Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hívd fel a Klacsoékat és kérdezd meg a hüvelyezés mén-e?
Az nem gond hogy ementáli a belseje, azt is belecsinálják jobb helyen.
Valahol láttam hogy csinálnak nikaszilozást de én maradi módon jobban bíznák az acélperselyben mint zoli és feri bevonatában.
Szép estét mindenkinek
Hali
Hogy s mint merre jársz
Itthon vagy már ?
Lyuk az nem gond,fúrj bele menetet,és tömítővel csavart hajts bele.
Kárc ha alu kenődés lett volna, azt tudom magam eszitű
Ennyit számít az a kis karc ebben a bazi nagy hengerben? 3-4 tized mély kb. Ez a pót hengerem, ami rajta van, az is kopott, meg lukas az oldalán, szivárog belőle a víz, az rosszabb sztem.
Perselyezni nem tom, hogy tudják, csupa lik-luk az ódala de nem lesz ócó, az biztos (20-30-ra saccolom, meg 15-20 a dugó, gyűrű, tömítés ez-az, hopp, 60 ezer 110 volt az egész motor
De fene bánná, ha tudom, hogy jó lesz... meg aztán már lehet fúrogatni is, örök élet?
Há áz ott még ván kárcúvá és nikásilás akko hüvejűni kő.
Há csák felkenűdött rá válámi akko csák le köll polírúni.
Mit gondoltok (a szerelősebbje, pl. ábrus ) meg lehet ezt reparálni? és hogy?
hello! Mi a helyzet?
Szevasztok motorosok...
Ezt akartam Én is mondani, neki de hát úgyse hiszi el hogy van élet 6000fölött is
kb. mint a tied
reggelt
Nagyszerű!
Jó reggelt

Hihetetlen hogy ekkora távolságokat megtettek egy ilyen kis motorral
figyelemre méltó teljesítmény
Szia. Ez nagyon jó írás olvastam már én is.
Mindig nem lehet itt az ember
nincs senki?
Sziasztok
Elég ritkán írok a fórumra,de rendszeresen olvasom.
Találtam egy útinaplot ami szerintem nagyon érdekes,mulatságos és megható
Remélem sokatoknak tetszik majd.
http://danuvia.blogspot.hu/p/k...
Hmm... Ismerős.
Ábri tankozik még látom