Hogyne. Csak épp le volt rakva. Nincs ott maa csak szemét.
Hosszú kapupántcsavarféléből pl. Úgy vettem, hogy le volt esve a salgópolcok alá, és kiszúrtam. Nameg a polcra ami mintának felvolt rögzítve azt is levettem.
A rázkódás ellen könnyű védeni,műanyag borítással odakötöttem a vízhűtőhöz,alul az olajhűtőnél meg egy laza féltenyérnyi hurokkal hoztam fel,így elég laza a cső,nem fog eltörni.Fenn a nyomásmérőnél már egyenesen áll,ott nem törik meg.
Igen,ez is jó,csak hőálló cső kell (szilikon),mert az olaj bizony meleg.én vékony rézcsővel csináltam,ha komolyan gondolod szétnézek a műhelyben.Egyébként Ábrus szakterülete is,pedig alapból ő is villanyhajtány.
Igen,négyütemű motor ellenére a gyújtás az kétütemű,tehát a kipufogás végen is szikráz amikor még nem zár a kipu szelep.Aztán ha van egy kis el nem égett benzin a kipuban,akkor bizony durran!Képzeld mikor itt Szegeden indítózom a hatsávos körúton,mekkorát szól!
Ennek má vége sajna.