Pupuén sem volt a szívósoron szinte egyiken sem és beállítva jó lett.
Remélhetőleg a tiéd sem volt meghajtva és nem égtek meg a tömítő felületek.
Ha meg mégsem lesz jó akkor ráérsz majd akkor gondolkodni hogy hogyan tovább.
Ha nincs szelephézag, akkor a szelepek kitartanak, tehát nem zárnak rendesen, akkor se amikor kellene. A kompresszió elszökik a szelepeknél. Ha mindenhol a rendes értéken belül van, akkor a szelepek nyitás és zárás után visszaülnek a szelepfészekbe, rendesen zárnak, kompresszió nem megy el. Ha ezek rendben vannak, utána lehet keresgélni tovább, ha nincs javulás.
Vagy mi van már?összezevarodtam.A szelephézagot akkor kell mérni mikor teljesen fent van a bütykös kiálló része ami nyomja a hézagolót (a szelepet)igaz?Tehát ha odébfordul akkor már van hézag tahát elzár a szelep?
Szelephézagnak lenni kell,mert ha nincs állandóan nekifeszül a vezérműtengely a szelepnek,és akkor valóban nem zár rendesen a szelep,kevés a kompresszió.ez volt a gond nálam is,nem kellett volna felújítani a hengerfejet,csak a hézagot beállítani.Csak úgy voltam vele,ha már szét van bontva akkor legyen felújítva.Viszont húzós tétel,gondold át.Csináltass egy szelephézag beállítást,ha nem füstöl,nem eszi az olajat akkor nem kell tovább bántani.
Várj,az Fzr-nél a szelepállítás magát a szelephézag beállítást jelenti.Itt még fix hézagolók vannak,ha kicsi vagy nagy a hézag ezeket kell cserélni.Itt még nincs automatikus utánállító,hidrotőke meg nyitási szög vezérlés.Egyszerű szerkezet,csak eltart egy darabig.
Ábrus mester,beszélgettem itt valakivel aki azt mondja hiába állitok szelepeket mert ha nincs szelephézag akkor nem nyit ki rendesen a szelep(eddig én is igy gondoltam)És ha nincs kompresszio akkor vagy nem zár jól a szelep(ami szelepállitás után sem fog jobban zárni)vagy elengedi a gyürünél,dugattyunál,hüvelynél.Tehát igy is ugy is hengerfejfelujitást kell csinálni .Irj légyszives valami biztatót
A Seatot felajánlom,ha nem lesz másik
Akinek etz, vagy bármilyen túrásabb kormány van a motorján, mutasson már képet róla, hogy néz ki vele :) köszönöm!
Remélhetőleg a tiéd sem volt meghajtva és nem égtek meg a tömítő felületek.
Ha meg mégsem lesz jó akkor ráérsz majd akkor gondolkodni hogy hogyan tovább.
http://youtu.be/fTWmvdGFnR0
(köszönöm, mégegyszer a segítséget)
"ha nincs szelephézag akkor nem nyit ki rendesen a szelep"