Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a telót néztem ki.
link
Más se tud a fórumon nem veled van a baj.
Na most én vagyok a pancser? Nem lehet képet felrakni.
Vele szemezek. 205$ bár a mostanit is szeretem.
Az. Nézz ki az ablakon
A nagy semmit
reggelt
Reggelire
Jó reggelt.
jó reggelt!
Inkább kevés benzint. Lehet a szuro van eldugulva akkor szokott felporogni ha sok levegot kap a motor.
köszi szépen
szerinted a sok levegőt honnan kaphatja?
rendellenes dolgokat nem találtam rajta,sem repedést semmit.
viszont van 3 ledugózott végű gumicső ami a karbi aljáról jön a tank alatt,de nem vezet sehova.olyan 0,5 cm átmérőjű lehet.
talán ezek a szinkroncsövek lehetnek?
Ma már nem de holnap visszatérhetünk rá.
Attól függ hogy miért szeretnéd megvenni.
Ahogy csővi is írta, nyerészkedni értelmetlen mert nincs komoly ára még a gyönyörű állapotúaknak sem, ha meg használni szeretnéd akkor a 250-es sokkal "értelmesebb" választás. (bár nagyon kell hozzá szeretni )
Az biztos hogy a gyári 6V-os rendszerrel kezdeni kell valamit mert napi használatban csak a baj lesz vele. (az állandó tompított világítás miatt a dinamó töltése egyszerűen kevés hogy az akksit kondiban tartsa és ne hagyja lassan lemerülni)
Mechanikailag elég jók ha nem barmoltak még bele a blokkba de a 10e km egy ennyire öreg gépen gyakorlatilag már semmit sem jelent, mindenképpen szét kell szedni és átnézni-felújítani.
Én jelenleg épp abban a stádiumban vegetálok hogy milyen öreg gépbe (alap hogy nálam nem lehet fiatalabb) fogjak majd bele második motorként amivel (természetesen egy kiadós felújítás után) egy el lehet indulni akár egy-egy komolyabb túrára is. (sokan nem értik a miértjét de az legyen az ő bajuk )
Ilyet már láttam régebben is csak az egy bűvész volt és kalapból húzta ki őket...
szerintem sok levegőt kap
sziasztok kedves fórumosok
nagy szükségem lenne a seítségetekre-
van egy 1993 as yzf 750 em a cicalámpás.
olyan probléma lépett fel,hogy hidegen csak hidegindítóval vagy tolásra indul be.
ha felmelegszik és pici gáz húzok akkor felmegy az alapjárat 3-4000 körülire.itt is marad.ha letekerem az alapjárat állító kerékkel 1000-1300 közé akkor pár másodperc múlva leáll,vagy folyamatosan játszani kell a gázzal.
ha leáll melegen,azonnal nem is indul csak teker.4-5 perc után viszont pöccre.
sajnos v2 motorjaim voltak ehhez nem nagyon értek.
kérlek írjatok,ha van valami ötlet.
üdv Csizi
Ma beinditottam a paripát.Másfèl hónap után pöcc röff.
rendben köszönöm szépen a segitséged,akkor nem vágok bele!
Azok is már kezdenek egyre ritkábbak lenni...
Ja most látom nem az
Ameiknek két tányérülése van?
Hát ezek sokat nem érnek, ha magadnak akarod akkor érdemes mert megbízható jó motorok voltak. Eladni és keresni rajta nem lehet. Mz-ből ami ritka és értékes az ETS pùpos tankos változat.
Csövi mit kell tudni az Mz Es125-ről? Megéri foglalkozni velük? mert most lenne lehetőségem hozzájutni 2db első gazdáshoz kb 10000km-rel,csak kellene dolgozni rajtuk rendesen!