Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus én is az etz-s képeimet kerestem mivel azon látszik a legjobban hogy milyen az etz kormánnyal. (de nem találom bässzameg )
Hali Robesz
A Seatot felajánlom,ha nem lesz másik
Üdv!
Akinek etz, vagy bármilyen túrásabb kormány van a motorján, mutasson már képet róla, hogy néz ki vele :) köszönöm!
Engem érdekelne a dolog de úgy néz ki hogy mostanában nem nagyon kell mennem semerre. (gazdasági megszorítások vannak a költségvetésben)
Igazad van nincs értelme gondolkodni ezen mig nem állitottam be a szelepeket.
Nem mondom Ausztria is szép de itt biztos nem jártatok még,Olcsó a szállás es a kaja is!+ van helyi ember
Pupuén sem volt a szívósoron szinte egyiken sem és beállítva jó lett.
Remélhetőleg a tiéd sem volt meghajtva és nem égtek meg a tömítő felületek.
Ha meg mégsem lesz jó akkor ráérsz majd akkor gondolkodni hogy hogyan tovább.
Gyertek énkább erdélybe nézzétek meg nagy Magyarország Itteni szépségeit!
http://youtu.be/fTWmvdGFnR0
Szoval még bármi lehetséges?No akkor szelepbeállitásig várok.
Nincs mit.
Ha nincs szelephézag, akkor a szelepek kitartanak, tehát nem zárnak rendesen, akkor se amikor kellene. A kompresszió elszökik a szelepeknél. Ha mindenhol a rendes értéken belül van, akkor a szelepek nyitás és zárás után visszaülnek a szelepfészekbe, rendesen zárnak, kompresszió nem megy el. Ha ezek rendben vannak, utána lehet keresgélni tovább, ha nincs javulás.

(köszönöm, mégegyszer a segítséget)
Arninak előzmény.
Úgy már lehet.
Ábrus itt vagy?
Vagy mi van már?összezevarodtam.A szelephézagot akkor kell mérni mikor teljesen fent van a bütykös kiálló része ami nyomja a hézagolót (a szelepet)igaz?Tehát ha odébfordul akkor már van hézag tahát elzár a szelep?
Szelephézagnak lenni kell,mert ha nincs állandóan nekifeszül a vezérműtengely a szelepnek,és akkor valóban nem zár rendesen a szelep,kevés a kompresszió.ez volt a gond nálam is,nem kellett volna felújítani a hengerfejet,csak a hézagot beállítani.Csak úgy voltam vele,ha már szét van bontva akkor legyen felújítva.Viszont húzós tétel,gondold át.Csináltass egy szelephézag beállítást,ha nem füstöl,nem eszi az olajat akkor nem kell tovább bántani.
Akkor nem zár rendesen?!?!
Várj,az Fzr-nél a szelepállítás magát a szelephézag beállítást jelenti.Itt még fix hézagolók vannak,ha kicsi vagy nagy a hézag ezeket kell cserélni.Itt még nincs automatikus utánállító,hidrotőke meg nyitási szög vezérlés.Egyszerű szerkezet,csak eltart egy darabig.
Mimimimmiii?
"ha nincs szelephézag akkor nem nyit ki rendesen a szelep"
Ábrus mester,beszélgettem itt valakivel aki azt mondja hiába állitok szelepeket mert ha nincs szelephézag akkor nem nyit ki rendesen a szelep(eddig én is igy gondoltam)És ha nincs kompresszio akkor vagy nem zár jól a szelep(ami szelepállitás után sem fog jobban zárni)vagy elengedi a gyürünél,dugattyunál,hüvelynél.Tehát igy is ugy is hengerfejfelujitást kell csinálni .Irj légyszives valami biztatót