Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Ennek má vége sajna.
ha ezt tudtam volna átmentünk volna Győrbe.
Ez a jövő Sanyi. majd ő fut helyetted.

Sziasztok!

Hogyne. Csak épp le volt rakva. Nincs ott maa csak szemét.
Hosszú kapupántcsavarféléből pl. Úgy vettem, hogy le volt esve a salgópolcok alá, és kiszúrtam. Nameg a polcra ami mintának felvolt rögzítve azt is levettem.
Mint egy szarvas fej nélkül.
Sziasztok.
ő is tetszik? Ümi
Csempét láttál még?
Üdv emberek. Egy kis csámcsognivaló. Én így küldőm...
http://www.kavezona.hu/kavefoz...
Én is igy gondoltam valahogyan,végul is nem hajlik,tekeredik sehol. Másfél méter cső elég kb
A rázkódás ellen könnyű védeni,műanyag borítással odakötöttem a vízhűtőhöz,alul az olajhűtőnél meg egy laza féltenyérnyi hurokkal hoztam fel,így elég laza a cső,nem fog eltörni.Fenn a nyomásmérőnél már egyenesen áll,ott nem törik meg.
Kérdezd meg őket,ha még gyártanak
link
Üdv!89-es Fzr 600-ra keresnék fejidomot.Tudna nekem valaki esetleg segíteni ez ügyben?Előre is köszönöm :Krisztián
Helo. Az is jó lenne ha megmondanád milyen féle,fajta csővet vegyek. Gondolom a réz fékcső csak nem jó annyira mert azért csak rázkódik.
Igen,ez is jó,csak hőálló cső kell (szilikon),mert az olaj bizony meleg.én vékony rézcsővel csináltam,ha komolyan gondolod szétnézek a műhelyben.Egyébként Ábrus szakterülete is,pedig alapból ő is villanyhajtány.
Igen,négyütemű motor ellenére a gyújtás az kétütemű,tehát a kipufogás végen is szikráz amikor még nem zár a kipu szelep.Aztán ha van egy kis el nem égett benzin a kipuban,akkor bizony durran!Képzeld mikor itt Szegeden indítózom a hatsávos körúton,mekkorát szól!
Létezik ! volt , hogy majdnem eldőlt a tuja a motor mögött !
az már sajnos nincs meg
Kormánybefogo nincs hozzá?
Köszi. Akkor kimarad az életemből.
igen