Ezekben a hűtőrendszer jóval kisebb mint az autóknál, így a benne keringő víz is sokkal kevesebb. 2-3 liternyi víz szaladgál körbe amit sokkal nehezebb egyenletes hőmérsékleten tartani.
Alapjáraton menetszél nélkül fel tud melegedni a rendszerben a víz de mivel a hűtő felülete viszont a rendszerhez képest elég nagy, így már egy kis szellővel megfújva el is indul lefelé a mutató.
Mivel ezeket a gépeket nem kimondottan téli üzemre tervezték (sokkal inkább nyári száguldozásra) így a hűtőrendszere is akkor működik megfelelően.
Megnyugtatásul közlöm hogy a többieké is ilyen.
"elektronikában lett kis változtatás, amit azt mondja hogy titok" megtarthatja, azzal te nem érnél semmit
Ha mechanikai változtatások nem történtek akkor lényeges teljesítménynövekedés sem.
Ahhoz hogy több kakaó legyen a hátsó keréken ahhoz egy befecskendezős rendszer elektronikáját lehet módosítani de az fz messze van ettől.
Egy dragra épített gép karakterisztikáját pedig sosem szabad egy utcai használatúval összehasonlítani, mert a dragnak csak 400 méteren kiadni magából mindent amit csak lehet (erre is tervezik/hangolják, nincs szükség stabil alapjáratra, egyenletes átmenetre különböző fordulatszám tartományoknál csak a teljesítménycsúcsnál legyen ott minden) míg az utcainak szélsőséges körülmények mellett is közel ideálisan kell üzemelnie.
Nagymester,két hete kb,mikor csaptam egy kis 30 km-es kört azt vettem észre,hogy állohelyben felment 60-70 c fokra a viz.Menet közben 120 nál lement a tü hidegbe,vagyis telyesen lement.Lehet nincs benne termosztát?
Az úszóházban van valamiféle jelölés hogy mekkorának kell lennie a benzinszintnek? Kikéne pucolnom meg beállítani.