19prm fordulatnal szabalyoz, vegsebesseg gyarilag 180km/h, enyem 175 kompresszihibasan, vagyis avalso adat egy jo allapotunal kb 190 lehet. gyorsulni jol gyorsul bar meg nem mertem le soha. fogyasztasa 3,5-5,5 kozott kell,h legyen egy jo allapotunak, az enyem 10et eszik:PPP a utast alig veszi eszre, nyugodtan lehet 2 szemellyel is kozlekedni. ajanlott ra egy sportdob, mert alapbol a hangja kicsi,gy nem tulsagosan feltuno.veszelyes lehet,tapasztaltam.karaktere a 3ln-nek gyonyoru, szemely szerint az ikerlampa nem tetszik. (trapezlampas orult vagyok:D) kinezetre mint nagyobb testverei,kulonbseg,h sokkal alacsonyabb.
egyeb info: vezermulancot 29E km-nel csereltem. olajat erdemes asvanyit venni,a szinti nalam nem valt be.
Helló!Nekem egy fzr 600 asom van és vitába keveredtem magammal és a nagytudású ismerősömmel akik szerelőnek tartják magát, de eddig még semmi nem jött neki össze....
aki ismeri a tipust, szerinte az olajteknőben lévő gomba mit mutat?olajszintet vagy olajnyomást?esetleg mind kettőt...
Következő a jelenség...:
mikor kevés benne az olaj kigyul a lámpa menet közben megállítom a motort a run/stop gombbal, a gyujtás marad...
eltelik egy kis idő és a lámpa kialszik...
ebből én azt a következtetést vonom le hogy az jelez olajszintet mert mikor világít nincs annyi olaj hogy benne legyen az érzékelő és a pár másodperc alatt a járatokból visszafolyik annyi hogy újra ellepje és kialszik a lámpa.
nektek mi a véleményetek?
ilyenkor van e olajnyomás?Illetve a gomba mit jelez vissza?(mert én még nem láttam olajteknőben olajnyomás gombát és a befogatás egy O gyűrű és egydb imbuszcsavarral történik és a teknőb.en nincs nyomás.)kérem mielőbb válaszoljon akit tud biztos információt..
Randy én pont most árulok egy Rs 125-öt. Ha érdekel akkor nyugodtan írj. Ja és annyit szeretnék mondani, hogy én is csak a 125-ös után max. egy 400-ast vagy 600-ast veszek. Soknak tartom még teljesítményben azt az 1000 ccm-et. Nem tudnám megállni, hogy ne húzzam a gázt, mivel csak ritkán jutok pályára ahol komolyabban döntögetni lehet.
Na, király a feeling, now vótunk kocsmába sorstársakkal, mindenkit megcsesztek hajtóműves vizsgán! nekem lehúzták a 3-asom 1-esre mert nem volt behelyettesítve de minden benne volt. Csak az fzr tud megvigasztalni meg a 200+, még jó hogy betoltunk ma este mert most jönne a mély depresszió! Dreher 4ever! bye all jó éccakát
Téged ki hívott ide? Motorod? Reglap? Kijönnél döntögetni, megnézném mit tudsz! Szállj már le rólunk oké? Minek kell zaklatni? Mostantól tuti levegőnek nézlek bye
Miért mennyi a végsebessége egy ilyen 250esnek? 180? Amivel mentem zxr 250 az 190-nél még nem forgott le 6-ban. Természetesen óra szerint értem! (jah és 65 kiló vagyok )
Nagyibb moci semmiképp nem kell,félek tőle,meg ki szeretném azt teljesen használni amim van.
Most 300-400 ezerből mit veszel ? Egy olyat ami tud menni 180-at vagy 280-at? 9éve vettem az első motorom, ripityára törtem, (Verhovina) aztán 125-ös MZ (trophy) na azt is, azért szeretem az ezresem, met tök nagy komolyságot ad, amúgy meg első nap amikor megvettem , pest belváros 140km/h: úgy megingott alattam, hogy ha nem teljesen lelógva döntöm, akkor elszállok, így hogy lógtam mellette és csak a lábam tartott, ki tudtam védeni. Szerintem árban ez a 250-400-600-1000 ugyanaz. És egy ezresnek ha megérzed a stanilitását, utána ingyen se kéne kisebb motor, ez tuti! Folytasd le bátran ha erős, legalább beismered hogy tanulni akarsz rajta, aki meg megszól érte az meg... hát biztos nincs jobb dolga, meg irígykedik. ezresből is lehet 20-30 lóerős!
Csak amit kinéztem magamnak az max 1-2 deci olajat eszik 1000km-en,nem füstöl, 5-öt eszik, 190 a vége és túrázásra használták,4 éve egy red baronos szerelőé volt,ő állítólag faszán rendbe rakta,ezért nagyobb a bizalom
Igazából csak Mito II,RS 125 vagy vmi 250,4 ütem 4 henger jöhet szóba. Egyrészt anyagiak,másrészt 5-6 ezret mentem 125-öttel,szóval nem nőttem még ki a kategóriát,meg kevés időm is lenne motorozni. Csak arra vagyok kíváncsi,hogy mennyivel több költséggel jár a 4 henger 4 ütem az 1 henger 2 ütemhez képest. Úgy néz ki lenne egy szép 250es FZR és azért mégis más hang,csak volt akitől azt hallottam befürdött 250essel,volt aki a belét is kitaposta és semmi gondja nem volt. Ezen filózom
Hello Randy! Hallod, ha motort veszel akkor ezer ccm alatt ne. Úgyis megunod, vagy stét van hajtva/széthajtod. Az én ezresem 4-5-6 ezreket forog amikor döntögetem, kivágom 200 fölé is, de ez alapjáraton úgy megy mint a kicsik tiltáson, itt is meg az újítgatás 250-ben, akiknek itt ezrese van, szerintem csak kopó alkatrészek, lánc szűrő gyertya tömítések, ennyi, és 200-nál pályán 8 lityit eszik. Ha valamire lecserélném az ezrest, max. Busa vagy Thunderace vagy k1-2-3. Jössz velünk ringre beletanulsz az ezresbe, én is csak ismerkedek vele még és kurvajó,minden percben ezen jár az agyam! Most nyáron lesz megcsinálva 300+ -osra. Nyilván ottaholaz egyik exupos srác is csináltatta.Amúgy kicsit unom, mert gyenge már, nem olyanmint amikor megvettem, hogy azt hittem elvittek az ufók. Mostanában csúsztatgatni próbálom, csak kevés időm van a suli miatt. Most kelt el egy ezres a hasznaltauto.hu-n 300k-ért, meg van egy 350-ért. na sok sikert, azt majd gurulunk!
bye
mellesleg az en motorombol nagoyn keves van magyarorszagon. ez a szinosszeallitas eleg ritka volt. inkabb a piros-feher ment.ezert is szerettem bele. ne mszeretem a tomegmotorokat,amikbol 3at latsz szembe egy 10km-es utszakaszon. ebbol a tipusbol,szinbol meg csak egyet lattam ezen kivul a hasznaltauto.hu-n. mellesleg nagyobb testvere se sok van