Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úúúú vagy 5 másodperc után vettem észre a szinkron tesztert
Ott a pont
Mivel nem nagyon követtem az eseményeket így nem vagyok képben hogy mi történt a géppel eddig.
Én ha ismeretlen gépet javítok akkor először végigmegyek a szokásos dolgokon (belső tisztaság, fúvóka méretek, benzinszint, gumigyűrűk-tömítések, mechanikus dolgok) és utána kezdem el a beállítási szertartást. (keverékcsavar, szinkronizálás)
A lassú gázvisszatérés lehet attól is hogy régóta nem volt indítva és a membránok kicsit megkeményedtek így amíg fel nem puhulnak a benzintől addig ez a jelenség megmarad de pár km használat után magától helyreáll. (téli leállítás után elő szokott fordulni más gépeken is)
Szóval én nem tekergetném el egyből.
Sajnos én a FZ750-mel jártam így ,nekem 1 jó állapotú karbi oldotta meg a problémát,de előtte végig csináltam ezeket a dolgokat,sajnos utána már szinkronnál is megmutatkozott hogy kopott a karbi
Szerintem jobban jársz ha előtte kipucolod a karbit mindenképpen ,szerintem Ábrus is ezt tanácsolná
Pont most néztem meg youtubon a videor róla!Most már látom hol és mit keressek pontosan! Köszi a képet! Szóval ha az általad irt fordulatot tekerek kifele akkor talán megszűnik a gáz fennakadás problémája? Ha mégse akkor gondolom karbi pucolás és szinkron! utobbi gondolom én szerviz
Az tökmindegy. (ilyen szempontból ugyanaz)
Majdnem ugyanezt fogod látni a helyén is (ez egy mlas fzr1000 exupé) és a nyilak irányából fogsz támadni.
500-ast probálok hegeszteni egész pontosan!
Ha jól emlékszem akkor 600-ast csinálsz.
Nem kell levenni mert a helyén is hozzá lehet férni. (2,5-3 fordulat a teljesen betekert állásból kifelé a gyári érték)
Kép esetleg vkinek azokról a bilincsekről meg csavarról?
Rendben köszi! akkor nem csavarokat fogok keresni amik a henger fele vannak mint ahogy én képzeltem el :D
Elvileg a karbi alá benézel és látni fogod a szorito bilincsek csavarjait,
Hali én is megcsináltam házilag,de 5-ös csőből de így is volt hogy berántotta a 2T olajat,de inkább elkértem a szinkron órát a barátomtól
Köszi! Akkor ezt csak ebben a leszerelt állapotban tudom állitani igaz? Másik kérdésem az lenne hogy a karbisor csavarjaihoz felülről férek hozzá a leszedéshez vagy oldalról? Bocs ha sok az amatör kérdés :D
Bár ezeknek a mérete-csillapítása tökéletes, a számlapja lehetne egy kicsit barnább.
10e volt a 4 manométer, a többi meg ugye ki mivel dolgozik.
Én párban szeretem őket de 2x2 az igazi.
Itt a faluban 6e a csillapitott, áll benne az olaj. Darabja persze, de nekem elég 1 is.
Láttam de ezekért még akár elmenni is érdemes lenne.
József, ship...
Az birka, hajó, vagy nem szállít?
Alapjárati keverék csavar az az lesz ami tank alatt van kis szürke csavar amivel eddig én a fordulatot állitottam vagy ez másik csavar?
kettőbe hogy dugsz be négyet