Az nem gond hogy ementáli a belseje, azt is belecsinálják jobb helyen.
Valahol láttam hogy csinálnak nikaszilozást de én maradi módon jobban bíznák az acélperselyben mint zoli és feri bevonatában.
Kárc ha alu kenődés lett volna, azt tudom magam eszitű
Ennyit számít az a kis karc ebben a bazi nagy hengerben? 3-4 tized mély kb. Ez a pót hengerem, ami rajta van, az is kopott, meg lukas az oldalán, szivárog belőle a víz, az rosszabb sztem.
Perselyezni nem tom, hogy tudják, csupa lik-luk az ódala de nem lesz ócó, az biztos (20-30-ra saccolom, meg 15-20 a dugó, gyűrű, tömítés ez-az, hopp, 60 ezer 110 volt az egész motor
De fene bánná, ha tudom, hogy jó lesz... meg aztán már lehet fúrogatni is, örök élet?
Sziasztok
Elég ritkán írok a fórumra,de rendszeresen olvasom.
Találtam egy útinaplot ami szerintem nagyon érdekes,mulatságos és megható
Remélem sokatoknak tetszik majd. http://danuvia.blogspot.hu/p/k...
Valahol láttam hogy csinálnak nikaszilozást de én maradi módon jobban bíznák az acélperselyben mint zoli és feri bevonatában.
Hogy s mint merre jársz
Itthon vagy már ?
Ennyit számít az a kis karc ebben a bazi nagy hengerben? 3-4 tized mély kb. Ez a pót hengerem, ami rajta van, az is kopott, meg lukas az oldalán, szivárog belőle a víz, az rosszabb sztem.
Perselyezni nem tom, hogy tudják, csupa lik-luk az ódala
De fene bánná, ha tudom, hogy jó lesz... meg aztán már lehet fúrogatni is, örök élet?
Há csák felkenűdött rá válámi akko csák le köll polírúni.
Szédületesen megy!
Hihetetlen hogy ekkora távolságokat megtettek egy ilyen kis motorral
figyelemre méltó teljesítmény
Elég ritkán írok a fórumra,de rendszeresen olvasom.
Találtam egy útinaplot ami szerintem nagyon érdekes,mulatságos és megható
Remélem sokatoknak tetszik majd.
http://danuvia.blogspot.hu/p/k...