Hát az is kevés. (10 bár alatti értéknél van a felújítási határ HA! a gyűrűk mellett szökik a nyomás)
Minden esetre én először azt nézném meg hogy van-e egyáltalán szelephézag és ha nincs akkor beállítás után újra kompressziót mérnék. (ezeken általában a szívó oldalon elfogyni szokott a hézag és ha egy kicsit is nyomja a szelepeket a vezérműtengely akkor ott már nem lesz elég nyomás)
Az olajat te vetted bele? (mert ha igen akkor tudod hogy milyen)
Megesik hogy a biker túl jót akar a motornak és jó drága fullszintetikussal kényezteti a kedvencét (mert megérdemli a drága) de ezeknél az öreg csatalovaknál ez azt szokta eredményezni hogy nem győzi borogatni utána.
Ásványi vagy félszintetikus bőven elég bele, ha meg már kicsit kopottabb a vas akkor mindenképpen 20w50-est célszerű használni. (többnyire a nem kopottba is azt szoktunk mivel nyárra egyébként is az van előírva)
Persze nem minden szerelő osztja ezt a nézetet de hát a tapasztalat meg a gépkönyv ezt mutatja.
De van különbség.
A te motorodat ( ) még mindig egy 2005-ös (cbr600 gyárija volt) teljesen zárt 9Ah-s Yuasa MF akksi indítja (a belevaló 14Ah-s helyett) amit talán sosem kellett töltenem, míg a hagyományos savas már legalább kétszer döglött volna meg.
A savas akku és a zselés akku működése között különbség nincs. Egyedül annyi, hogy kénsav a zselésnek nevezettben gél állaguvá van változtatva adalékkal. Így ha sérül az akku, nem lesz a máriafasza is savas, nem marja meg a motorod + sérülés után is működőképes maradhat.
Azaz a szerelőd szerintem nem áll a helyzet magaslatán.De ha tévednék, majd jönnek a többiek és kijavítanak
Ha kiveszed az akkut és a fesszabályzót, és az akkuval szétvered a fesszabályzót.
Természetesen a zselés akku ugyanazt az egyenáramot biztosítja, mint a savas
Minden esetre én először azt nézném meg hogy van-e egyáltalán szelephézag és ha nincs akkor beállítás után újra kompressziót mérnék. (ezeken általában a szívó oldalon elfogyni szokott a hézag és ha egy kicsit is nyomja a szelepeket a vezérműtengely akkor ott már nem lesz elég nyomás)
Az olajat te vetted bele? (mert ha igen akkor tudod hogy milyen)
Megesik hogy a biker túl jót akar a motornak és jó drága fullszintetikussal kényezteti a kedvencét (mert megérdemli a drága) de ezeknél az öreg csatalovaknál ez azt szokta eredményezni hogy nem győzi borogatni utána.
Ásványi vagy félszintetikus bőven elég bele, ha meg már kicsit kopottabb a vas akkor mindenképpen 20w50-est célszerű használni. (többnyire a nem kopottba is azt szoktunk mivel nyárra egyébként is az van előírva)
Persze nem minden szerelő osztja ezt a nézetet de hát a tapasztalat meg a gépkönyv ezt mutatja.
A te motorodat (
Azaz a szerelőd szerintem nem áll a helyzet magaslatán.De ha tévednék, majd jönnek a többiek és kijavítanak
Természetesen a zselés akku ugyanazt az egyenáramot biztosítja, mint a savas
- 8 fok BRRRRR